Зміст |
Автори:
Г.М. Захарчин, Національний університет «Львівська політехніка» (м Львів, Україна) Т.В. Склярук, Національний університет «Львівська політехніка» (м Львів, Україна)
Сторінки: 121-128
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.2-11
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Обґрунтовано необхідність використання категорії «цінність» як тонкопланового інструментарію в системі менеджменту, окреслено проблемне поле реалізації нових цінностей у соціально-економічному просторі та управлінській практиці, акцентовано на ролі організаційної культури як механізму трансформації цінностей у категорії менеджменту.
Ключові слова: цінності, менеджмент, суспільна довіра, організаційна культура, якість менеджменту, креативний менеджмент, соціальна відповідальність.
Класифікація JEL: M12, M14.
Цитувати як: Zakharchyn H. & Skliaruk, T. (2017). The transformation of new values in a category of management Marketing and Management of Innovations, 2, 121-128. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.2-11
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Bashuk, T.O., & Khyzhniak, M.O. (2013). Stymuliuvannia ta rozvytok kreatyvnosti personalu [Stimulating creativity and development of staff]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 1, 150–160 [in Ukrainian].
- Bukovynska, M.P., & Nechaiev, O.L. (2013). Kreatyvnist personalu yak neobkhidna yakist formuvannia sotsialnoho kapitalu [Creativity quality staff as a necessary social capital formation]. Naukovi pratsi NUKhT – Proceedings NUFT, 51, 122–128 [in Ukrainian].
- Viievska, M., & Krasovska, L. (2010). Motyvatsiia profesiinoho samorozvytku u realizatsii stratehii formuvannia upravlinskykh kompetentsii [Motivation of professional self-realization of the strategy of forming managerial competencies]. Vyshcha shkola – High school, 3, 89–103 [in Ukrainian].
- Zakharchyn, H.M. (2011). Teoriia ta metodolohiia formuvannia i rozvytku orhanizatsiinoi kultury mashynobudivnoho pidpryiemstva: monohrafiia [Theory and Methodology of formation and development of organizational culture engineering enterprise: monograph]. Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky [in Ukrainian].
- Klok, K., & Holdsmyt, D. (2004). Konets menedzhmenta y stanovleenye orhanyzatsyonnoi demokratyy [End Cloquet management and stanovleenye orhanyzatsyonnoy democracy]. SPb.: Pyter [in Russian].
- Lebedieva V.K. (2015). Ekonomiko-teoretychni aspekty zminy diialnosti [Economic and theoretical aspects of change]. Ekonomika Ukrainy – Ukraine economy, 2, 24–35 [in Ukrainian].
- Melnyk, M.I. (2015). Aksiolohichni chynnyky modernizatsii sotsialno-ekonomichnoho rozvytku Ukrainy [Axiological factors modernization of socio-economic development of Ukraine]. Rehionalna ekonomika – Regional Economics, 3, 125–132 [in Ukrainian].
- Onyshchenko, V.P. (2015). Realii ta mozhlyvosti ekonomichnoi stabilizatsii ta rozvytku Ukrainy [The realities and opportunities of economic stabilization and development of Ukraine]. Ekonomika Ukrainy – Ukraine economy, 7, 4–17 [in Ukrainian].
- Prykhodko, S. (2015). Slyianye korporatyvnukh kultur [The merger of corporate cultures]. Menedzhment personalu – Personnel Management, 11, 8–17 [in Ukrainian].
- Saveliev, Ye.V. (2005). Priorytety u reformuvanni ukrainskoi ekonomiky [The priorities in reforming the Ukrainian economy]. Ekonomika Ukrainy – Ukraine economy, 5, 79–88 [in Ukrainian].
- Tarasevych, V.M. (2015). Ekonomichna sotsiodynamika u filosofskomu prostori ekonomiko-teoretychnoho znannia [Economic Sociodynamics philosophical space in economic and theoretical knowledge]. Ekonomika Ukrainy – Ukraine economy, 1, 42–59 [in Ukrainian].
- Terence, E. & Kennedy, A. (1982). Corporate Cultures: The Rites and Rituals of Corporate Life. Reading, M.A: Addison-Wesley Publishing Co.
- Thompson, A., & Strickland, A. (2001) Crafting and Executing Strategy: Text and Reading. Irwin, New York; Burr Ridge: McGraw-Hill.
|