Зміст |
Автори:
І.Л. Решетнікова, ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім В Гетьмана» (м Київ, Україна) Е.П. Шаповалова, ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім В Гетьмана» (м Київ, Україна)
Сторінки: 47-56
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.2-04
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті аналізуються основні тенденції реформування банківського ринку України. Доведено, що в умовах постійної зміни правової бази і ліквідації збанкрутілих фінансових установ актуальним постає питання повернення довіри населення до банків. У вирішенні цього питання провідна роль повинна належати маркетинговим інструментам, які поки що не використовуються повною мірою. Аналіз чинників, що впливають на вибір українських споживачів конкретних банків, довів, що за останні три роки споживачі банківських послуг усе більше стали покладатися на репутацію банків і для розміщення вкладів надають перевагу державним та іноземним банкам. Привабливі відсотки депозитів і кредитів перестали бути вирішальними критеріями споживчого вибору, оскільки на перший план виходять показники якості обслуговування споживачів банківськими установами. У статті пропонується формалізація інструментів маркетингу-мікс для забезпечення високої якості банківської послуги.
Ключові слова: банківська установа, послуга, споживач, чинники вибору банків, якість обслуговування, маркетингові інструменти.
Класифікація JEL: M31, D12.
Цитувати як: Reshetnikova I. & Shapovalova, E. (2017). Marketing tools ensuring quality of service in the banking market Marketing and Management of Innovations, 2, 47-56. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.2-04
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Pavlenko, A.F., Reshetnikova, I.L. & Honcharova, I.I. (2005). Formuvannya kompleksu marketynhovykh komunikatsiyna rynku bankivskykh produktiv [Formation of complex marketing communication market of banking products]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Vasilyeva, T.A., Kozmenko, S.M. & Shkolnyk, I.O. (2014). Marketynh u banku [Marketing in bank]. Sumy: Ukrayinska akademiya bankivskoyi spravy NBU [in Ukrainian].
- Moroz, A.M., Savluk, M.I. & Pukhovkina, M.F. (2000). Bankivs’ki operatsiyi [Bank transactions]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Sahaydak, M.P. (2015). Formuvannya systemy vnutrishn’oho marketynhu pidpryyemstv sfery posluh [Formation system Internal Marketing of Services Sphere Enterprises]. Kyiv: Vydavnytstvo TOV «SIK HRUP UKRANA» [in Ukrainian].
- Zeithaml, V., Parasuraman, A. and Berry, L. (1990). Delivering Quality Service. New York: The free Press.
- Eiglier, P. & Langeard, E. (1977). Servuction: le marketing des services. Paris: McGraw-Hill [in French].
- Gronroos, C. (1990). Service Management and Marketing: managing the moment of truth in service competition. Lexigton, MA: Lexington Books.
- Parasuraman, A., Zeithaml, V.A. & Berry, L.L. (1988). SERVQUAL: A Multiple-Item Scale for Measuring Consumer Perceptions of Service Quality. Journal of Retailing, 1, 12-40.
- Lamben, Zh.-Zh. (1996). Stratehichnyy marketynh. Yevropeys’ka perspektyva [Strategic marketing. European perspective]. SPb.: Nauka [in Russian].
- Fylonych, V. (2017). MVF vymahaye rozkryty v Ukrayini bankivs’ku tayemnytsyu: yakymy budut’ naslidky [IMF requires to expose in Ukraine a bank secret: what consequences will be]. ubr.ua. Retrieved from http://ubr.ua/finances/banking-sector/mvf-trebuet-raskryt-v-ukraine-bankovskuu-tainu-kakimi-budut-posledstviia-470356?utm_source=traqli&utm_medium=email&utm_camp aign=497 [in Ukrainian].
- Ofitsiynyy sayt Natsional’noho banku Ukrayiny [Official site of the National Bank of Ukraine]. www.bank.gov.ua. Retrieved from https://www.bank.gov.ua [in Ukrainian].
- Ohlyad bankivs’koho sektoru [Review bank to the sector]. Producing 2, February 2017. (n.d.). www.bank.gov.ua. Retrieved from https://bank.gov.ua/doccatalog/document?id=43633516 [in Ukrainian].
- Ofitsiynyy sayt kompaniyi TNS [The official web-site of company TNS]. tns-ua.com. Retrieved from https://tns-ua.com [in Ukrainian].
- Zrozumity ta vidpustyty: Prychyny i rezul’taty «velykoho bankivs’koho ochyshchennya» [To understand and release: Reasons and results of the “large bank cleaning”]. (n.d.). badbanks.bank.gov.ua. Retrieved from http://badbanks.bank.gov.ua/ [in Ukrainian].
- Indeks depozytоv v ukrayinskоy hryvnе [An index of deposits in the Ukrainian hryvnya]. (n.d.). index.minfin.com.ua. Retrieved from http://index.minfin.com.ua/index/deposit/chart/?12 [in Russian].
|