Зміст |
Автори:
А. Амінпоур, Коледж гуманітарних наук, відділення у м Савех, Ісламський університет Азад (м Савех, Іран) С.Ж. Хоссеіні, Коледж гуманітарних наук, відділення у м Савех, Ісламський університет Азад (м Савех, Іран) А.С. Зеінолабедін, Коледж гуманітарних наук, відділення у м Савех, Ісламський університет Азад (м Савех, Іран)
Сторінки: 67-75
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.2-06
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Метою цієї статті є визначення відповідних коригувальних і запобіжних дій на основі вимірювання фактичного рівня задоволеності споживачів організації, впровадження яких може підвищити рівень задоволеності споживачів у майбутньому. Дослідження спрямоване на розуміння переваг вимірювання рівня задоволеності споживачів організації на основі інтегрованої моделі Indsat&Deming та визначення впливу її використання на зростання рівня задоволеності споживачів у промисловому секторі.
Ключові слова: клієнт, задоволеність, Indsat, Deming, CSI, промисловий маркетинг.
Класифікація JEL: L10, M31, O00.
Цитувати як: Aminpour, A., Hosseini S. & Zeinolabedin, A. (2017). Customer satisfaction model indsat&deming and improving customer satisfaction index in industrial marketing (case study: Arya Control Company) Marketing and Management of Innovations, 2, 67-75. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.2-06
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Caruana, A. (2002). Service Loyalty: The Effects of Service Quality and the Mediating role of Customer Satisfaction. European Journal of Marketing, 36(7), 811-828.
- Eskildsen, J. K.; Kristensen, K., & Juhl, H. J. (2002). Trends in EFQM criterion weights, The case of denmark 1998-2001. Measuring Business Excellence, 6(2), 22-28.
- Hamzehpour, M. (2012). The relationship between service quality, customer satisfaction and profit and loss. Journal Of Iran CRM, 2, 97-112.
- Homburga, C., & Rudolphb, R. (1999). Customer satisfaction in industrial markets: dimensional and multiple role issues. Journal of Business Research, 52 (2001), 15-33.
- Kazemi, A., Balenj, A., & Dolatabadi, H. (2012). Evaluation of the Effective Factors on Customers’ Satisfaction Using INDSAT Model; Case Study: Household Appliances’ Customers of Mobarakeh Steel Company. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 2, 12
- Kotler, Ph. (2012). Marketing Management. (B. Foroozandeh, Translator). Tehran: Publication learned.
- MajidI Nia, M. (2010). Factors Related to customer satisfaction banking facilities. Journal Of Banks and the economy, 43, 21-24.
- Neely, A.D., Kennerley, M.P., & Adams, C.A. (2000). The New Measurement Crisis: the Performance Prism as a Solution. Cranfield School of Management, Cranfield.
- Rossome, J. (2003). Customer satisfaction measurement in a business-to-business context. Journal of business & Industrial marketing, 18(2), 179-195.
- Tavallaei, R. (2008). Customer-oriented principles in Islam. Magazine “Police and Human Development”, 17, 70-77.
|