Зміст |
Автори:
І.Б. Бабух, Чернівецький національний університету імені Юрія Федьковича (м Чернівці, Україна)
Сторінки: 15-22
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-01
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Розвиток сучасної інноваційної економіки вимагає більш широкого використання потенціалу нетехнологічних (інституційних) інновацій, насамперед маркетингових. Комерціалізація ринкових інновацій є однією з найголовніших умов сталого розвитку економіки. Для такого розвитку потрібне активне застосування інноваційного маркетингу. Як сутнісно визначальне завдання інноваційного маркетингу, як джерело і засіб його розвитку розглядається комерціалізація ринкових інновацій – товарів та маркетингових підходів. Комерціалізація передбачає наявність непослідовних («нелінійних») зв’язків між інструментами інноваційного маркетингу: розробкою інновації, маркетинговими дослідженнями, сегментацією, позиціонуванням та управлінням життєвим циклом.
Ключові слова: маркетинг, інноваційний маркетинг, ринкова інновація, комерціалізація, інструменти комерціалізації, позиціонування, управління життєвим циклом, сегментація.
Класифікація JEL: M31, O3.
Цитувати як: Babukh, I. (2017). Commercialization of market innovations as exclusive task of innovative marketing Marketing and Management of Innovations, 3, 15-22. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-01
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Antonenko, O.L., & Kozar, Z.I. (2015). Motyvatsiyni peredumovy innovatsiynoyi aktyvnosti ta realizatsiya innovatsiynoho marketynhu na pidpryyemstvi [Motivational prerequisites of innovation activity and implementation of innovative marketing in business]. Visnyk Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika»: zbirnyk naukovykh prats. Seriya «Menedzhment ta pidpryyemnytstvo v Ukrayini: etapy stanovlennya ta problemy rozvytku» – Journal of National University «Lviv Polytechnic» collection of scientific work. Series «Management and entrepreneurship in Ukraine: stages of formation and development problems», 819, 207-214 [in Ukrainian].
- Belotserkovskaya, N.V., & Ivanchenko, O.P. (2014). Marketingovyie innovatsii: podhodyi, vidyi, soderzhanie i vnedrenie [Marketing innovation: approaches, types, content and implementation]. Vestnik OGU – Journal of the OSU, 4 (165), 207-214 [in Ukrainian].
- Moore, J. (2013). Preodolenie propasti. Kak vyivesti tehnologicheskiy produkt na massovyiy rynok [Crossing the Chasm. How to bring a technological product to the mass market]. Moskow: Mann Ivanov Ferbe [in Russian].
- Doyl, P. (2001). Marketing, orientirovannyiy na stoimost [Marketing focused on the cost]. (Yu.N. Kapturevskogo,Trans). Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Ivanchenko, O.P. (2013). Teoreticheskie osnovy soderzhaniya i razvitiya marketingovyh innovatsiy [The theoretical bases of the maintenance and development of marketing innovations]. Ekonomika i sovremennyy menedzhment: teoriya i praktika – Economics and modern management theory and practice: Proceedings ХХVIII of the International Scientific and Practical Conference. (pp. 35-42). Novosibirsk: «SibAK» [in Russian].
- Illiashenko, N.S. (2011). Orhanizatsiyno-ekonomichni zasady innovatsiynoho marketynhu promyslovykh pidpryyemstv [Organizational-economic bases of innovative marketing of industrial enterprises]. Sumy: « Vyd-vo SumDu » [in Ukrainian].
- Onikiyenko, V.V., Yemel’yanenko, L.M., & Teron, I.V. (2007). Innovatsiyna paradyhma sotsialno-ekonomichnoho rozvytku Ukrayiny [An innovative paradigm of socio-economic development of Ukraine]. Kyiv : RVPS NAN Ukrayiny [in Ukrainian].
- Matviyiv, M.Ya., Biletska, I.M., Humenyuk, Yu.P., & Danylenko, S.V. (2014). Innovatsiynyy marketynh pidpryyemstv [Innovative marketing of enterprises]. Ternopil’: TNEU [in Ukrainian].
- Kotler, F. (2006). Marketynh menedzhment. [Marketing Management]. (12nd ed., rev.) Saint Petersburg: Piter [in Ukrainian].
- Kristensen, С.M., Skott, E., & Rot, E. (2008). Chto dalshe? Teoriya innovatsiy kak instrument predskazaniya otraslevyih izmeneniy [What’s next? The theory of innovation as a tool for the prediction of industry changes]. Moscow: Alpina Buks [in Russian].
- Korotkova, T.L., & Vlasov, A.V. (2012). Kommertsializatsiya i marketing innovatsiy [Commercialization and marketing of Innovation]. Moskow: Kreativnaya ekonomika [in Russian].
- Lamben, J.-J. (2004). Menedzhment, orientirovannyy na rynok [Management, market-oriented]. (V.B. Kolchanova, Trans). Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Matkovskaya, Ya. (2010). Kommertsializatsiya rynochnyh innovatsiy – paradigma innovatsionnogo marketinga [Commercialization of market innovations – the innovative marketing paradigm]. Marketynh – Marketing, 4(113), 39-46 [in Ukrainian].
- Morokhova, V.O. (2012). Teoretychni aspekty marketynhovoho zabezpechennya innovatsiynoho rozvytku promyslovoho pidpryyemstva [The theoretical aspects of marketing support of innovative development of industrial enterprises]. Ekonomika ta menedzhment – Economics and management, 8 (30), 227-237 [in Ukrainian].
- Mochernyy, S.V., Larina, Ya.S., Ustynko, O.A., & Yuriy, S.I. (2005). Ekonomichnyy entsyklopedychnyy slovnyk [Economic Encyclopedic Dictionary]. Lviv: Svit [in Ukrainian].
- Webster, F. (2005). Osnovy promyishlennogo marketinga [Industrial Marketing Essentials]. Moscow: Izdatelskiy dom Grebennikova [in Russian].
- Pavlenko, I.A. (2007). Innovatsiyne pidpryyemnytstvo u transformatsiyniy ekonomitsi Ukrayiny [Innovative entrepreneurship in transforming the economy of Ukraine]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
- Drucker, Piter F. (2009). Biznes i innovatsii [Business and innovation]. Moscow: «Vilyams» [in Russian].
|