Зміст |
Автори:
Н.В. Гребенюк, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича (м Чернівці, Україна)
Сторінки: 111-125
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-11
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті проведене дослідження динаміки та структури взаємопроникнення інновацій у маркетинговій діяльності банку в загальні бізнес-процеси банку. Здійснено ґрунтовний аналіз та визначено релевантні показники інноваційної, інноваційно-маркетингової та маркетингової складових діяльності банку за допомогою методу головних компонент. Визначено ефективність функціонування банків як інтегрального оцінювання релевантних показників характеристики його результативної діяльності, зведених до зіставного вигляду та узагальнених адитивним методом. За допомогою інструментарію причинного моделювання ідентифіковано вплив інноваційної складової маркетингової діяльності на ефективність діяльності банків за допомогою побудови системи одночасних структурних рівнянь.
Ключові слова: маркетингова стратегія, інноваційна складова, ефективність діяльності банку, причинне моделювання, метод головних компонент.
Класифікація JEL: М32, М31.
Цитувати як: Grebenyuk, N. (2017). Evaluating the innovative component of marketing activity of bank and defining its influence on bank effectiveness Marketing and Management of Innovations, 3, 111-125. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-11
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Vasylieva, T.A., & Fedirko, V.V. (2007). Osnovni vidminnosti ta perevahy kliientooriientovanoi marketynhovoi stratehii banku [The main differences and advantages of customer-oriented marketing strategy of the bank]. Proceedings from materialy VI Mezhdunarodnoi nauchno-praktycheskoi konferentsii «Aktualnyie problemy i perspektyvy razvitiia ekonomiky Ukrainy» – The VI International Scientific and Practical Conference Actual problems and prospects for the development of the Ukrainian economy (pp. 204-205). Simferonol [in Ukrainian].
- Vikulov, V.S. (2005). Marketynh bankovskykh produktov na osnove sehmentatsyonnykh modelei [Marketing of banking products on the basis of segmentation models]. Marketynh v Rossii i za rubezhom – Marketing in Russia and abroad, 1(45), 131–137 [in Russian].
- Hovorushko, T.A., Sytnyk, I.P., & Nemchenko, T.O. (2013). Zahrozy i nebezpeky rozvytku internet-bankinhu v Ukraini [Threats and dangers of online banking in Ukraine]. Formuvannia rynkovykh vidnosyn v Ukraini – The formation of market relations in Ukraine, 2, 74-78 [in Ukrainian].
- Yermolenko, G., & Zhurba, I. (2004). Praktychni aspekty zastosuvannia kompleksu marketynhovykh komunikatsii u bankivskii diialnosti [Practical aspects of the application of a complex of marketing communications in banking].– Visnyk NBU – Bulletin of the National Bank of Ukraine, 4, 62-63 [in Ukrainian].
- Kostohryz, V.G., & Ovcharuk, O.M. (2011). Dystantsiine obsluhovuvannia yak perspektyvna skladova systemy dystrybutsii bankivskykh produktiv [Remote Service as a promising component of the distribution of banking products]. Finansovyi prostir – Financial space, 1, 33-37 [in Ukrainian].
- Moroz, L.V. (2012). Perspektyvy rozvytku onlain-bankinhu v Ukraini [Prospects of online banking in Ukraine]. Naukovyi visnyk NLTU Ukrainy – Scientific Journal of NLTU of Ukraine, 22(13), 218-226 [in Ukrainian].
- Ohiienko, V.I., Luniakov, O.V. & Lisniak, O. Yu. (2012). Internet-bankinh yak perspektyvnyi napriam rozvytku rynku finansovykh posluh [Internet banking as a promising direction of development of the financial services market].– Efektyvna ekonomika – Effective economics, 6. Retrieved from: http://www.economy.nayka.com.ua/?op =1&z=1217 226 [in Ukrainian].
- Romanova, M.V. (2005). Upravleniie otnosheniiamy s kliientamy posredstvom informatsyonnykh tekhnolohii [Management of relations with clients through information technologies]. Finansy i kredit –Finance and credit], 13(181), 65–71 [in Russian].
- Illiashenko, S.M. (Eds.). (2011). Problemy i perspektyvy rynkovo-oriientovanoho upravlinnia innovatsiinym rozvytkom [Problems and prospects of market-oriented management innovation]. Sumy: LLC Printing house Papyrus [in Ukrainian].
- Statystychni dani shchodo kilkosti strukturnykh pidrozdiliv bankiv [Data on the number of banks’ structural subdivisions]. bank.gov.ua. Retrieved from: https://bank.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=34661442& cat_id=34798593 [in Ukrainian].
- Trofimova, Ye.V. (2011). Kontseptualnaia model formirovaniia systemy Internet-bankinha [Conceptual model of the formation of the Internet banking system] Retrieved from: http://tvvlibrary.narod.ru/ papers/2011/2011_2/2-14.pdf [in Russian].
- Us, S.A. (2012). Metody pryiniattia rishen [Decision-making methods]. Dnipropetrovsk : Natsionalnyi hirnychyi universytet [in Ukrainian].
- Fedirko, V.V. (2009). Vyznachennia kryteriiv sehmentatsii kliientiv banku : problemy ta perspektyvy [Definition of criteria for bank customers segmentation: problems and prospects]. Naukovyi visnyk VNU im. Lesi Ukrainky – Scientific Herald of Volyn National University named after Lesia Ukrainka, 7, 32–37 [in Ukrainian].
- Newton, L. (2008). Branding, marketing and product innovation : the attemps of British banks to reach consumers in the interwar period. [Retrieved from: http://www.reading.ac.uk/web/files/management/055.pdf.
- Klepek, C. (2015). Innovation: the case of corporate banking services. Retrieved from: http://www.vsfs.cz/prilohy/konference/klepek.pdf
- Li, X. (2008). Study on the Synergy of Information Technology Innovation and Marketing Innovation for Commercial Banks. International Journal of Business and Management, 3(6), 13-16.
- 50 vedushchykh bankov Ukrayny 2017 [50 leading Ukrainian banks in 2017] (n.d.). banksrating.com.ua. Retrieved from: http://banksrating.com.ua/wp-content/uploads/2017/04/TOP50_BANK2017.pdf [in Russian].
|