Зміст |
Автори:
П. Брецкова , Університет фінансів та адміністрування (м Прага, Чехія)
Сторінки: 304-313
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-28
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Робота присвячена інноваційній діяльності малих та середніх підприємств в Чеській Республіці. Результати поданого дослідження та подальших досліджень, де автор цієї статті брав участь, дає нове уявлення про манеру малого та середнього бізнесу в інноваційних процесах, виявляючи внутрішні переваги, драйвери, а також обмеження, з якими стикаються малі підприємства. Висновки з дослідження: малі та середні підприємства усвідомлюють важливість інновацій для бізнесу та конкурентоспроможності, але вони підходять до управління інноваціями та планування досить несистемно. У статті також розглядаються інституційні бар’єри, які впливають на інноваційну діяльність малих та середніх підприємств, які розглядаються як значні обмеження в Чеській Республіці.
Ключові слова: інновація, малі та середні підприємства, управління інноваціями, інноваційні мотиви та бар’єри, Чеська Республіка.
Класифікація JEL: O3, M1, M00.
Цитувати як: Breckova, P. (2017). SMEs’ innovation approach in the Czech Republic Marketing and Management of Innovations, 3, 304-313. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-28
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- ASME CR (2012). Survey: Opinions of small and medium-sized enterprises on innovation and its funding. Date of data collection: 5/2012, survey conducted by ASME CR and Aspectio, a.s. in accordance with rules of the CSO (Czech Statistical Office). Retrieved from http://www.amsp.cz/16-pruzkum-amsp-cr-nazory-malych-a-strednich-podniku-na [in Czech].
- ASME CR (2013). Survey: Young Business. Date of data collection: 4/2013, survey conducted by ASME CR and Ipsos Marketing, verified by the CSO (Czech Statistical Office). Retrieved from http://www.amsp.cz/21-pruzkum-amsp-cr-podnikani-mladych-young-business [in Czech].
- ASME CR (2014). Survey: Investment into IT and the data handling in companies. Date of data collection: 3/2014, survey conducted by ASME CR and Ipsos Marketing, verified by the CSO (Czech Statistical Office). Retrieved from http://www.amsp.cz/24-pruzkum-amsp-cr-investice-do-it-a-prace-s-daty-ve-firmach [in Czech].
- ASME CR (2016). Survey: How companies evaluate the use of tax credit for research and development. Date of data collection: 12/2016, survey conducted by ASME CR and Ipsos Marketing, verified by the CSO (Czech Statistical Office). Retrieved from http://www.amsp.cz/uploads/dokumenty_2016/pruzkum/Pruzkum_VVI_12_2016_.pdf [in Czech].
- Bianchi, M., Campodall’Orto, S., Frattini, F., & Vercesi, P. (2010). Enabling open innovation in small and mediumsized enterprises: How to find alternative applications for your technologies. R&D Management, 40(4), 414–431. In A. Spithoven et al. (2013), Open innovation practices in SMEs and large enterprises. Small Business Economics, 41, 537–562.
- Břečková, P. & Havlíček, K. (2016). Inovace a jejich financování v malé a střední firmě. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2016. Edice EUPRESS [in Czech].
- Břečková, P., & Havlíček, K. (2013). SMEs’ Export and Managing Currency Risk. Piraeus: European Research Studies Journal, XIV.
- European Commission (2009). European innovation scoreboard 2009. Brussels: European Commission. In A. Spithoven et al. (2013), Open innovation practices in SMEs and large enterprises. Small Business Economics, 41, 537–562.
- Havlíček, K. Management & Controlling malé a střední firmy. Eupress. Praha, 2012 [in Czech].
- Kotler, P., & Trias de Bes, F. (2005). Inovativní marketing. 1 vydání. Grada [in Czech].
- National Science Foundation (2006). Science resource studies. Survey of Industrial Research Development. Arlington, VA: National Science Foundation. In A. Spithoven et al. (2013), Open innovation practices in SMEs and large enterprises. Small Business Economics, 41, 537–562.
- Ortega-Argile´s, R., Vivarelli, M., & Voigt, P. (2009). R&D in SMEs: A paradox? Small Business Economics, 33, 3–11. In Moilanen, M. et al (2014), Non-R&D SMEs: external knowledge, absorptive capacity and product innovation, Small Business Economics, 43, 447-462.
- Petrů, N. & Havlíček, K. (2016). Specifics of the Development of Family Business in the Czech Republic. European Research Studies, 9(4), 88-108.
- Spithoven, A., Vanhaverbeke, W., & Roijakkers, N. (2013). Open innovation practices in SMEs and large enterprises. Small Business Economics, 41, 537–562.
- Storey, D. (2003). Public policies to assist small and medium sized enterprises’ in Acs, Z and D. In A. Spithoven et al. (2013), Open innovation practices in SMEs and large enterprises. Small Business Economics, 41, 537–562.
|