Зміст |
Автори:
Ц. Ван, Університет Шаньдун (Шаньдун, Китайська Народна Республіка)
Сторінки: 53-59
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-05
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У цій статті досліджується, як моделювати причини і вимірювати наслідки культурного туризму, оцінюючи економічні та культурні наслідки, викликані культурними пам’ятками. У матеріалах поданий новий підхід, як до складання всебічного огляду літератури, так і до побудови методології і інструментарію для дослідження економічних і культурних наслідків маркетингу туризму. Результати та висновки цієї статті можуть бути корисні для зацікавлених сторін, політиків і професіоналів в галузі туризму, як в суспільному, так і в приватній сфері. Крім того, в статті проливається певне світло на роль інновацій у підвищенні економічного і культурного впливу туризму на маркетинг туризму. Ці результати можуть представляти певний інтерес, як для професіоналів туристичного маркетингу, так і для маркетологів, які розробляють нові стратегії для збільшення впливу маркетингу туризму в старих і нових напрямках.
Ключові слова: туризм, культурний туризм, інновації, культурну спадщину, економіка туризму.
Класифікація JEL: L83, M31, O30.
Цитувати як: Wang, J. (2017). Economic and cultural impact of tourism marketing Marketing and Management of Innovations, 3, 53-59. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-05
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- World Travel and Tourism Council (2010). Annual Report: Progress and Priorities 2009-2010, World Travel and Tourism Council, London. Retrieved from: http://www.wttc.org/bin/pdf/original_pdf_file/pandp_final2_low_res.pdf.
- World Travel and Tourism Council (2006), World Travel and Tourism, Climbing to New Heights, World Travel and Tourism Council, London.
- Mitsche, N., & Strielkowski, W. (2016). Tourism e-services and Jewish heritage: a case study of Prague. European Journal of Tourism, Hospitality and Recreation, 7(3), 203-211.
- Richards, G. (1996), Cultural Tourism in Europe, Wallingford: CAB International.
- Silberberg, T. (1995). Cultural tourism and business opportunities for museums and heritage sites. Tourism Management, 16(5), 361-365.
- Halkiv, L., & Kulyniak, I. (2016). Agrohotels and rural tourism in the Ukrainian and Polish border regions. Czech Journal of Social Sciences, Business and Economics, 5(4), 6-13.
- Vasylchak S, & Halachenko, A. (2016). Theoretical basis for the development of resort services: regional aspect. International Economics Letters, 5(2), 54-62.
- Swarbrooke, J., & Horner, S. (2006). Consumer Behaviour in Tourism, Second Edition, Oxford: Elsevier, Butterworth-Heinemann.
- Chiabai, A., Platt, S., & Strielkowski, W. (2014). Eliciting users’ preferences for cultural heritage and tourism-related e-services: a tale of three European cities. Tourism Economics, 20(2), 263-277.
- McKercher, B. (2002). Towards a classification of cultural tourists. International Journal of Tourism Research, 4, 29-38.
- Ryan, C. (1998). Economic impacts of small events: estimates and determinants – a New Zealand example. Tourism Economics, 4(4), 339-352.
- Sharpley, R. (1999). Tourism, Tourists and Society, 2nd edition. Huntingdon, ELM
- Simionescu, M., & Strielkowski, W. (2017). brand loyalty and fashion marketing: a case study of Romanian youth. Marketing and Management of Innovations, (1), 25-31.
- Čábelková, I., Abrhám, J., & Strielkowski, W. (2015). Factors influencing job satisfaction in post-transition economies: the case of the Czech Republic. International Journal of Occupational Safety and Ergonomics, 21(4), 448-456.
- Abrhám, J., Bilan, Y., Krauchenia, A., & Strielkowski, W. (2015). Planning horizon in labour supply of Belarusian small entrepreneurs. Economic Research-Ekonomska Istraživanja, 28(1), 773-787.
- World Tourism Organization (WTO) and European Travel Commission (ETC) (2005). City Tourism and Culture: The European Experience, Madrid, Spain 31.
- Matarasso, F. (1997). Use or Ornanment? The Social Impact of Participation in the Arts. Comedia, the Round, Bournes Green, Stroud, Glos 31.
- Wall, G., & Mathieson, A. (2006). Tourism: Economic, Physical, And Social Impacts, Pearson Education Limited.
- Čábelková, I., Strielkowski, W., & Mirvald, M. (2015). Business influence on the mass media: a case study of 21 countries. Transformation in Business & Economics, 14(1), 65-75.
- Matarasso, F. (1999). Towards a Local Culture Index: Measuring the Cultural Vitality of Communities’. Comedia, Stroud, Gloucester 31.
- Cooper, C., & Hall, C.M. (2008). Contemporary Tourism: An International Approach. First Edition, Oxford: Elsevier, Butterworth-Heinemann.
- Smith, S.L.J. (1988). Defining tourism: a supply-side view. Annals of Tourism Research, 15, 179-190.
- Chadwick, R. (1994). Concepts, definitions and measures used in travel and tourism research’. In J.R. Brent Ritchie and C. Goeldner (eds). Travel, Tourism and Hospitality Research: A Handbook for Managers and Researchers, 2nd edition, pp.65-80. New York: Wiley.
- Urry, J. (1995). Consuming Places, New York: Routledge.
- Strielkowski, W., Tcukanova, O., & Zarubina, Z. (2017). Globalization and economic integration: the role of modern management. Polish Journal of Management Studies, 15(1), 255-261.
- Strielkowski, W., & Čábelková, I. (2015). Religion, Culture, and Tax Evasion: Evidence from the Czech Republic. Religions, 6(2), 657-669.
- Poon, A. (1993). Tourism, Technology and Competitive Strategies, Wallingford: CAB International.
- Krippendorf, J. (1987). The Holiday Makers: Understanding the Impact of Leisure and Travel. Oxford: Heinemann Professional Publishing.
- Horner, S., & Swarbrooke, J. (1996). Marketing Tourism, Hospitality, and Leisure in Europe. International Thomson Business Press.
- Roth, P., & Langemeyer, A. (1996). Cultural tourism in Germany. In G. Richards, Cultural Tourism in Europe (pp.165-182), Wallingford: CAB International.
- Strielkowski, W. (2016). Innovations in tourism marketing: operation Anthropoid in Prague. Marketing and Management of Innovations, (4), 106-112.
- McKercher B., & Du Cros, H. (2002). Cultural Tourism: The Partnership between Tourism and Cultural Heritage Management. Haworth Press, Binghamton, N.Y..
- Small, K., Edwards, D., & Sheridan, L. (2005). A flexible framework for evaluating the socio-cultural impacts of a (small) festival. International Journal of Event Management Research, 1(1), 66-77.
- Young, R., Fernandez-Young, A., & Parkin, J. (2008). Assessing the Economic Impact of Culture in Market Towns: Report on Findings. Culture East Midlands, East Midlands Cultural Observatory.
- Getz, D. (1997). Event Management and Event Tourism. USA: Cognizant Communication Corporation.
- Douglas, N., Douglas, N., & Derrett, R. (eds.). (2001). Special interest tourism: context and cases. Australia: John Wiley and Sons.
- Brougham, J.E., & Butler, R.W. (1981). A segmentation analysis of resident attitudes to social impact of tourism. Annals of Tourism Research, 8(4), 569-590.
- Belisle, F., & Hoy, D. (1980). The perceived impact of tourism by residents. Annals of Tourism Research, 11(1), 83-101.
- Sheldon, P., & Var, T. (1984). Resident attitudes to tourism in North Wales. Tourism Management, 5, 40-48.
- Keogh, B. (1990). Public participation in community tourism planning. Annals of Tourism Research, 17(3), 449-465.
|