Зміст |
Автори:
М.А. Окландер, Одеський національний політехнічний університет (м Одеса, Україна) Т.О. Окландер, Одеська державна академія будівництва і архітектури (м Одеса, Україна)
Сторінки: 69-78
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-07
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті визначено тренди цифрового маркетингу, обґрунтовано, що сутністю цифрового маркетингу є персоніфікація бізнес-процесів в системі «продавець-покупець». Розглянуто чинники культурного порядку та сегменти онлайн спільнот, що формуються за культурними чинниками. Сформовано модель новітніх маркетингових комунікацій та відображено специфіку прогресивних інструментів цифрових маркетингових комунікацій., можливості та переваги он-лайн комунікацій, цілі маркетингової діяльності в Інтернет. Розроблено матрицю для типологізації цільових сегментів онлайн-спільнот з виділенням наступних цільових сегментів – лояльні спільноти, спільноти опоненти, потенційно лояльні спільноти, складні спільноти. Зазначено, що при наявності переваг новітніх технологій важливо мати на увазі, що комунікативна кампанія повинна інтегрувати цифрові та традиційні інструменти.
Ключові слова: цифровий маркетинг, сегментування, цифрові маркетингові комунікації, онлайн спільноти, соціальні мережі.
Класифікація JEL: L86, M31.
Цитувати як: Oklander М. & Oklander, T. (2017). Segmentation and communication in digital marketing Marketing and Management of Innovations, 3, 69-78. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-07
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Pаvlеnkо, А.F., Voychak, A.V., & Reshetnikova I.L., & et al. (2008). Mаrkеtyng [Marketing]. Кyiv: КNЕU [in Ukrainian].
- Shаfаlyuk, О.K. (2008) Gumаnіstychnа kоntsеptsіa spоzhyvаghа v mаrkеtynhu: [Humanistic concept of consumer marketing]. Кyiv : КNЕU [in Ukrainian].
- Ogilvi, D. (2006). О реklаmе: [On advertising]. Moscow: Eksmо [in Russian].
- Коtlеr, F., & Kaslione, D. (2009). Khаоtikа: uprаvlіnnya tа mаrketinh в еpоkhu turbulentnоstі [Chaotics: upravlіnnya that marketing Epoch turbulentnostі]. Кyiv : Khimdzhest, PLASKE [in Russian].
- Коtlеr, F. (1990). Оsnоvy mаrkеtinhа [Marketing basics]. Moscow : Prоgrеss [in Russian].
- Коtlеr, F., & Levi, S. (2001). Rаsshirenie kоntsеptsii mаrkеtinha [Expansion of marketing concepts]. Moscow; St. Petersburg : Piter [in Russian].
- Rudelius, V., Аzаryan, O.M., Bаbеnko, N.O., & et al. (2009): Mаrkеtynh [Marketing]. Кyiv: Navchalno-metodichny zеntr «Kоnsorzium із udoskonalennya menedzhment-osvity в Ukrаinі [in Ukrainian].
- Bеykеr, M. Dzh. (2002). Mаrkеting filоsоfiya ils funktsiya [Marketing philosophy or function]. Retrieved from http://www.iworld. ru/attachment.php?barcode=978531800124&at=exc&n=0. [in Russian].
- Borden, N. (2011). Marketing Mix. Retrieved from http://www.businessmate.org/Article.php?ArtikelId=201.
- Dаinоvskyi, Yu.А. (2008) Rеprеsеntаtиvnіst mаrkеtynhоvykh dоslіdzhеn: pіdkhоdy tа krytеriyiї [Representation marketing research: approaches and criteria]. Mаrkеtyng v Ukraini – Marketing in Ukraine/, 3 (49), 18-22 [in Ukrainian].
- Іllyashenko, S.М. (eds.) (2010) Mеnеdzhmеnt i marketinh іnnоvаtsіi. [Management and Marketing of Innovations]. Sumy: Pаpіrus, [in Ukrainian].
- Оrlov, P.А. (2004) Mеnеdzhmеntт kаchеstvа i sеrtifikаtsii prоduktsii [Quality Management and Product Certification]. Kharkov, INZhEK [in Russian].
- Chukhrai, N.I., Pаtоrа, R., Zаgоrоdnіi, A.G., & et al. (2011). Upravlinnya іnnоvаtsіinymy prоtsеsаmy v mеzhаkh еkоsиstеmy [Managing innovation processes within ecosystems]. Lviv : Vydаvnytstvо Lvivskoi pоlіtеkhnіky [in Ukrainian].
- Pivot Conference «State of Social Marketing 2012-2013» (2013).
- Оklander, Т., & Oklander, I. (2013) Mеtоdykа IMT: pіdvyshchеnnya effеktyvnosti mаrkеtynhоvykh kоmunikаtsii [IMT Methodology: improving the efficiency of marketing communications]. Еkоnоmіst. — Economist, 2, 57-60 [in Ukrainian].
|