Зміст |
Автори:
В. Олійник, Сумський державний університет (м Суми, Україна)
Сторінки: 15-26
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.4-01
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглядаються різні моделі поширення інноваційного продукту. Пропонуються моделі, засновані на моделі Басса, з урахуванням зовнішніх соціально-економічних чинників. Розглядається функція ціни товару, що враховує темп зменшення його вартості. Отримано чисельні результати продажів комп’ютерів, з урахуванням зміни його ціни. На підставі результатів, отриманих за двома моделями, робиться прогноз майбутніх продажів комп’ютерів (2017–2020).
Ключові слова: інноваційні моделі, покоління інноваційних моделей, інноваційний менеджмент, прогнозування, функція ціни.
Класифікація JEL: C53, E37, O31, O33, Q55.
Цитувати як: Oliinyk, V. (2017). Models of innovative product distribution: global PC sales market Marketing and Management of Innovations, 4, 15-26. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.4-01
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Bass, F.M. (1969). A New Product Growth Model for Consumer Durables. Management Science,15(5), 215–227.
- Bass, F.M., Krishnan, T.V., & Jain, D.C. (1994). Why the Bass Model Fits Without Decision Variables. Marketing Science, 13 (3), 203–223.
- Boehner, R., & Gold, S. (2012). Modeling the Impact of Marketing Mix on the Diffusion of Innovation in the Generalized Bass Model of Firm Demand. Developments in Business Simulation and Experiential Learning, 39, 75–91.
- Boswijk, H.P., & Franses, P.H. (2005). On the econometrics of the Bass diffusion model. Journal of Business & Economic Statistics, 23(3), 255–268.
- Chandrasekaran, D., & Tellis, G.J. (2007). A Critical Review of Marketing Research on Diffusion of New Products, in Naresh K. Malhotra. Review of Marketing Research, 3, 39–80.
- Chesbrough H. W. (2003). Open Innovation: the New Imperative for Creating and Profiting from Technology. Boston: Harvard Business School Press.
- Chesbrough H.W. (2003). The Era of Open Innovation. MIT Sloan Management Review, 44(3), 35–41.
- Cooper, R.J., & Kleinschmidt, E.J.(1990). New Products: The key factors in success. Chicago: American Marketing Association.
- Foekens, E.W., Leeflang, P.S.H., & Wittink, D.R. (1998). Varying parameter models to accommodate dynamic promotion effects. Journal of Econometrics, 89 (1-2), 249–268.
- Franses, P.H. (2003). The diffusion of scientific publications. The case of Econometrica 1987. Scientometrics, 56(1), 29–42.
- Franses, P.H. (2009). Forecasting Sales. Erasmus University, Rotterdam: Econometric Institute. Report 2009-29.
- Fruchter, G.E., & Van den Bulte, C. (2011). Why the Generalized Bass Model leads to odd optimal advertising policies. International Journal of Research in Marketing, 28(3), 218–230.
- Guseo, R., Dalla Valle, A., & Guidolin, M. (2007). World oil depletion models: Price effects compared with strategic or technological interventions. Technological Forecasting and Social Change, 74 (4), 452–469.
- Kandler, A., & Steele, J. (2009). Innovation Diffusion in Time and Space: Effects of Social Information and of Income Inequality. The Open-Access Journal for the Basic Principles of Diffusion Theory, Experiment and Application. diffusion-fundamentals.org. 11, 3,1–17.
- Kline, S.J., & Rosenberg, N. (1986). An overview of innovation, in: Landau R., Rosenberg N. (Eds). The Positive Sum Strategy. Washington, D.C.: National Academy Press, 275–305.
- Kotsemir, M., & Meissner, D. (2013). Conceptualizing the innovation process-trends and outlook basic research program. Working papers, Series: science, technology and innovation.
- Marinova, D., & Phillimore, J. (2003). Models of innovation, in: Shavinina L. V. (Ed.), The International Handbook on Innovation, Elsevier, 44–53.
- Mowery D., & Rosenberg, N. (1979). The Influence of Market Demand upon Innovation: a Critical Review of Some Recent Empirical Studies. Research Policy, 8 (2), 102–153.
- Muller, E., & Yogev, G. (2006). When does the majority become majority? Empirical analysis of the time at which main market adopters purchase the bulk of our sales, Technol. Forecasting and Soc. Change, 73 (9), 1107–1120.
- Myers, S., & Marquis, D.G. (1969). Successful Industrial Innovations: A Study of Factors Underlying Innovation in Selected Firms, NSF 69-17, Washington: National Science Foundation.
- Rogers, E.M. (1962). Diffusion of innovations. New York:The Free Press.
- Rothwell, R. (1992). Industrial Innovation and Government Environmental Regulation: Some Lessons from the Past. Technovation, 12 (7), 447–458.
- Rothwell, R., & Zegveld, W. (1985). Reindustrialization and Technology, Harlow, U.K.: Longman.
- Schmookler, J. (1962). Economic Sources of Inventive Activity. The Journal of Economic History, 22 (1), 1–20.
- Srinivasan, S., & Mason, C.H. (1986). Nonlinear least squares estimation of new product diffusion models. Marketing Science, 5 (2), 169–178.
- Sultan, F., Farley, J.U., & Lehmann, D.R. (1990). A Meta-Analysis of Applications of Diffusion Models. Journal of Marketing Research, 27 (1), 70–77.
- Talukdar, D., Sudhir, K., & Ainslie, A. (2002). Investigating New Product Diffusion Across Products and Countries. Marketing Science, 21 (1), 97–114.
- Van Den Bulte, C., & Stremersch, S. (2004). Social Contagion and Income Heterogeneity In New Product Diffusion: A Meta-Analytic Test. Marketing Science, 23 (4), 530–544.
- Wonglimpiyarat, J. (2007). E-Payment Strategies of Bank Card Innovations. Journal of Internet Banking and Commerce, 12(3), 1–17.
- Wikipedia (n.d.). Market share of personal computer vendors. en.wikipedia.org. Retrieved from en.wikipedia.org/wiki/Market_share_of_personal_computer_vendors.
|