Зміст |
Автори:
А.С. Крепак, Київський національний торговельно-економічний університет (м Київ, Україна)
Сторінки: 123-132
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.4-11
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті проаналізовано ключові характеристики медіапоказників, що застосовуються в рекламній діяльності під час планування та оцінювання рекламних кампаній. Виділено окремі типи показників медіапланування, що були згруповані за найбільш значущими класифікаційними ознаками, розробленими автором. Надано розгорнутий опис істотних особливостей застосування інструментарію рекламного планування.
Ключові слова: медіапланування, медіапоказники, медіадослідження, рекламна кампанія, рейтинг, засоби масової інформації, цільова аудиторія.
Класифікація JEL: M30, M37, M39.
Цитувати як: Krepak, A. (2017). Media planning: classification of indexes Marketing and Management of Innovations, 4, 123-132. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.4-11
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Naples, M.J. (1979). Effective Frequency: The Relationship between Frequency and Advertising Effectiveness. New York: Association of national advertisers.
- Jones, J.P. (2006). When ads work: new proof that advertising triggers sales. New York: Lexington Books.
- Sissors, J.Z., & Baron, R.B. (2010). Advertising Media Planning. New York: McGraw Hill Company.
- Ephron, E. (2006). Media Planning – From recency to engagement. The ICFAI University press.
- Ephron, E. (1997). Recency Planning. Journal of Advertising Research, 37(4), 61-65.
- McDonald, C. (1995). Advertising Reach and Frequency: Maximizing Advertising Results Through Effective Frequency. Lincolnwood: NTC business books.
- Krugman, H.E. (1965). The Impact of Television Advertising: Learning Without Involvement. Public Opinion Quarterly, 29, 349-356.
- Krugman, H.E. (1972). Why Three Exposures May Be Enough. Journal of Advertising Research, 12, 11-14.
- Rossiter, J.R., & Percy L. (1997). Advertising Communications and Promotion Management. New York: McGraw-Hill Company.
- Ostrow, J.W. (1984). Setting Frequency Levels: An Art or a Science? Journal of Advertising Research, 24 (4), 9-11.
- Surmanek, J. (1995). Media Planning. A practical guide. New York: McGraw Hill Company.
- Adams, H.F. (1920). Advertising and its mental laws. New York: The Macmillan company.
- Poffenberger, A.T. (1925). Psychology in advertising. New York: A. W. Shaw company.
- Wundt, W. (1902) Grundzüge der physiologischen psychologie. Leipzig: Verlag von Wilhelm Engelmann in German.
- Moede, W. (1920) Psychologie der Reklame. Praktische Psychologie, 13, 244-246 in German.
- Romat, E.V. (2008) Reklama v sisteme marketinha Advertising in the marketing system. Kyiv: Studtsentr in Russian.
- Prymak, Т.О. (2009). Marketynhova polityka komunikatsii Marketing politic of communications. Kyiv: Atika, Elha-N in Ukrainian.
- Lukianets, Т.І. (2003). Reklamnyi menedzhment Advertising management. Kyiv: KNEU in Ukrainian.
- Dibrova, Т.H. (2011). Marketynhova polityka komunikatsii: stratehii, vitchizniana praktika Marketing politic of communications: strategies, domestic practice. Kyiv: Stilos in Ukrainian.
- Arkhipova, T.V. (2010). Model planuvannya reklamnoi kampanii pidpryyemsva Model of the enterprises advertising campaign planning. ir.kneu.edu.ua. Retrieved from http://ir.kneu.edu.ua:8080/bitstream/2010/ 4006/1/Arkhipova.pdf in Ukrainian.
- Radchenko, V. (2010). Osnovy mediaplanirovaniia Media planning basics. Kyiv: Ukrainian marketing association in Russian.
- Global Advertising Forecast. magnaglobal.com. Retrieved from http://magnaglobal.com/wp-content/uploads/2016/ 12/MAGNA-December-Global-Forecast-Update-Press-Release.pdf.
- The history of advertising: 1920s. mascola.com. Retrieved from http://mascola.com/insights/the-history-of-advertising-1920s/.
- Ratings. advertising.age. Retrieved from http://adage.com/article/adageencyclopedia/ratings/ 98965/.
- Asquith, K. (2015). Knowing the Child Consumer through Box Tops: Data Collection, Measurement, and Advertising to Children, 1920 – 1945. Critical Studies In Media Communication, 32 (2), 112-127.
- Hlosarii. Іndustrialnyi televiziinyi komitet Glossary. Industrial television committee. tampanel.com.ua. Retrieved from http://tampanel.com.ua/about/glossary/ [in Ukrainian].
|