Зміст |
Автори:
Л.В. Потрашкова, Харківський національний економічний університет ім С Кузнеця (м Харків, Україна)
Сторінки: 209-218
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.4-18
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Для планування діяльності підприємства потрібно мати інформацію про поведінку його стейкхолдерів. Така інформація може бути отримана шляхом моделювання рішень відповідних економічних суб’єктів. При цьому важливо враховувати, що на рішення економічних суб’єктів впливають такі соціальні регулятори, як суспільні цінності та соціальні норми, які в останні десятиліття зазнали трансформацій під впливом ідей соціальної відповідальності. Тому в статті запропоновано удосконалення базової моделі прийняття рішень шляхом урахування в ній суспільних цінностей та норм соціальної відповідальності, а також характеристик відносин особи, що приймає рішення, з відповідними контрагентами.
Ключові слова: соціальна відповідальність економічних суб’єктів, соціальна відповідальність споживачів, моделювання прийняття рішень, суспільні цінності, соціальні норми, відносини економічних суб’єктів.
Класифікація JEL: С02, M14, M31, Z13.
Цитувати як: Potrashkova, L. (2017). Economic entities’ decision modelling fundaments adjusted for values and norms of social responsibility Marketing and Management of Innovations, 4, 209-218. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.4-18
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Sustainable Selections: How Socially Responsible Companies Are Turning a Profit. www.nielsen.com. Retrieved from http://www.nielsen.com/us/en/insights/news/2015/sustainable-selections-how-socially-responsible-companies-are-turning-a-profit. html.
- Kleiner, H.B. (2001). Sotsialnaia otvetstvennost biznesa: obschestvo i biznes v sisteme vzaimnykh ozhidanii [Social responsibility of business: society and business in the system of mutual expectations]. kleiner.ru. Retrieved from http://kleiner.ru/sotsialnaya-otvetstvennost-biznesa-obshhestvo-i-biznes-v-sisteme-vzaimnyih-ozhidaniy [in Russian].
- Novikova, R.A. (2012). Fenomen sotsialnykh i sotsialno otvetstvennykh investitsii v kontseptsii sotsialnoi otvetstvennosti biznesa [The phenomenon of social and socially responsible investments in conception of social responsibility of business]. Kultura narodov Prichernomoria – Culture of the people of black sea coast, 232, 199-202 [in Russian].
- Savicheva, E.Yu. (2011). Priznaki sotsialno otvetstvennoho povedeniia predprinimatelskikh struktur: k voprosu o definitsii katehorii «sotsialnaia otvetstvennost biznesa» [Signs of socially responsible behavior of enterprise structures : On the Definition of the Category of Social Responsibility of Business]. Rossiiskoe predprinimatelstvo – Russian Entrepreneurship, 8(1), 17-22 [in Russian].
- Holovinov, O.M. (2014). Sotsialna vidpovidalnist biznesu: ukrainski realii i problemy [Social Responsibility of Business: Ukrainian Realities and Challenges]. Ekonomichnyi visnyk Donbasu – Economic Bulletin of Donbass, 2, 187-192 [in Ukrainian].
- Bezchotnikova, S.V. (2012). Korporatyvna sotsialna vidpovidalnist: dialoh biznes – hromada [Corporate Social Responsibility: dialogue business – society]. Polihrafiia i vydavnycha sprava – Printing and publishing, 4, 51-59 [in Ukrainian].
- Rais, S., & Goedegebuure, R. V. (2009). Corporate social performance and financial performance. The case of Indonesian firms in the manufacturing industry. Problems and Perspectives in Management, 7(1), 224-237.
- Wu, W., & Keke, L. (2009). An empirical examination of the corporate social performance – the financial performance relationship in China based on the different measures perspective. International Journal of Networking and Virtual Organisations, 6(4), 389-403 [in English].
- Varenova, D., Samy, M., & Combs, A. (2013). Corporate social responsibility and profitability: trade-off or synergy: Perceptions of executives of FTSE All-Share companies. Sustainability Accounting, Management and Policy Journal, 4(2), 190-215.
- Тulchinskyi, H.L. (2011) Ot manipuliatsii i ekonomiki nedoveriia k sotsialnomu partnorstvu: PR kak Public Relations i Public Responsibility [From manipulation and distrust economy for social partnership: PR as Public Relations and Public Responsibility]. Proceedings from: Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia «Nauka ta osvita v suchasnomu universyteti v konteksti mizhnarodnoho spivrobitnytstva» – International Scientific and Practical Conference «Science and education in the modern university in the context of international cooperation». (pp. 242–249). Mariupol: MSU [in Russian].
- Opokin, V. Sotsialnyi imidzh v strukture imidzha orhanizatsii [Social image in the structure of organization image]. www.marketing.spb.ru. Retrieved from: http://www.marketing.spb.ru/lib-comm/ pr/social_image. htm [in Russian].
- Merriam-Webster’s Online Dictionary, 11th edit. www.merriam-webster.com. Retrieved from: http://www.merriam-webster.com/dictionary/responsibility
- Leontev, D.A. (1993). Ocherk psiholohii lichnosti [Essay on the psychology of personality]. Moscow: Smyisl [in Russian].
- Stepin, V.S. (Ed.). (2010). Novaia filosofskaia entsiklopediia [New Philosophical Encyclopedia]. (Vols. 1-4). Moscow: Mysl [in Russian].
- ISO 26000:2010 «Guidance on social responsibility». www.iso.org. Retrieved from https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:26000:ed-1:v1:en.
- Bowen, H. (1953). Social responsibilities of the businessman. New York: Harper & Row.
- White, A.L. (2006). Business Brief: Intangibles and CSR. www.bsr.org. Retrieved from https://www.bsr.org/reports/BSR_AW_Intangibles-CSR.pdf.
- Giddens, A., & Sutton, P.W. (2009). Sociology. Cambridge, UK ; Malden, MA : Polity Press.
- Fromm, E. (1976). To Have Or to Be? New York: Harper & Row.
- Friedman, M. (1970) The social responsibility of business is to increase its profits. link.springer.com. Retrieved from: http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-540-70818-6_14.
- Frolov, S.S. (1994). Sotsiolohiia [Sociology]. Moscow: Nauka [in Russian].
|