Зміст |
Автори:
Ю.М. Мельник, Сумський державний університет (м Суми, Україна) Є.О. Голишева, Сумський державний університет (м Суми, Україна)
Сторінки: 27-39
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.4-02
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті набули подальшого розвитку теоретичні основи маркетингу фармацевтичних підприємств: визначено його основні риси, коло інтересів його головних учасників, особливості комплексу фармацевтичного маркетингу. Авторами визначено надзвичайну актуальність такої складової комплексу маркетингу як People, визначено місце та роль знань в системі інноваційного розвитку фармацевтичних підприємств. Удосконалено класифікацію фармацевтичної продукції за товарно-ринковими класифікаційними ознаками. Досліджено особливості фармацевтичної продукції як об’єкту маркетингової товарної інноваційної політики. Авторами узагальнено схему товароруху фармацевтичної продукції, на основі комунікаційних зв’язків, яка демонструє різні канали збуту та ідентифікує відповідних суб’єктів ринку. Проаналізовано особливості застосування інструментів маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку залежно від конкретного суб’єкта процесу просування.
Ключові слова: комплекс маркетингу, фармацевтичний маркетинг, фармацевтична продукція, знання, люди, інноваційний розвиток.
Класифікація JEL: G34, I11.
Цитувати як: Melnyk Yu. & Golysheva, I. (2017). Features of the marketing complex in the system of innovative development of pharmaceutical companies Marketing and Management of Innovations, 4, 27-39. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.4-02
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Andrushkevych, Z.M. (2014) Kompleks marketynhu v torhovel’niy diyal’nosti aptechnykh merezh [The marketing mix in trading activity of drugstores]. Visnyk Khmel’nyts’koho natsional’noho universytetu – Scientific Bulletin of Khmelnytsky National University, 5, 22-25 [in Ukrainian].
- Aptechnyj rynok Ukrayny po itoham 9 mes 2017 h.: Helicopter View [Pharmacy market of Ukraine following the results of 9 months of 2017: Helicopter View] (2017). apteka.ua. Retrieved from http://www.apteka.ua/article/431051 [in Russian].
- Hromovyk, B.P., Hasyuk, G.D., & O.R. Levyts’ka (2008). Menedzhment i marketynh u farmatsiyi [Management and marketing in pharmacies]. Kyiv : Medytsyna [in Ukrainian].
- Zakon Ukrayiny «Pro likars’ki zasoby» vid 04.04.1996 r. № 123/96-VR (zi zminamy ta dopovnennyamy) [The Law of Ukraine “On medicines” dated 04/04/1996. № 123/96-ВР] (1996). zakon2.rada.gov.ua. Retrieved from http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/123/96-%D0%B2%D1%80 [in Ukrainian].
- Zakon Ukrayiny «Pro reklamu» vid 03.07.96 r. # 270/96-VR (zi zminamy ta dopovnennyamy) [The Law of Ukraine “On Advertising” dated 03.07.96 р. № 270/96-ВР] (1996). zakon2.rada.gov.ua Retrieved from http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80 [in Ukrainian].
- Zvit za rezul’tatamy doslidzhennya farmatsevtychnykh rynkiv (za period 2014 – pershe pivrichchya 2016 r.) [Report on the results of the research of pharmaceutical markets (for the period 2014 – the first half of 2016)] (2016). amc.gov.ua Retrieved from http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=131567&schema=main [in Ukrainian].
- Illyashenko, N.S., & Min’ko, M.I. (2010) Metodychnyy pidkhid do vyznachennya rivnya vidpovidnosti pidpryyemstva systemam upravlinnya yakistyu [Methodological Approach to Determining the Level of Enterprise Compliance Quality Management System]. Marketynh i menedzhment innovatsiy – Marketing and Management of Innovations, 2, 125-131. Retrieved from http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2010_2_125_131_0.pdf [in Ukrainian].
- Illyashenko, N.S., & Min’ko, M.I. (2010) Osoblyvosti farmatsevtychnoho marketynhu [Features of Pharmaceutical Marketing]. Zbirnyk tez dopovidey naukovo-tekhnichnoyi konferentsiyi vykladachiv, spivrobitnykiv, aspirantiv i studentiv fakul’tetu ekonomiky ta menedzhmentu «Ekonomichni problemy staloho rozvytku» (19-23 kvitnya 2010 r.) Chastyna 3. – Collection of abstracts of the scientific and technical conference of teachers, staff, post-graduate students and students of the Faculty of Economics and Management “Economic problems of sustainable development” (April 19-23, 2010). Part 3. (pp. 49-50). Sumy: Vyd-vo SumDU [in Ukrainian].
- Karpenko, N.V. (2013). Kompleks marketynhovykh komunikatsiy dlya rozdribnoyi torhivli farmatsevtychnoyu produktsiyeyu Marketing Communications Complex for Retailers of Pharmaceutical Products]. Visnyk Chernivets’koho torhovel’no-ekonomichnoho instytutu. Ekonomichni nauky – Bulletin of the Chernivtsi Trade and Economic Institute. Economic sciences, 1, 225-230 [in Ukrainian].
- Malyy, V.V. (2014). Suchasna kontseptsiya farmatsevtychnoho marketynhu: kholistychnyy pidkhid [Contemporary Pharmaceutical Marketing Concept: A Holistic Approach]. Upravlinnya, ekonomika ta zabezpechennya yakosti v farmatsiyi. – Management, economics and quality assurance in pharmacy, 4, 40-46 [in Ukrainian].
- Mnushko, Z.N., & Dykhtyareva, N.M. (2008). Menedzhment y marketynh v farmatsyy. Ch. II. Marketynh v farmatsyy [Management and marketing in pharmacy. P. ІІ. Marketing in pharmacy]. Kharkiv: Yzd- vo NFaU: Zolotye stranytsy [in Ukrainian].
- Reklama lekarstvennыkh sredstv po ytoham I poluhodyya 2017 h.: Helicopter view [Advertising of medicines in the first half of 2017: Helicopter view]. apteka.ua. Retrieved from http://www.apteka.ua/article/426019 [in Russian].
- Farmatsevtychnyy rynok Ukrayiny: realiyi ta perspektyvy [Pharmaceutical market of Ukraine: realities and prospects]. ua.lawyers.ua. Retrieved from https://ua.lawyers.ua/farmatsevtichnij-rinok-ukrayini-realiyi-ta-perspektivi.html [in Ukrainian].
- Shul’hina, L.M. (2012). Osoblyvosti farmatsevtychnoho marketynhu: stratehichnyy aspekt [Features of Pharmaceutical Marketing: Strategic Aspect]. Visnyk Berdyans’koho universytetu menedzhmentu i biznesu – Bulletin of the Berdyansk University of Management and Business, 4(20),112–114 [in Ukrainian].
- Matošková, J. (2016). Measuring Knowledge. Journal of Competitiveness, 8 (4), 5-29. Retrieved from http://www.cjournal.cz/index.php?hid=clanek&bid=archiv&cid=230&cp. DOI: 10.7441/joc.2016.04.01.
- Raciborski, M. (2017). The Impact of Takeovers on the Acquiring Firms in the Pharmaceutical Market. Journal of Competitiveness. 9 (1), 89-102. Retrieved from http://www.cjournal.cz/index.php?hid=clanek&bid=aktualni&cid=243&cp=. DOI: 10.7441/joc.2017.01.06.
- Wartenberg, F. (n.d.). Weltweiter Arzneiumsatz nähert sich Billionengrenze – differenzierte Marktbetrachtung erforderlich [Global Medicines Approach Billions – Differentiated Market Consideration Required]. veranstaltungen.handelsblatt.com. Retrieved from http://veranstaltungen.handelsblatt.com/pharma/navigation-schwierigen-gewaessern/ [in German].
|