Зміст |
Автори:
М.Д. Домашенко, Сумський державний університет (м Суми, Україна) В.Ю. Школа, Сумський державний університет (м Суми, Україна) А.В. Кучмійов, Сумський державний університет (м Суми, Україна) О.О. Котенко, Сумський державний університет (м Суми, Україна)
Сторінки: 367-373
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.4-33
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розроблено підхід до формування інноваційних маркетингових стратегій забезпечення екологічної безпеки виходячи з позиції їх екологічної спрямованості. Запропоновано підхід до вибору оптимальної інноваційної маркетингової стратегії забезпечення екологічної безпеки на основі показника оцінки рівня екологічної безпеки. Запропоновано комплекс маркетингових інструментів забезпечення екологічної безпеки на регіональному та глобальному рівнях.
Ключові слова: екологічна безпека, інноваційні маркетингові стратегії, оцінка екологічної безпеки, маркетингові інструменти.
Класифікація JEL: Q15, H10, P41.
Цитувати як: Domashenko, M., Shkola, V., Kuchmiyov A. & Kotenko, O. (2017). Innovative marketing strategies to provide ecological safety at regional and global levels Marketing and Management of Innovations, 4, 367-373. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.4-33
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Amosha, O.I. (2002). Lyudina ta navkolishnе seredovische: ekonomIchni problemi ekologIchnoyi bezpeki virobnitstva [Man and the environment: economic problems of environmental safety of production]. Kyiv: Naukova dumka [in Ukrainian].
- Andreeva, N.N. (2004). Ekologicheskie innovatsii kak bazis protsessov ekolgizatsii investitsionnoy deyatelnosti v Ukraine [Ecological innovations as a basis for the processes of investment activity ecoligization in Ukraine] Nauchnyie trudyi DonNTU. Seriya: ekonomicheskaya – Scientific works of DonNTU. Series: economic, 68, 101-107 [in Ukrainian].
- Veklich, O., & Shlapak, N. (2012). «Ekologicheskaya tsena» ekonomicheskogo rosta Ukrainyi [The “ecological price” of Ukraine’s economic growth]. Ekonomika Ukrainyi – Economy of Ukraine, 1, 51–60 [in Ukrainian].
- Gerasimchuk, Z.V. (2007). EkologIchna bezpeka regIonu: dIagnostika I mehanIzm zabezpechennya [Ecological security of the region: diagnostics and mechanism of provision]. Luts’k: Nadstyr”ya [in Ukrainian].
- Domashenko, M.D., Shkola, V.Yu., & Kuchmiyov, A.V. (2016). Kompleksna otsinka rivnya ekolohichnoyi bezpeky yak osnova zabezpechennya enerhoefektyvnosti natsional’noyi ekonomiky [Comprehensive assessment of the level of environmental safety as a basis for ensuring the energy efficiency of the national economy]. Motyvatsiyni mekhanizmy dematerializatsiynykh ta enerhoefektyvykh zmin natsional’noyi ekonomiky – Motivational mechanisms of dematerialization and energy-efficient changes of the national economy. Sumy: Universytet·s’ka knyha [in Ukrainian].
- Illyashenko, S.M. (2015). Pidkhody do vyboru perspektyvnykh napryamiv innovatsiyno-oriyentovanoho staloho rozvytku Ukrayiny [Approaches to the selection of promising directions of innovation-oriented sustainable development of Ukraine]. Stalyy rozvytok – ХХІ stolittya: upravlinnya, tekhnolohiyi, modeli – Sustainable development – XXI century: management, technology, models (pp. 33-40). Cherkasy: Vydavets’ Chabanenko Yu.A. [in Ukrainian].
- Melnyk, L. H. (2011). Ekolohichna ekonomika [Ecological economy]. Sumy: Universytet·s’ka knyha [in Ukrainian].
- Prokopenko, O.V., Osyk, Yu.Y., & Borbasova, Z.N. (2016). Marketynh ynnovatsyy y ynnovatsyonnыy marketynh [Marketing of innovations and innovative marketing]. Karahanda: KarHU [in Kazakhstan].
- Prokopenko, O. V. (2008). Ekolohyzatsyya innovatsyonnoy deyatel’nosty: motyvatsyonnyy podkhod [Ecologization of innovation: motivational approach]. Sumy: Universytet·s’ka knyha [in Ukrainian].
- Sadchenko, O.V., & Burkyns’kyy, B.V (2016). Rol’ ekomarketynhu v umovakh transformatsiyi orhanizatsiyno-upravlins’koyi systemy pryrodokorystuvannya [The role of e-marketing in the context of the transformation of the organizational and management system of nature use]. Sotsial’no-ekonomichnyy rozvytok Ukrayins’koho Prychornomor‘ya: vyklyky i mozhlyvosti – Socio-economic development of the Ukrainian Black Sea region: challenges and opportunities, (pp. 524-542). Odesa : IPREED NANU [in Ukrainian].
- Kharychkov, S.K., Andreeva, N.N., & Kupynets, L.E. (2007). Ekonomyka i ekolohyya: sovmestymost’ razvytyya (myrovoy opyt i ukraynskaya perspektyva) [Economy and ecology: compatibility of development (world experience and Ukrainian perspective)]. Odessa : YPRЭЭY NAN [in Ukrainian].
- Esty, D.C., & Winston, A.S.. Green to Gold: How Smart Companies Use Environmental Strategy to Innovate, Create Value, and Build Competitive Advantage: John Wiley and Sons, 2009. – 380 p.
- Socio-economic aspects of economics and management: Collection of scientific Articles (2015). Taunton (MA, United States of America): Aspekt Publishing.
|