Зміст |
Автори:
О.А. Борисенко, Сумський державний університет (м Суми, Україна) О.С. Тєлєтов, Сумський державний університет (м Суми, Україна) В.В. Макарова, Сумський національний аграрний університет (м Суми, Україна)
Сторінки: 49-57
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.4-04
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглядаються питання щодо впровадження і оцінювання кількісно-оптимальної множини системних обмежень у маркетингових організаційно-інформаційних системах. Показано, що в кожній маркетинговій системі існує певне співвідношення ентропії і одержуваної маркетингової інформації. Визначені: оптимальна кількість обмежених станів системи відповідно до умовної загальної кількості дозволених системних станів; частка актуальної (злободенно-затребуваної) системної інформації; міра річного оновлення інформації в системі, що відповідає конкретному кількісно визначеному інтервалу від обсягу системної інформації.
Ключові слова: маркетингові системи, організаційно-інформаційні системи, множини обмежень систем, маркетингова інформація, актуальна інформація.
Класифікація JEL: F12, M31, P40.
Цитувати як: Borysenko, O., Teletov O. & Makarova, V. (2017). Information in marketing systems Marketing and Management of Innovations, 4, 49-57. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.4-04
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Эшби У. Введение в кибернетику: пер. с англ. / У. Эшби. – М. : Издательство иностранной литературы, 1959. – 432 с.
- Тєлєтов О.С. Маркетинг в економічних системах / О.С. Тєлєтов // Економіка України. – 2001. – № 7. – С. 40-44.
- Борисенко А.А. О связи необходимости и разнообразия в сложных системах / А.А. Борисенко, А.С. Телетов // Вісник СумДУ. – 1996. – № 2. – С. 103-104.
- Борисенко А.А. Теория систем. Информационный подход: Монография / А.А. Борисенко. – Сумы : Изд-во СумГУ, 2010. – 210 с.
- Деревяшко В.В. Влияние фактора старения информации на ее ценность для организации / В.В. Деревяшко // Экономические науки. – 2010. – № 1 (62) – С. 425-427.
- Горбунова Л.Л. Проблемы методологии исследования диагностики образовательных потребностей / Л.Л. Горбунова // Проблемы современной экономики. – 2004. – № 4 (12). – С 233-235.
- Шеннон К. Работы по теории информации и кибернетике: пер. с англ. / К. Шеннон. – М. : Издательство иностранной литературы, 1963. – 830 с.
- Волькенштейн М.В. Энтропия и информация. – М. : Наука. Главная редакция физико-математической литературы, 1986. – 193 с.
- Невдяев Л.М. Телекоммуникационные технологии. Англо-русский толковый словарь-справочник. Под редакцией Ю.М. Горностаева. – М. : МЦНТИ, ООО “Мобильные коммуникации”, 2002. – 592 с.
- Немов Р.С. Психология : учебник для студентов. В 3 кн. – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2003. – Кн. 1: Общие основы психологии – 688 с.
- Крейденко В.С. Библиотечные исследования. Научные основы. Учебное пособие. – М. : Книга, 1983. – 144 с.
- Карминская А.А. Об информационном обеспечении общественных наук / А. А. Карминская // Науковедение и информатика. Вып. 1. – 1969. – С. 18-20.
|