Зміст |
Автори:
П.Г. Перерва, НТУ «Харківський політехнічний інститут» (м Харків, Україна) | Вища школа управління та охорони праці (м Катовіце, Польща) Т.О. Кобєлєва, НТУ «Харківський політехнічний інститут» (м Харків, Україна) М.М. Ткачов, НТУ «Харківський політехнічний інститут» (м Харків, Україна) Н.П. Ткачова, НТУ «Харківський політехнічний інститут» (м Харків, Україна)
Сторінки: 67-74
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.4-06
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Стаття являє собою продовження наукових розробок, початок яких авторами представлено в попередньому номері. Розглянуто питання моделювання маркетингових характеристик електротехнічних засобів автоматизації, які не мають самостійного технологічного призначення. Існуючі методичні підходи до визначення галузевого парку електротехнічних засобів автоматизації не забезпечують необхідної точності розрахунків. Вони не повною мірою враховують вікову структуру основного технологічного обладнання, для забезпечення автоматизованої роботи якого і призначені електротехнічних засобів автоматизації. Розроблена методика визначення галузевого парку виробів, що не мають самостійного технологічного призначення, з використання показників вікової структури технологічного обладнання. Підсумкові коефіцієнти вживаності електротехнічних засобів автоматизації на одиницю технологічного устаткування визначаються з урахуванням питомої ваги кожної вікової групи в загальному галузевому парку технологічного обладнання. Всі теоретичні положення супроводжуються детальними прикладами розрахунків.
Ключові слова: парк виробів, термін служби, засоби автоматизації, маркетинг, коефіцієнти вживаності, технологічне обладнання.
Класифікація JEL: L22, L63, M31.
Цитувати як: Pererva, P., Kobielieva, T., Tkachev M. & Tkacheva, N. (2017). Modeling the marketing characteristics of market capacity for electrical automation Marketing and Management of Innovations, 4, 67-74. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.4-06
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Kukhniy, L.S. (2016). Rozvitok pidpriemstv yelektrotekhnichnoi galuzi yak peredumova uspishnogo funktsionuvannya na rinku [Development of enterprises of the electrical engineering industry as a precondition for successful functioning in the market]. Galitskiy yekonomichniy visnik – Galician Economic Herald, 1 (50), 47-54 [in Ukrainian].
- Kobyelyeva, T.O. (2011). Elektrotekhnichna haluz Ukrayiny: suchasnyy stan ta perspektyvy rozvytku [Electrical industry of Ukraine: current state and development prospects]. Tekhnichniy progres i yefektivnist virobnitstva – Technical progress and production efficiency, 26, 34-43 [in Ukrainian].
- Pererva, P.G. (1991) Potrebnost v elektrotehnicheskih sredstvah avtomatizatsii. Teoriya i metodyi opredeleniya [The need for electrical automation. Theory and methods of determination]. Kharkiv. : Osnova [in Russian].
- Aksenov, A.P. (2005) Ekonomika i organizatsiya remonta parka oborudovaniya [Economy and organization of repair of equipment parks]. Moscow : MGTU them. N. E. Baumana [in Russian].
- Gladenko, I.V. & Kosenko, A.V. (2008) Naukovo-metodichni pidkhodi do virishennya problem praktichnoi realizatsii mekhanizmu komertsializatsii obektiv intelektualnoii vlasnosti [Scientific and methodical approaches to solving problems of practical implementation of the mechanism of commercialization of intellectual property objects] Tekhnichniy progres i yefektivnist virobnitstva – Technical progress and production efficiency, 18, 105-110 [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M. (Eds.) (2010). Marketyng. Menedzhment. Innovaciyi [Marketing. Management. Innovations]. Sumy : TOV «Drukarskyj dim «Papirus» [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M. (Eds.). (2008). Marketyng innovatsiy i innovatsii v marketingu [Marketing of innovation and marketing in marketing]. Sumi : Universitetska kniga [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M. (Eds.). (2011). Problemy i perspektyvy rynkovo-oriyentovanogo upravlinnya innovacijnym rozvytkom: monografiya [Problems and prospects of market-oriented innovative development management]. Sumy: TOV «Drukarskyj dim «Papirus» [in Ukrainian].
- Kosenko, A.P. (2009). Ekonomicheskaya otsenka innovatsionnogo potentsiala [Economic Assessment of Innovation Capacity]. Kharkov-Mishkolts : NTU „KHPI” [in Russian].
- Kosenko, O.P. (2015). Komertsializatsiya intelektualno-innovatsiynikh tekhnologiy [Commercialization of intellectual and innovative technologies]. Kharkiv : NTU «KHPI» [in Ukrainian].
- Yakovlev, A.I., Mozenkov, O.V., & Kobelev, V.M. (2012). Metodi otsinki zbitku na pidpriemstvakh pri vikhodi z ladu yelektrotekhnichnogo obladnannya [Methods of estimation of damage at enterprises at failure of electrical equipment]. Kharkiv : VVP «Kontrast» [in Ukrainian].
- Poberezhna, N.M. (2012). Viznachennya yefektivnosti vikoristannya virobnichogo potentsialu mashinobudivnogo pidpriemstva [Determination of efficiency of use of production potential of machine-building enterprise]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 2, 191-198 [in Ukrainian].
- Starostina, A.O. (Eds.) (2009). Marketyng [Marketing]. Kyiv : Znannia [in Ukrainian].
- Shypulina, Yu.S. (Eds.) (2008). Mexanizm upravlinnya potencialom innovacijnogo rozvytku promyslovyx pidpryyemstv [The management mechanism of innovative potential development of industrial enterprises]. Sumy : TOV «DD «Papirus» [in Ukrainian].
- Tovazhnyanskiy, V.L. (2010). Antikrizoviy monitoring finansovo-yekonomichnikh pokaznikiv roboti mashinobudivnogo pidpriemstva [Anti-crisis monitoring of financial and economic performance of the machine-building enterprise]. Yekonomika rozvitku – Development Economics, 2, 46-50 [in Ukrainian].
- Yakovlev, A.I., Kosenko, O.P., & Tkachov, M.M. (2015). Analiz suchasnogo stanu intelektualno-innovatsiynoi diyalnosti v Ukraini [Analysis of the current state of intellectual and innovation activity in Ukraine], Tekhnichniy progres i yefektivnist virobnitstva – Technical progress and production efficiency, 25, 162-174 [in Ukrainian].
- Yakovlev, A.I., Kosenko, O.P., & Tkachov, M.M. (2013). Komertsializatsiya intelektualnoi vlasnosti: problemi viznachennya ta pravovogo zabezpechennya [Intellectual Property Commercialization: Problems of Definition and Legal Enforcement]. Proceedings from MIIM ’13: VII Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia «Marketynh innovatsii i innovatsii v marketynhu» – The Seventh International Scientific and Practical Conference «Marketing of Innovations and Innovations in Marketing» (pp. 309-311). Sumy: TOV «DD «Papirus» [in Ukrainian].
- Dyatlov, S.A., Miropolskii, D.Yu., & Plotnikov, V.A. (2010). Gosudarstvo i rynok: mekhanizmy i metody regulirovaniya v usloviyakh perekhoda k innovatsionnomu razvitiyu [State and market: mechanisms and methods of regulation in conditions of overcoming crisis and transition to innovative development]. Saint Petersburg: Asterion [in Russian].
- Voronovskii, G.K., Mekhovich, S.A., & Pogorelov, N.I. (2009) Ekonomika i upravleniye innovatsionnoy deyatelnostyu [Economics and management of innovation]. Kharkov: NTU «KhPI» [in Ukrainian].
- Zagirnyak, M.V. (Eds.) (2015). Yekonomika pidpriemstva: magisterskiy kurs [Economics of the enterprise: master’s course]. Kremenchuk : TOV «Kremenchutska miska drukarnya» [in Ukrainian].
|