Зміст |
Автори:
О.В. Прокопенко, Академія техніко-гуманітарна, (м Бєльсько-Бяла, Польща) | Київський національний університет технологій та дизайну (м Київ, Україна) Р. Корнатовскі, Сумський державний університет (м Суми, Україна) | ТОВ «Merrit Group» (м Варшава, Польща)
Сторінки: 295-303
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2018.1-22
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Аналіз праць науковців-економістів і практикуючих фірм дозволив відзначити, що більшого поширення на сучасному ринку набувають непрогнозовані ситуації, які вимагають уваги до потреб і запитів споживачів. Дослідження еволюції орієнтації діяльності підприємств на ринку засвідчило появу нових бізнес-моделей, технологій і вимог клієнтів, більш потужних, ніж раніше, які свідчать про необхідність розроблення власної стратегічної ринково-орієнтованої діяльності кожним підприємством. Визначені особливості сучасних моделей ринково-орієнтованої діяльності та виокремлені специфічні характеристики діяльності можуть бути використані при розробленні та реалізації ринкової стратегії підприємства.
Ключові слова: ринок, ринково-орієнтована діяльність, моделі, ринкова стратегія, ринкові ризики.
Класифікація JEL: B30, D21, M20.
Цитувати як: Prokopenko, O. V., & Kornatowski, R. (2018). Features of modern strategic market-oriented activity of enterprises Marketing and Management of Innovations, 1, 295-303. https://doi.org/10.21272/mmi.2018.1-22
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Aaker, D.A. (2005). Strategic Marketing Management (9th Edition). Wiley.
- Ansoff, H.I. (2007). Strategiс Management. Springer.
- Mescon, M.H., Albert, M., & Khedouri, F. (1988). Management. Addison-Wesley.
- Mintzberg, Н., Lampel, J., & Ahlstrand, B. (2005). Strategy Safari: A Guided Tour Through The Wilds of Strategic Management. Free Press.
- Drucker, P.F. (1993). Management: Tasks, Responsibilities, Practices. Harper business book.
- Kotler, Ph., & Chernev, A. (2012). Strategic Marketing Management. Cerebellum Press.
- Porter, M.E. (1998). Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors. Simon & Schuster Ltd.
- Larreche, J.-C. (2008). Momentum Effect: How to Ignite Exceptional Growth. FT Press.
- McLoughlin, D., & Aaker, D.A. (2009). Strategic Market Management: Global Perspectives (1-st ed.). WILEY.
- Forrester Research (2017). Predictions 2018. go.forrester.com. Retrieved from https://go.forrester.com/research/predictions/.
- Kumar, V., Jones, E., Venkatesan, R., & Leone, R.P. (2011). Is Market Orientation a Source of Sustainable Competitive Advantage or Simply the Cost of Competing? Journal of Marketing, 75, 16–30.
- Lambin, J.-J. (2008). Changing market relationships in the internet age. Louvain-la-Neuve : Presses universitaires de Louvain.
- Slater, S.F., Mohr, J.J., & Sengupta, S. (n.d.). Market Orientation. Wiley International Encyclopedia of Marketing. Retrieved from http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/9781444316568.wiem01031/abstract. DOI: doi.org/10.1002/9781444316568.wiem01031.
- Carpenter, G.S., Gebhardt, G.F., & Sherry, J.F. (2014). Resurgence: The Four Stages of Market-Focused Reinvention. Jr. –St. Martin’s Press.
- Kohli, A.K., & Jaworski, B.J. (1990). Market Orientation: The Construct, Research Propositions, and Managerial Implications. Journal of Marketing, 54, 1-18.
- Nobel Prizes 2017 (2017). nobelprize.org. Retrieved from https://www.nobelprize.org/nobel_prizes/lists/year/?year=2017.
- Mack, St. (n.d.). Customer-Oriented Marketing Strategy. smallbusiness.chron.com. Retrieved from http://smallbusiness.chron.com/customeroriented-marketing-strategy-65737.html.
- What is market orientation? Definition and meaning (n.d.). marketbusinessnews.com. Retrieved from http://marketbusinessnews.com/financial-glossary/market-orientation-definition-meaning/.
- Evolution of the Marketing Orientation(n.d.). courses.lumenlearning.com. Retrieved from https://courses.lumenlearning.com/boundless-marketing/chapter/evolution-of-the-marketing-orientation/.
- White, D.S. (2010). The Evolution of Marketing. dstevenwhite.com. Retrived from http://dstevenwhite.com/2010/06/18/the-evolution-of-marketing/.
- Johnson, C. (2017). Predictions 2018: A Year Of Reckoning. go.forrester.com. Retrived from https://go.forrester.com/blogs/predictions-2018-a-year-of-reckoning/.
- McQuerrey, L. (n.d.). The Disadvantages of Market Orientation. smallbusiness.chron.com. Retrived from http://smallbusiness.chron.com/disadvantages-market-orientation-15818.html.
- Wikipedia (n.d.). Richard Thaler. en.wikipedia.org. Retrived from https://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Thaler.
|