Зміст |
Автори:
М.А. Окландер, Одеський національний політехнічний університет (м Одеса, Україна) Т.О. Окландер, Одеська державна академія будівництва та архітектури (м Одеса, Україна) О.І. Яшкіна, Одеський національний політехнічний університет (м Одеса, Україна)
Сторінки: 118-129
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2018.1-08
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто сучасні тенденції маркетингових досліджень в інтернет-середовищі. Доведено, що розвиток інтернет-технологій та поширення Інтернету на всі сфери життя людини призводять до переміщення маркетингових досліджень споживацької поведінки в інтернет-середовище. Проаналізовано переваги та недоліки онлайн опитувань в Інтернеті. Виявлено напрями застосування онлайн панелей та онлайн спільнот. Наведено методи формування вибірки для онлайн панельного дослідження. Систематизовано фактори, за якими приймається рішення щодо можливості застосування онлайн панелей.
Ключові слова: маркетингові дослідження, онлайн панель, онлайн спільнота, рекрутинг, контроль якості.
Класифікація JEL: С93, D10, M31.
Цитувати як: Oklander, M. A., Oklander, T. O., & Yashkina, O. I. (2018). Marketing research trends: online panels and online communities Marketing and Management of Innovations, 1, 118-129. https://doi.org/10.21272/mmi.2018.1-08
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Lylyk, I. (2016). Marketinhovyie issledovaniia v Ukraine cherez prizmu mirovykh tendentsii [Marketing research in Ukraine through the prism of world trends]. Marketing v Ukraine – Marketing in Ukraine, 5(98), 4-15 [in Russian].
- Stewart, K., & Williams, M. (2005). Researching online populations: the use of online focus groups for social research Qualitative Research, 5, 395-416.
- James, N., & Busher, H. (2006). Credibility, authenticity and voice: dilemmas in online interviewing. Qualitative Research, 6, 57-69.
- Dubynskyy, I. (2009). Rozvytok Internetu v Ukraini vidkryvaie novi mozhlyvosti dlia marketynhovykh doslidzhen [The development of the Internet in Ukraine reveals new opportunities for marketing research]. Marketynh v Ukraini – Marketing in Ukraine, 3, 11-13 [in Ukrainian].
- Krakovych, D. (2007). Vid personalnykh i telefonnykh intervyu do doslidzhen onlain: marketynhovi doslidzhennia [From personal and telephone interviews to online research [marketing research]. Marketing v Ukraine – Marketing in Ukraine, 4, 22-24 [in Ukrainian].
- Shashkin, A. (2009). Onlain-issledovaniia: voprosy reprezentativnosti i kachestva dannykh: internet-marketinhovye issledovaniia] [Online research: questions of data representativeness and quality: [internet marketing research] Marketinhovye issledovaniia v Ukraine – Marketing research in Ukraine, 1, 44-47 [in Russian].
- Shashkin, A.V. (2006). Ispolzovanie onlain-panelei v marketinhovykh issledovaniiakh: analiz naznacheniia onlain-issledovanii [Use of online panels in marketing research: analysis of the purpose of online research. Marketinhovye issledovaniia v Ukraine – Marketing research in Ukraine, 5, 52-56 [in Russian].
- Fridman, D.M. (2005). Problemy i perspektivy provedeniia oprosov v srede Internet: marketinghovye issledovaniia. Kolichestvo polzovatelei Internet] [Problems and prospects for conducting interviews on the Internet: [marketing research. Number of Internet users]. Aktualni problemy ekonomiky – Actual problems of economics, 9, 109-116 [in Russian].
- Pudova, D. (2016). Onlain issledovaniia v Ukraine [Online research in Ukraine]. Marketing v Ukraine – Marketing in Ukraine, 5(98), 16-20 [in Ukrainian].
- Shahdaryan, A. (2016). Chto sehodnia neobkhodimo znat ob internet-auditorii [What do you need to know about the Internet audience today]. Marketinh v Ukraine – Marketing in Ukraine, 5(98), 28-31 [in Russian].
- Global Market Research 2016. An ESOMAR Industry Report in cooperation with BDO Accountant & Advisors. (2017). Publisher by ESOMAR, Amsterdam, The Netherlands.
- The official website Factum Group Ukraine. Retrieved from http://factum-ua.com.
- The official website TNS. Retrieved from https://tns-ua.com.
- The official website GFK. Retrieved from http://www.gfk.com/uk-ua.
- Suvorova, S.H. (2012). Rozvytok marketynhovykh internet-doslidzhen v umovakh poshyrennia elektronnoi komertsii [Development of Internet marketing research in the context of e-commerce distribution]. Visnyk Skhidnoyevropeiskoho universytetu ekonomiky i menedzhmentu – Bulletin of the East European University of Economics and Management, 1(11), 81-89 [in Ukrainian].
- TNS online TRACK 2017. Issledovane vzhliadov internet polzovatelei v Ukraine. Prezentatsiia proekta [Research of views of Internet users in Ukraine. Project presentation]. Retrieved from http://ppt-online.org/181747 [in Russian].
|