Зміст |
Автори:
Дж. Садікі, Університет Брэдфорда (Бредфорд, Великoбританія)
Сторінки: 155-167
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2018.2-13
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Дане дослідження присвячено аналізу результатів виконання державами-членами Організації Об’єднаних Націй прийнятих Цілей сталого розвитку 2030. Автором було проаналізовано 17 Цілей сталого розвитку 2030: подолання бідності та голоду, забезпечення всеохоплюючої та справедливої якості освіти та можливості навчання впродовж усього життя, сприяння побудові миролюбного і відкритого суспільства, забезпечення загального і рівноправного доступ до безпечної і недорогої питної води для всіх, збільшення частки енергії з відновлюваних джерел у світовому енергетичному балансі, захист та відновлення екосистем та інші. За результатами дослідження було виявлено, що більшість Цілей сталого розвитку потребує розробки та впровадження узгоджених державних механізмів їх реалізації та оцінювання. Визначено місце, роль та завдання уряду кожної країни в досягненні задекларованих Цілей сталого розвитку. Обґрунтовано необхідність формування державної політики щодо поширення ідей сталого розвитку через всеохоплююче залученням громадськості до даного процесу. Встановлено необхідність гармонізації державної політики відповідно до фундаментальних постулатів теорії суспільної цінності, що призведе до усунення комунікативних розривів між державним органами влади та громадськістю при реалізації стратегії сталого розвитку. Підкреслюється актуальність безперервного створення суспільної цінності та інновацій у державному управлінні, які можуть відігравати ключову роль у задоволенні соціальних потреб, нівелювання соціальних ризиків, пов’язаних з незадоволеністю умовами надання державних послуг. В рамках даного дослідження розроблено концептуальну модель розвитку Smart-громад як невід’ємну частину державного управління процесами реалізації та оцінки досягнення цілей сталого розвитку(особливо для країн, що розвиваються) . Автор систематизує цілі розвитку Smart-громад та переваги їх залучення до реалізації політики державного управління.
Ключові слова: уряд, сталий розвиток, державна політика, суспільна цінність, державне управління.
Класифікація JEL: R10, R11, R23.
Цитувати як: Sadiqi, J. (2018). Evaluating the development of Smart communities: a public value perspective Marketing and Management of Innovations, 2, 155-167. https://doi.org/10.21272/mmi.2018.2-13
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Abbott, K.W. & Bernstein, S. (2015). The High-Level Political Forum on Sustainable Development: Orchestration by Default and Design. Global Policy, 6(3), pp. 222-233.
- Anderson, E. (2016). Equality as a global goal. Ethics & International Affairs, 30(2), pp. 189.
- Aubrey, C. and Ebrary, I. (2005). Early childhood educational research: issues in methodology and ethics. New York; London: Routledge Falmer Press.
- Bertot, J., Estevez, E., & Janowski, T. (2016). Universal and contextualized public services: Digital public service innovation framework. doi://dx.doi.org/10.1016/j.giq.2016.05.004
- Bertot, J., Estevez, E., & Janowski, T. (2016). Digital public service innovation: Framework proposal. Paper presented at the, 1-03- 113-122. doi:10.1145/2910019.2910108.
- Bryson, J.M., Crosby, B.C. & Bloomberg, L. (2014). Public Value Governance: Moving beyond Traditional Public Administration and the New Public Management: Symposium Introduction. Public administration review, 74(4), pp. 445-456.
- Burford, G., Tamás, P. & Harder, M. (2016). Can We Improve Indicator Design for Complex Sustainable Development Goals? A Comparison of a Values-Based and Conventional Approach. Sustainability, 8(9), pp. 861.
- Casey, C. (2015). Public Values in Governance Networks: Management Approaches and Social Policy Tools in Local Community and Economic Development. The American Review of Public Administration, 45(1), pp. 106-127.
- Chaney, P. (2014). The Substantive Representation of Women-Does Issue-Salience Matter? Party Politicization and UK Westminster Elections 1945–2010. The British Journal of Politics and International Relations, 16(1), pp. 96-116.
- Choi, H., Park, M. J., & Rho, J. J. (2017). A two-dimensional approach to governmental excellence for human development in developing countries: Combining policies and institutions with government doi://dx.doi.org/10.1016/j.giq.2017.03.002.
- ECOSOC (2016). Report of the High-Level Political Forum on Sustainable Development Convened under the Auspices of the Economic and Social Council at its 2016 Session.
- Estevez, E., & Janowski, T. (2013). Electronic Governance for Sustainable Development – Conceptual framework and state of research.
- Estevez, E., & Janowski, T. (2014). A comprehensive methodology for establishing and sustaining government chief information officer function. Paper presented at the, 2014- 235-243. doi:10.1145/2691195.2691289.
- Feldman, D.L., (2014). Commentary: Public Value Governance or Real Democracy. Public administration review, 74(4), pp. 504-505.
- Fehling, M., Nelson, B. D., & Venkatapuram, S. (2013). Limitations of the Millennium Development Goals: a literature review. Global public health, 8(10), 1109-1122.
- Florence, C., Shepherd, J., Brennan, I., & Simon, T. (2011). The effectiveness of anonymised information sharing and use in health service, police, and local government partnership for preventing violence related injury: experimental study and time series analysis. BMJ, 342, d3313.
- Janowski, T. (2016). Implementing sustainable development goals with digital government – aspiration capacity gap. Government Information Quarterly, 33(4), 603-613. doi:10.1016/j.giq.2016.12.001.
- Hayashi, M. & Yamamoto, W., (2017). Information sharing, neighbourhood demarcation, and yardstick competition: an empirical analysis of intergovernmental expenditure interaction in Japan. International Tax and Public Finance, 24(1), pp. 134-163.
- Herrick, C., (2016). The post-2015 landscape: vested interests, corporate social responsibility and public health advocacy. Sociology of health & illness, 38(7), pp. 1026-1042.
- Henry, K. (2007) ‘Challenges confronting economic policy advisors’, address to the Curtin Public Policy Forum, Perth, 4 September, accessed 16 October 2012
- Holm, R., Wandschneider, P., Felsot, A. & Msilimba, G. (2016). Achieving the sustainable development goals: a case study of the complexity of water quality health risks in Malawi. Journal of health, population, and nutrition, 35(1), pp. 20.
- Katamba, D., Nkiko, C.M., Kazooba, C.T., Kemeza, I. & Mpisi, S.B., (2014). Community involvement and development: an inter-marriage of ISO 26000 and millennium development goals. International Journal of Social Economics, 41(9), pp. 837-861.
- Kearns, I. (2004). Public value and e-government. London: Institute for Public Policy Research.
- Kelly, G., G. Mulgan & S. Muer (2002) Creating Public Value: an analytical framework for public service reform, London.
- Klievink, B., Bharosa, N. & Tan, Y., (2015). The collaborative realization of public values and business goals: Governance and infrastructure of public-private information platforms. Government Information Quarterly, 33(1), pp. 67-79.
- Langford, M., Sumner, A. & Ely Yamin, A., (2015). Millennium Development Goals and Human Rights: Past, Present, and Future. First paperback ed. New York: Cambridge University Press.
- Lee, B.X., Kjaerulf, F., Turner, S., Cohen, L., Donnelly, P.D., Muggah, R., Davis, R., Realini, A., Kieselbach, B., Macgregor, L.S., Waller, I., Gordon, R., Moloney-Kitts, M., Lee, G. & Gilligan, J., (2016). Transforming Our World: Implementing the 2030 Agenda Through Sustainable Development Goal Indicators. Journal of public health policy, 37 Suppl 1(S1), pp. 13-31.
- Mccann, G. & Mccloskey, S., (2015). From the local to the global: key issues in development studies. Third ed. London: Pluto Press.
- Molyneux, D.H., Savioli, L. & Engels, D., (2017). Neglected tropical diseases: progress towards addressing the chronic pandemic. The Lancet, 389(10066), pp. 312-325.
- Moore, M. (1995) Creating Public Value: strategic management in government, Cambridge, Mass.: Harvard University Press.
- Moore, M. (2008) Inaugural Annual Institute of Public Administration Australia (IPAA) Victoria Oration, Melbourne, 24 January.
- UNGA (2015). Transforming Our World: the 2030 Agenda for Sustainable Development. Retrieved from http://www.un.org/ga/search/view_doc.asp?symbol=A/RES/70/ 1&Lang=E
- UNGA (2000). United Nations Millennium Declaration. Retrieved from http://www.un.org/millennium/declaration/ares552e.htm
- UN (2016). Global Sustainable Development Report. Retrieved from https:// sustainabledevelopment.un.org/content/documents/
- UNGA (2015). Transforming Our World: the 2030 Agenda for Sustainable Development. Retrieved from http://www.un.org/ga/search/view_doc.asp?symbol=A/RES/70/ 1&Lang=E
- President’s Council on Sustainable Development, 1996. Education for sustainability: an agenda for action. United States.
- Sadler, P. & Books24x7, I., (2010). Sustainable Growth in a Post-Scarcity World: Consumption, Demand, and the Poverty Penalty. Farnham [u.a.]: Gower.
- Schmidt, H., Gostin, L.O. & Emanuel, E.J., (2015). Public health, universal health coverage, and Sustainable Development Goals: can they coexist? Lancet (London, England), 386(9996), pp. 928-930.
- Shettima, K., (2016). Achieving the sustainable development goals in Africa: call for a paradigm shift. African Journal of Reproductive Health, 20(3), pp. 19.
- Singh, A., Gonzalez, E.T. & Thomson, S.B., (2012). Millennium Development Goals and Community Initiatives in the Asia Pacific. 1. Aufl.; 2013; 1 in. New Delhi: Springer-Verlag.
- Yeh, H. (2017). The effects of successful ICT-based smart city services: From citizens’ perspectives doi://dx.doi.org/10.1016/j.giq.2017.05.001/
|