Зміст |
Автори: Сторінки: 262-269 Мова: Англійська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2018.2-21
Розширена анотація українською мовою У статті проаналізовано інноваційні тенденції розвитку та інтеграції менеджменту корпоративної соціальної відповідальності в діяльність компаній в масштабах глобального фінансового управління. Дослідження системно розглядає цю проблему з позиції держави (через призму економічного, політичного та соціального розвитку суспільства), а також з точки зору підприємницької активності та фінансової стратегії суб’єктів господарювання. В статті узагальнено базові детермінанти концепції глобального фінансового управління корпоративною соціальною відповідальністю, її специфічні особливості та відмінності від інших концепцій у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Проаналізовано ключові взаємозв’язки між корпоративним, регіональним та глобальним рівнями менеджменту при реалізації концепції глобального фінансового управління корпоративною соціальною відповідальністю, а також інноваційний вплив цих трьох типів менеджменту на фінансову систему в глобальному масштабі. Автори довели, що фірми здійснюють діяльність з корпоративної соціальної відповідальності та беруть участь у глобальному фінансовому управлінні корпоративною соціальною відповідальністю на основі різних мотивів. Результати дослідження корпоративної соціальної відповідальності з точки зору економічної поведінки компаній свідчать, що значний вплив на їх діяльність здійснюють соціальні очікування та соціально-культурний контекст компанії. Той факт, що більшість компаній за основу прийняли корпоративну ідентичність як соціальну норму, означає, що розвиток норм корпоративної соціальної відповідальності на глобальному рівні з часом прогресує. Результати дослідження, що представленні в статті, окреслюють нові горизонти та інноваційні напрями для об’єднання науки та практики при реалізації концепції корпоративної соціальної відповідальності, створення умов для інтеграції цієї концепції в діяльність більш широкого кола суб’єктів господарювання. Ключові слова: корпоративна соціальна відповідальність, глобальне фінансове управління КСВ, моделі КСВ. Класифікація JEL: F6. Цитувати як: Kuznetsova, A., Kalynets, K., Kozmuk, N., & Vozna, L. (2018). Innovative management in global financial CSR governance Marketing and Management of Innovations, 2, 262-269. https://doi.org/10.21272/mmi.2018.2-21 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua