Зміст |
Автори:
А. Я. Кузнєцова, ДВНЗ “Університет банківської справи” (м Київ, Україна) К. С. Калинець, ДВНЗ “Університет банківської справи” (м Київ, Україна) Н. І. Козьмук, ДВНЗ “Університет банківської справи” (м Київ, Україна) Л. Б. Возна, ДВНЗ “Університет банківської справи” (м Київ, Україна)
Сторінки: 262-269
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2018.2-21
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті проаналізовано інноваційні тенденції розвитку та інтеграції менеджменту корпоративної соціальної відповідальності в діяльність компаній в масштабах глобального фінансового управління. Дослідження системно розглядає цю проблему з позиції держави (через призму економічного, політичного та соціального розвитку суспільства), а також з точки зору підприємницької активності та фінансової стратегії суб’єктів господарювання. В статті узагальнено базові детермінанти концепції глобального фінансового управління корпоративною соціальною відповідальністю, її специфічні особливості та відмінності від інших концепцій у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Проаналізовано ключові взаємозв’язки між корпоративним, регіональним та глобальним рівнями менеджменту при реалізації концепції глобального фінансового управління корпоративною соціальною відповідальністю, а також інноваційний вплив цих трьох типів менеджменту на фінансову систему в глобальному масштабі. Автори довели, що фірми здійснюють діяльність з корпоративної соціальної відповідальності та беруть участь у глобальному фінансовому управлінні корпоративною соціальною відповідальністю на основі різних мотивів. Результати дослідження корпоративної соціальної відповідальності з точки зору економічної поведінки компаній свідчать, що значний вплив на їх діяльність здійснюють соціальні очікування та соціально-культурний контекст компанії. Той факт, що більшість компаній за основу прийняли корпоративну ідентичність як соціальну норму, означає, що розвиток норм корпоративної соціальної відповідальності на глобальному рівні з часом прогресує. Результати дослідження, що представленні в статті, окреслюють нові горизонти та інноваційні напрями для об’єднання науки та практики при реалізації концепції корпоративної соціальної відповідальності, створення умов для інтеграції цієї концепції в діяльність більш широкого кола суб’єктів господарювання.
Ключові слова: корпоративна соціальна відповідальність, глобальне фінансове управління КСВ, моделі КСВ.
Класифікація JEL: F6.
Цитувати як: Kuznetsova, A., Kalynets, K., Kozmuk, N., & Vozna, L. (2018). Innovative management in global financial CSR governance Marketing and Management of Innovations, 2, 262-269. https://doi.org/10.21272/mmi.2018.2-21
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Meyer, John W. (2000). “Globalization: Sources and Effects on National States and Societies”, International Sociology 15(2) – p. 233-248.
- Cutler, A. C., Haufler, V., & Porter, T. (Eds.). (1999). Private authority and international affairs. Suny Press.
- Vogel, David. (2009). “The Private Regulation of Global Corporate Conduct,” in Walter Mattliand Ngaire Woods (eds.) The Politics of Global Regulation. Princeton University Press.
- Culture (1975).” in Constituting World Culture: International Nongovernmental Organizations since 1975.
- Utting, P. (2005). Corporate responsibility and the movement of business. Development in practice, 15(3-4), 375-388.
- Freeman, R. E., & Reed, D. L. (1983). Stockholders and stakeholders: A new perspective on corporate governance. California management review, 25(3), 88-106.
- Voloskovets N.U. (2010). Korporatyvna sotsialna vidpovidalnist na osnovi innovatsiynoho rozvytku ekonomiky. Nauk. pr. KNTU. Econ. Nauky, № 17. – available at: www.gov.ua/portal/natural/Npkntu_e/2010_17/stat_12/20.pdf.
- Hrishnova O. (2010). Sotsialna vidpovidalnist biznesu: sutnist, znachennya, stratehichni napryamy rozvytku v Ukrayini. Ukrayina: aspeky pratsi, №7, p. 3-8.
- Ihnatenko T.V. (2010) Vytoky sotsialnoyi vidpovidalnosti biznesu (SVB) u krayinakh zakhidnoyi Yevropy ta SSHA. Derzh. rehulyuvannya sots. pidpryyemnytstva ta sotsialno vidpovidalnoho biznesu : materialy II mizhnar.nauk.-prakt.konf., 25 lystop. 2010 r.KH. : Mahistr, 149-151
- Melnychenko A. A. (2013). Sotsialna vidpovidalnist yak imperatyv upravlinnya u sferi vyshchoyi osvity. Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrayiny “Kyyivskyy politekhnichnyy instytut”. Filosofiya. Psykholohiya. Pedahohika, № 2, 19-20
- Korchevna L., V. Novykov, O. Nykytyuk (2009). Shchodo yakosti vlady v yakosti kontseptsiy «staloho rozvytku» ta «sotsialnoyi vidpovidalnosti». Standartyzatsiya, sertyfikatsiya, yakist, №1, 63-65
- Overbeek, Henk (2004. Global Governance, Class, Hegemony: A Historical Materialist Perspective. Working papers in Political Science – Vrei Universitet Amsterdam. 2004/ 01. – Electronic resource, Access method: https://www.google.com/search?q=13.%09Overbeek,+Henk.+2004
- Doh, J. P., & Guay, T. R. (2004). Globalization and corporate social responsibility: How non-governmental organizations influence labor and environmental codes of conduct. In Management and international review (pp. 7-29). Gabler Verlag, Wiesbaden.
|