Зміст |
Автори:
Т. Г. Затонацька , Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ, Україна)
Сторінки: 44-53
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2018.2-04
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто сутність та роль електронної комерції як перспективної галузі в українській економіці та досліджено основні тенденції розвитку електронної комерції у світі. На основі виробничої функції побудовані економіко-математичні моделі впливу параметрів електронної торгівлі на показники економічного розвитку, рівень безробіття та ВВП Австрії, Польщі та України. Метою статті є побудова економіко-математичного інструментарію дослідження впливу електронної комерції на показники економічного розвитку країни. У дослідженні при визначенні основних тенденцій та характеристик розвитку електронної комерції у світі, використано методи наукового аналізу, опису та синтезу; під час побудови економічних та математичних моделей для визначення впливу електронної комерції на показники економічного розвитку країни – методи моделювання та статистичного аналізу. За допомогою виробничої функції Коба-Дугласа було оцінено взаємозв’язок між параметрами, що характеризують електронну торгівлю, та індикаторами, що відображають економічний розвиток. Розглянуто основні світові тенденції розвитку електронної комерції та здійснено порівняння основних показників сектору електронної торгівлі в Україні, Польщі та Австрії. За допомогою методів симуляції зроблено висновок, що зростання обсягів інтернет-торгівлі на душу населення сприяє зниженню безробіття в Україні та Польщі, та його зростанню в Австрії. Вивчення статистични
Ключові слова: електронна комерція, електронний бізнес, електронна торгівля, виробнича функція, економічний розвиток.
Класифікація JEL: С51, О12.
Цитувати як: Zatonatska, T. (2018). Models for analysis of impact of the e-commerce on indicators of economic development of Ukraine, Poland and Austria Marketing and Management of Innovations, 2, 44-53. https://doi.org/10.21272/mmi.2018.2-04
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Terzi, N. (2011). The impact of e-commerce on international trade and employment. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 24, 745-753. Available at: https://fardapaper.ir/mohavaha/uploads/2017/10/The-impact-of-e-commerce-on-international-trade-and-employment.pdf (Accessed 06 September 2018).
- Iorrnem, D. (2017). The impact of e-commerce infrastructure, online trust and security on effective digital marketing implementation in Nigeria, available at: http://www.stclements.edu/grad/gradiornem.pdf (Accessed 06 September 2018).
- The website “Aladdin Jinnie”. (2017). Impact of e-Commerce in Today’s Business World, available at: http://aladdinjinnie.com/blog/2017/03/24/impact-of-e-commerce-in-todays-business-world/ (Accessed 06 September 2018).
- Anvari, R. D., & Norouzi, D. (2016). The impact of e-commerce and R&D on economic development in some selected countries. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 229, 354-362. Available at: https://fardapaper.ir/mohavaha/uploads/2018/01/Fardapaper-The-Impact-of-E-commerce-and-RD-on-Economic-Development-in-Some-SelectedCountries.pdf(Accessed 06 September 2018).
- Fedorychak, V. (2018). Cikavifakty` prointernet-torgivlyu v sviti v 2018 roci, available at:http://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/interesnye-fakty-ob-internet-torgovle/(Accessed 06 September 2018).
- The official site of the World Bank. World Development Indicators. (2018), available at: http://www.worldbank.org (Accessed 06 September 2018).
- The Statistics Portal “Statista”. (2018). available at: https://www.statista.com (Accessed 06 September 2018).
- The website “Internet live stats”. (2018). available at: http://www.internetlivestats.com (Accessed 06 September 2018).
- Gawady, E., & Mohamed, Z. (2005). The Impact of E-commerce on Developed and Developing Countries., available at:http://www.must.edu.eg/Publications/Businees_Res5.pdf (Accessed 06 September 2018).
- Vasyliev Yu.Yu. (2017). Elektronna komerciya yak instrument prosuvannya tovariv na ry`nku pobutovoyi texniky` [E-commerce as a tool for promoting products on the home appliance market]. International Scientific Journal “Internauka”, 1, available at:https://www.inter-nauka.com/uploads/public/14849302088800.pdf(Accessed 06 September 2018).
- Financial portal “Minfin”. (2018). available at: https://minfin.com.ua/ua/ (Accessed 06 September 2018).
- Dharmasiri, L. M., & Datye, V. S. (2011). Application of Cobb–Douglas Function for Analyzing the Process of Agricultural Production: A Case Study from Sri Lanka. Transactions of the Institute of Indian Geographers, 33(2), 251-263.
- Simuț, M. (2015). Estimating the Cobb Douglas production function including the export and openness in the case of Romania, available at: http://steconomiceuoradea.ro/anale/volume/2015/n1/072.pdf (Accessed 06 September 2018).
- The official site of Eurostat. (2018), available at: http://ec.europa.eu/eurostat (Accessed 06 September 2018).
|