Зміст |
Автори:
Л. А. Олорогун, Вищий коледж технологій (Абу-Дабі, Об’єднані Арабські Емірати) Н. Юнуса, Університет Ахмаду Белло Заріа (Заріа, Нігерія) Х. Г. Ауду, Міжнародний ісламський університет Султан Абдул Халім Муадзам Шах (Кедаx, Малайзія) А. А. Мухаммед, Малазійський університет Саравак (Capвак, Малайзія)
Сторінки: 69-78
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2018.2-06
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У роботі висувається гіпотеза, що впровадження в навчальні програми критичного мислення підвищує якість професійних знань і забезпечує набуття студентами впевненості у своїх навичках, що є запорукою професійного успіху. Авторами було проаналізовано результати впровадження критичного мислення в навчальний план BWSR2013 “Управління ризиками та планування”. Перевірка гіпотези здійснювалася на основі отриманих даних у ході опитування. Використовуючи SemPLS на платформі SmartPLS отримано дані, які свідчать, що відсутність критичного мислення в навчальних програмах призводить до зниження кількості кваліфікованих фахівців у фінансовому секторі. Результати дослідження підтверджують наявність тісної кореляції між набутими знаннями, компетентностями та критичним мисленням. Результати аналізу особистісного сприйняття студентами знань показали, що критичне мислення сприяє підвищенню їх самовпевненості у набутих знання. Так, автори підтверджують гіпотезу, що критичне мислення повинно бути невід’ємною складовою навчальних програм, у тому числі при викладанні фінансових дисциплін для студентів ісламських країн. У рамках дослідження автори аналізують та систематизують можливі переваги від впровадження «критичного мислення» в навчальні програми студентів-фінансистів при вивченні фінансових дисциплін серед ісламських країн. Виявлено зв’язок між зростанням фінансового сектору та обсягом інвестицій в освітній процес з елементами критичного мислення. Автори наголошують на необхідності подальших досліджень даної проблеми, розширивши вибірку для аналізу. На основі результатів дослідження автори стверджують, що рівень впевненості студентів збільшується за умови набуття ними навичок критичного мислення і здатності вирішувати реальні фінансові проблеми.
Ключові слова: знання, сприйняття, критичне мислення, студенти, можливості, навчальна програма.
Класифікація JEL: A22, А23.
Цитувати як: Olorogun, L., Yunusa, N., Audu, H. G., & Mohammed, A. A. (2018). Management of educational innovations: effects of infusing “critical thinking” into Islamic finance curricula Marketing and Management of Innovations, 2, 69-78. https://doi.org/10.21272/mmi.2018.2-06
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- African Times (2018). IMF adopts CPIFR assessment standard for Islamic banking. May 25, retrieved June 9, 2018, https://africatimes.com/2018/05/25/imf-adopts-cpifr-assessment-standard-for-islamic-banking/
- Aizikovitsh, E., & Amita, M. (2010). Evaluating an infusion approach to the teaching of critical thinking skills through mathematics. Procedia Social and Behavioral Sciences 2 (2010) 3818–3822/
- Aizikovitsh-Udi, E., & Cheng, D. (2015). Developing Critical Thinking Skills from Dispositions to Abilities: Mathematics Education from Early Childhood to High School. Creative Education, 6, 455-462. http://dx.doi.org/10.4236/ce.2015.64045
- Anthony, R. (2009). What about Thinking? The Inquisitive Mind and Philosophical Talent. 大阪大学大学教育実践センター紀要. 6, Pp.33-41. http://hdl.handle.net/11094/7633
- Annuar, N. (2015a). Human Capital: What does the industry really need? Vol. 1(1), May. Pp. 1-2. Retrieved 15 November 2015, www.ifneducation.com
- Annuar. N. (2015b). Human capital: A mounting demand in the industry. Vol.1(3), September. Pp. 1-3. Retrieved 15 November 2015, www.ifneducation.com
- Annuar, N. (2015c). A recruiter’s perspective: An insight into the requirements of the Malaysian Islamic finance job market. Islamic Finance News, Vol. 1(3), September. Pp. 4-5. www.ifneducation.com
- Annuar, N. (2015d). Rising demand for Islamic finance credentials signals the start of an improvement. Islamic Finance News, Vol. 1(5), November. Retrieved 15 November 2015, www.ifneducation.com/issue/volume-1-issue-5
- Annuar, A. (2015e). The dearth in Islamic finance. Vol. 1(1), May, p.3. Retrieved 15 November 2015, www.ifneducation.com
- Belcher, A. R., Hall, B. M., Kelley, K. & Pressey, K. L. (2015). An Analysis of Faculty Promotion of Critical Thinking and Peer Interaction within Threaded Discussions. Online Learning, Vol.19(4), pp. 27-44.
- deNoyelles, A., Reyes-Foster, B. (2015). Using Word Clouds in Online Discussions to Support Critical Thinking and Engagement. Online Learning, Vol.19(4), pp.13-24.
- Dominguez, C., Nascimento, M. M., Payan-Carreira, R., Cruz, G., Silva, H., Lopes, J., Morais, M. da F. A. & Morais, E. (2015). Adding value to the learning process through online peer review activities: towards the elaboration of a methodology to promote critical thinking in future engineers. European Journal of Engineering Education, Vol. 40(5), pp.573-591
- Emir, S. (2013). Consultancy and Research Center www.edam.com.tr/estp Contributions of Teachers’ Thinking Styles to Critical Thinking Dispositions (Istanbul-Fatih Sample). Educational Sciences: Theory & Practice, 13(1), pp. 337-347.
- Facione, P. A. (2011). Critical Thinking: What It is and Why it Counts. Insight Assessment: Millbrae, CA: Measured Reasons and The California Academic Press. Retrieved 16 March 2016.
- Fani, T. (2011). Overcoming Barriers to Teaching Critical Thinking. 1st international conference on the Future of Education, Florence, Italy, June 16–17.
- Fuad, N.M., Zubaidah, S., Mahanal, S., & Suarsini, E. (2017). Improving Junior High Schools’ Critical Thinking Skills Based on Test Three Different Models of Learning. International Journal of Instruction, 10(1), pp. 101-116.
- Garrison, D. R., Anderson, T & Archer, W. (2001). Critical thinking, cognitive presence, and computer conferencing in distance education. American Journal of Distance Education, Vol. 15(1), pp.7-23, DOI: 10.1080/08923640109527071
- Green, P. (2014). Measuring Service Quality in Higher Education: \A South African Case Study. Journal of International Education Research, Vol. 10(2), pp. 131-142.
- Hanaysha, J. R. M., Abdullah, H. H. & Warokka, A. (2011). Service Quality and Students’ Satisfaction at Higher Learning Institutions: The Competing Dimensions of Malaysian Universities’ Competitiveness. Journal of Southeast Asian Research Vol. 2011 (2011). DOI: 10.5171/2011.855931. http://www.ibimapublishing.com/journals/JSAR/jsar.html
- Hashemi, M. R., & Ghanizadeh, A. (2012). Critical discourse analysis and critical thinking: an experimental study in an EFL context. System, 40(1), 37-47.
- Islamic Finance News (2018). IMF to develop alternative assessment criteria for Islamic banking. May 28, retrieved May 28, 2018, www.IslamicFinancenews.com
- Kloppers, M. & Grosser, M. (2014). The Critical Thinking Dispositions of Prospective Mathematics Teachers at a South African University: New Directions for Teacher Training. Int. J Edu Sci., 7(3): 413-427.
- Kontic, L. (2014). Measuring Service Quality in Higher Education: The Case of Serbia. International Conference on Human Capital without Boarders: Management, Knowledge and Learning for Quality of Life. 25-27, Portoroz, Slovenia International Conference. Retrieved 16 March 20, 2016, www.toknowpress.net/ISBN/978-961-6914-09-3/…/ML14-610.pdf
- Ku, K. Y. L. (2009). Assessing students’ critical thinking performance: Urging for measurements using a multi-response format. Thinking Skills and Creativity, 4, 70-76.
- Lai, E. R. (2011). Critical Thinking: A Literature Review. A Pearson Research Report, Retrieved, 16 March 2016.
- Lin, Y. (2014). Infusion of Critical Thinking into L2 Classes: A Case Study in a Chinese High School. Thesis Submitted for the Degree of Doctor of Philosophy, Integrated PhD in Education and Applied Linguistics, Newcastle University. Retrieved 16 March 2016, https://theses.ncl.ac.uk/dspace/bitstream/10443/2377/1/Lin,%20Y.%2014.pdf
- Lipman, M. (2003). Thinking in Education (2nd Eds.). Cambridge: Cambridge University Press
- Mimbs, C. A. (2005). Teaching from the critical thinking, problem-based curricular approach: strategies, challenges, and recommendations. Journal of Family and Consumer Sciences Education, 23(2), 7-18.
- Maurer, B. (2010). Form versus substance: AAOIFI projects and Islamic fundamentals in the case of Sukuk. Journal of Islamic Accounting and Business Research, 1(1), 32-41.
- Monecke, A. & Leisch, F. (2012). semPLS: Structural Equation Modeling Using Partial Least Squares. Journal of Statistical Software, Vol. 48(3), pp.1-32, http://www.jstatsoft.org/
- Monroy-Licht, A., Collante-Padilla, A., & González-Hernandez, R. (2016). An Environmental Management Project: Situated Learning to Enhance Critical Thinking Skills in College Students. Transformative Dialogues: Teaching & Learning Journal, Vol. 8(3), pp.1-13.
- Nagappan, R. (2001). The Teaching of High-Order Thinking Skills in Malaysia. Journal of Southeast Asian Education, Vol. 2(1), pp.1-21.
- Nussbaum,M.C.(2011).Creating Capabilities. London: The Belknap Press of Harvard University Press.
- Pereda, M., Airey, D., & Bennett, M. (2007). Service quality in overseas education: The experience of overseas students. Journal of Hospitality, Leisure, Sport and Tourism Education, 6(2), 55-67.
- Sanz Pounce, R., Paris Cancio, J.S., & Sanchez Gordella, J.E (2018). The Capabilities Approach and Values of Sustainability: Towards and Inclusive Pedagogy. Journal of Innovation & Knowledge, (3), pp. 76-81.
- Rasli, A., Shekarchizadeh, A., & Iqbal, M. J. (2012). Perception of Service Quality in Higher Education: Perspective of Iranian Students in Malaysian Universities. International Journal of Academic Research in Management, Vol. 1(1), pp. 10-25
- Saarmann, L., Freitas, L., Rapps, J., & Reigel, B. (1992). The relationship of education to critical thinking ability and values among nurses: Socialization into professional nursing. Journal of Professional Nursing, Vol. 8(1), pp. 26–34. DOI: http://dx.doi.org/10.1016/8755-7223(92)90114-E
- Shep, S. J., Sheehan, M., & McKinley, D. (2013). Exploring Digital Technologies and Historical Thinking in undergraduate learning and teaching at VUW. Wellington: Victoria University Report. Retrieved 16 March 2016, www.victoria.ac.nz/…thinking/Report-
- Stassen, M. L. A., Herrington, A., & Henderson, L. (2011). Defining Critical Thinking in Higher Education: Determining Assessment Fit. Improve the Academy, Judith Miller, editor. Vol. 30, pp.126-141.
- Thompson, C. (2011). Critical Thinking across the Curriculum: Process over Output. International Journal of Humanities and Social Science, Vol. 1(9), pp. 1-7.
- Yang, S. C. & Chung, T. (2009). Experimental study of teaching critical thinking in civic education in Taiwanese junior high school. British Journal of Educational Psychology, 79, 29–55.
- Yousapronpaiboon, K. (2014). SERVQUAL: Measuring higher education service quality in Thailand. Procedia – Social and Behavioral Sciences 116(2014), pp. 1088-1095
|