Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

P30-0117, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Том 9 Випуск 3, 2018

опубліковано 30 Вересяня, 2018

Л. В. Потрашкова, Д. В. Райко, Л. М. Цейтлін, О. І. Савченко, Н. Саболч Л. В. Потрашкова, Д. В. Райко, Л. М. Цейтлін, О. І. Савченко, Н. Саболч

Методологія проведення емпіричних досліджень наявності та реалізації соціально відповідальних намірів споживачів

Сторінки: 133-141

Р. Пукала, Є. Сіре, Р. Ваврек

Ризик-менеджмент та фінансування старт-ап проектів

Сторінки: 153-161

Г. І. Задорожко, Ю. О. Ніколаев, О. О. Барабаш, О. С. Гончаренко

Проблеми та перспективи впровадження та розвитку системи смарт-обліку в міському транспорті

Сторінки: 208-215

А. Оганесян, А. Чобанян

Вплив ІТ сектору на економіку країни: приклад Вірменії

Сторінки: 260-267

М. Дунска, Е. Шалковска, А. Батрага, Л. Браслиня

Поведінка споживачів у процесі придбання інноваційних товарів

Сторінки: 276-289

Л. Генс, О. І. Карінцева, М. О. Харченко, О. М. Маценко

Інновації у структурній політиці держави під впливом екологічних трансформацій

Сторінки: 290-301