Зміст |
Автори:
Ш. Мд. А. Хакім, Портсмутський Університет (Портсмут, Англія) Мд. Ю. Х. Хан, Університет Алгарве (Португалія, Коледж готельно-ресторанної справи та туризму, Міжнародний університет аграрного бізнесу (Дакка, Бангладеш)
Сторінки: 268-275
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2018.3-24
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
В умовах сучасних глобалізаційних та євроінтеграційних трансформацій туризм стає однією із найбільш швидкозростаючих галузей економіки. Це пов’язано не лише з економічними чинниками функціонування суспільства, але й з екологічними, культурними та соціальними аспектами. У зв’язку з цим на сьогоднішній день більшістю країн світу туризм визнаний пріоритетним напрямом соціально-економічного розвитку країни. Автори розглядають розвиток міського туризму як ключовий напрям популяризації історичної та культурної спадщини міста серед туристів. В роботі на прикладі міста Кембридж (Великобританія) досліджено концепцію міського туризму, яка орієнтована на задоволення індивідуальних потреб туристів. При цьому запропоновано враховувати наслідки впливу туризму на навколишнє природне середовище. У дослідженні систематизовано переваги та недоліки розвитку міського туризму з економічної, соціальної, культурної та екологічної точки зору. Автори зазначають необхідність пошуку шляхів вирішення екологічних проблем, пов’язаних зі стрімким розвитком туристичної галузі. У роботі досліджено потенціал міста Кембридж (Великобританія) до збереження своєї культурної спадщини та індивідуальної унікальності, з урахуванням його зростаючої популярності як туристичного напрямку. Автори зазначають, що високий рівень популярності міста пояснюється його унікальною архітектурою та привабливою студентською інфраструктурою, наявністю широкого спектру спортивних та культурно-розважальних заходів, програм, розвитком інноваційно-технологічних парків, ділових осередків та торговельної інфраструктури тощо. Результати цього дослідження можуть бути використані з метою визначення ролі громадськості та приватного сектору економіки в розвитку міського туризму, оцінки ступеня його впливу на показники розвиту міст та країн в цілому.
Ключові слова: громада, культура, розвиток, спадщина, інфраструктура, міський туризм.
Класифікація JEL: Z32.
Цитувати як: Hakeem, S. M. A., & Khan, M. Y. (2018). Urban tourism: the perspective on tourism impacts in Cambridge, United Kingdom Marketing and Management of Innovations, 3, 268-275. https://doi.org/10.21272/mmi.2018.3-24
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Ashworth, G. and Page, S.J., 2011. Urban tourism research: recent progress and current paradoxes. Tourism Management 32(1), pp 1-15.
- Ashworth, G. and Tunbridge, J., 2000. The tourist-historic city. London: Belhaven
- Ashworth, G.J. and Tunbridge, J.E., 2000. The Tourist-Historic City: Retrospect and Prospect of Managing the Heritage City. Amsterdam, New York: Pergamon.
- Baade, R.A and Dye, R.F, 1990. The Impact of Stadium and Professional Sports on Metropolitan Area Development. Growth and Change, Volume 21, Issue 2, pp1–14.
- Bowen, D., 2002. Research through Participant Observation in Tourism: A Creative Solution to the Measurement of Consumer Satisfaction/Dissatisfaction (CS/D) among Tourists, Journal of Travel Research August 2002 vol. 41 no1,.p p. 4-14.
- Brayley, R. (2010). An analysis of destination attractiveness and the use of psychographics and demographics in segmentation of the within-state tourism market.
- Bynum, W. (2011). Tourist attraction. Nature, 361(6414), pp.696-696.
- Cambridge Tourism Strategy, 2006, Cambridge City Council [online] Available at: http://www.cambridge.gov.uk/ccm/navigation/leisure-and-entertainment/tourism [Accessed on 10 May 2018].
- Cambridgeshire County Council, 2011. Cambridge City Annual demographic and socio-economic report 2011. Cambridge: Cambridgeshire County Council Publication.
- Cohen, E., 1972, Towards a sociology of international tourism. Social Research, 39(1), pp.164-182.
- Cohen, E., 1979, Rethinking the Sociology of Tourism. Annals of Tourism Research, 6(1), pp.18-35.
- Hayllar, B., Griffin, T. And Edwards, D., 2008. City spaces- tourist places: urban tourism precincts. London: Butterworth-Heinemann.
- Harcombe, D.P.T., 1999. The Economic impacts of tourism, ABAC Journal, Vol. 19, no. 2. Bangkok: Assumption University.
- Hobson, J. and Uysal, M. (2013). Infrastructure: The Silent Crisis Facing the Future of Tourism. Journal of Hospitality & Tourism Research, 17(1), 209-215.
- Judd, D.R. and Fainstein, S.S. 1999. The Tourist City. New Haven, Conn., London: Yale University Press.
- Kastenholz, E. Eusebio, C. and Carneiro, M. (2013). Studying factors influencing repeat visitation of cultural tourists. Journal of Vacation Marketing, 19(4), 343-358.
- Kozak, M., 2002. Destination benchmarking. Annals of Tourism Research. 29(2), pp. 497-519.
- Law, C.M., 2001. Urban Tourism – The Visitor Economy and the Growth of Large Cities. London: Continuum.
- Morgan, N., Pritchard, A. and Pride, R., 2011. Destination brands: managing place reputation. 3rd ed. Oxford: Butterworth-Heinemann.
- Ooi, C.S., 2002. Contrasting strategies: tourism in Denmark and Singapore, Annals of Tourism Research, Vol. 29, No. 3. pp.689-706.
- Page, S., 1995. Urban Tourism. London: Routledge
- Page, S. And Connell, J. 2009. Tourism: A Modern Synthesis. Chapter 21: Urban Tourism, pp. 470-493. London: Cengage Learning.
- Loftman , P. and Nevin, B., 1996. Going for growth: prestige projects in three British cities, Urban Studies. 33(6), pp.991-1019.
- Loftman, P. and Nevin, B., 1995. Prestige projects and urban regeneration in the 1980s and 1990s: a review of the benefits and limitations, Planning Practice and Research. 10(3-4), pp.299-315.
- Poon, A., 1993. Tourism, Technology and Competitive Strategies, Wallingford: CABI Publishing.
- Selby, M., 2004. Understanding Urban Tourism: Image Culture and Experience. London: I.B. Tauris.
- Timothy, D. J., 1997. Tourism and the personal heritage experience. Annals of Tourism Research, 24 (3), 751-754.
- Vinuesa, M.A.T. and Torralba, L.T., 2010, Historic Cities and Tourism: Functional Dynamics and Urban Policy, The Open Urban Studies Journal, 2010, 3, pp.47-57
- Visit Cambridge, 2012, Cambridge City Council [online] Available at: http://www.visitcambridge.org/visitor-information/tourist-information-centre [Accessed on 12 June 2018].
|