Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

R30-01179, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Вплив просування відеоблогу на споживчі уподобання

Лу Цзян 1,  , Кодоно Юкіо 2,
  1. Вища школа комерції, Університет Кіндай, Японія
  2. Факультет бізнес-адміністрування, Університет Кіндай, Японія

     * Corresponding author

Received: 10 January 2024

Revised: 15 March 2024

Accepted: 24 March 2024

Abstract

З розвитком інтернет-технологій та зростанням кількості соціальних медіаплатформ споживачі отримали можливість розповсюджувати відеоконтент через безліч онлайн-каналів. Відеоблог (vlog) – це онлайн-документальний формат відео, який використовують відеоблогери (video bloggers), щоб записувати своє щоденне життя та ділитися своїм досвідом користування різними продуктами. Відеоблогери, які активно публікують власний відеоконтент у соціальних медіа, демонструють зростаючу популярність. Використання відеоблогів для розповсюдження інформації про продукти виявилося предметом широкого інтересу, що призвело до включення їх у маркетингові стратегії компаній як важливої складової маркетингового міксу. Однак, на сьогоднішній день, фактори, які впливають на споживчі уявлення під час перегляду відеоблогів, залишаються невизначеними. Метою цієї статті є емпіричне дослідження факторів, що впливають на споживчі уявлення щодо контенту просування відеоблогів. Ця стаття базується на теорії моделі уявлень ABC, а дані, зібрані за допомогою онлайн-опитування китайських споживачів, були проаналізовані для статистичного підтвердження взаємозв’язку між намірами покупки споживачів та факторами, пов’язаними з контентом відеоблогів. В рамках даного дослідження пояснювальними змінними було обрано: довіра до відеоблогу, популярність відеоблогера, особиста привабливість відеоблогера, розуміння рекламованих продуктів відеоблогера, контент відеоблогу та частота взаємодії між відеоблогером та фанатами. Емпіричні результати засвідчили, що дві інтермедіативні змінні, пов’язані з відеоблогером (пізнавання та емоції), мали позитивний вплив. Крім того, лише три ключові фактори значно впливали на споживчі уявлення щодо просування відеоблогів. Ці фактори охоплюють розуміння рекламованих продуктів відеоблогера, контент відеоблогу та частоту взаємодії між відеоблогером та фанатами. Для майбутніх просувань відеоблогів рекомендується збільшити знання відеоблогера про продукт та його доступність. Для створення привабливого відеоконтенту слід акцентувати увагу на підвищенні його розважальної цінності, встановленні особистих зв’язків з глядачами та сприянні його поширенню. Крім того, відеоблогер повинен активно спілкуватися з відданими фанатами, надавати пріоритет цінним коментарям фанатів та сприяти гармонійним відносинам. Дослідження показало, що просування відеоблогів є ефективним інструментом для різних брендів і послуг. Результати проведеного дослідження можуть бути корисними при створенні привабливого контенту для різних брендів і послуг

Keywords: відеоблогери; відеоблоги; соціальні медіа; реклама; споживчі уподобання; модель ABC.

How to Cite: Jiang, L., & Yukio, K. (2024). How VLOG Promotion Content Influences Consumer Attitudes. Marketing and Management of Innovations, 15(1), 241–251. https://doi.org/10.21272/mmi.2024.1-18

Abstract Views

PDF Downloads

References

  1. Fashion, C. (2020). Fashion Cissy-Dyson Experience Day Vlog. [Link]
  2. Janiszewski, C. (1993). Preattentive mere exposure effects. Journal of Consumer Research, 20(3), 376–392. [Google Scholar] [CrossRef]
  3. Jiang, L., & Kodono, Y. (2022). Interrelationships among consumer attitudes toward vlog promotion. Journal of Advanced Computational Intelligence and Intelligent Informatics, 26(4), 542-548. [Google Scholar] [CrossRef]
  4. Kang, J., & Li, Z. (2020). Research on purchase intention of traceable agricultural products based on ABC attitude model. North. Hortic, 450, 149-157. [Google Scholar]
  5. Pan, C. (2019). NIKE AIR rhapsodic space landed in Beijing Sanlitun.Souhu internet. [Link]
  6. Qiu, Y. (2018). Exploring the Current Status of Domestic VLOG: A Case Study of Bilibili. Western Broadcasting & Television, 23, 7. [CrossRef]
  7. Rosenberg, M. J., & Hovland, C. I. (1960) Cognitive, Affective and Behavioral Components of Attitudes. In: Rosenberg, M.J. and Hovland, C.I., Eds., Attitude Organization and Change: An Analysis of Consistency among Attitude Components, Yale University Press, New Haven. [Google Scholar]
  8. Sears, R. R., Peplau, L. A., & Tayliniard, C. A. (1991). Social Psychology: 7th edition. Englewoo. Liff NJ: Prentice-Hall Inc., 188-194. Taylor, S. E., Peplau, L. A., & Sears, O. D. (2000). Social psychology (10th ed.). Upper Saddle River, NJ: Prentice-Hall Inc. [Link]
  9. Thomas, R. J., & Zanniecki, L. (1972). Consumer Behavior. New York: Wiley & Sons.
  10. Weizheng, H. (2021). Analysis of the Prospects of Vlog Advertising Marketing. Journal of Today’s Media, 02, 41-44. [Link]
  11. Xiange, L., Lifan, D., & Chunyun, J. (2019). Brief discussion on the transmission and development of vlog in China. Frontiers in Educational Research, 2(5), 148-153. [Link]
  12. Xing, W. & Zili, W. (2019). Exploring the trends of video blog content production and developmen. Journal of New Media Studies, 1049-52.[Link]
  13. Xinran, L. (2018). OPPO: Discover the beauty of the night integrated promo- tion. Brand star. [Link]
  14. Xu, T. (2018). Late Night Mr. Xu-Apple New Product Launch Vlog! Come with me to experience the new Apple products. Mango TV. [Link]
  15. Yan, , & Mengqi, L. (2018). Characteristics and Governance of VLOG Content. Learning and Practice, 11, 61-67. [CrossRef]
  16. Yaolan, Z. (2022). Current Research Status, Characteristics, and Trends of VLOGs at Home and Abroad.Youth Journalist, 08, 39-41. [Link]
  17. Yue, W. (2019). A Study on Video Blog (VLOG) Marketing Strategies Based on the 4C Theory. Master’s Thesis. Henan University,01. [Link]
  18. Yuhong, &Yue, X. (2019). Analysis of the Domestic Dissemination Characteristics and Influence of VLOGs: A Case Study of Weibo Social Platform. New Media Studies, 3, 1-10. [Link]
  19. Zhang, X. (2018). Characteristics and Development Trends of VLOG: A Persuasion Perspective from Visuals. Youth Journalist, 6, 98-99. [Link]

View articles in other formats

License

Coyright

Copyright (c) 2024 The Author(s).

Published by Sumy State University

Issue