Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

R30-01179, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Фінансове обґрунтування застосування інноваційних інструментів цифрового маркетингу вражень в молочній галузі

Юлія Татаринцева 1,*,   , Олександр Манойленко 1,  , Наталія Шматько 1,  

  1. Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна

        * Corresponding author

Received: 19 June 2024

Revised: 27 August 2024

Accepted: 26 September 2024

Abstract

У науковій статті представлено комплексне дослідження, спрямоване на аналіз впливу інноваційних інструментів цифрового маркетингу на просування продукції молочної галузі. Актуальність роботи обумовлена постійною динамікою цифрового середовища та необхідністю підприємств пристосовуватися до нових тенденцій розвитку маркетингу. Отримані в ході дослідження результати можуть стати важливим інструментом для розвитку маркетингових стратегій підприємств молочної галузі та сприяти їх успішному конкуруванню на ринку. Основною метою дослідження є виявлення та аналіз ефективних інноваційних інструментів цифрового маркетингу, а також обґрунтування доцільності витрат на цифровий маркетинг основі аналізу фінансової звітності. Об’єктом дослідження є цифровий маркетинг підприємств молочної галузі. Методологія дослідження базується на використанні різноманітних аналітичних і методологічних підходів, зокрема, проведенні кластерного аналізу цільової аудиторії, а також аналізу фінансових коефіцієнтів. Одним з ключових етапів дослідження було проведення кластерного аналізу цільової аудиторії, що дозволило ідентифікувати різні сегменти споживачів з різними потребами, цінностями та способами сприйняття рекламної інформації. На основі отриманих результатів були згруповані індивідуалізовані інструменти інноваційного цифрового маркетингу для кожного з цих сегментів, спрямовані на максимальне задоволення їх цінностей. Крім того, у статті розглядаються інноваційні інструменти цифрового маркетингу, які можуть бути успішно використані в молочній галузі з метою підвищення обсягів продажів та покращення сприйняття бренду споживачами. Серед таких інструментів варто відзначити використання віртуальної реальності для створення імерсійних рекламних кампаній, персоналізовані маркетингові рішення на основі аналізу даних, а також інтерактивні контентуальні формати для залучення уваги споживачів. Використання інноваційних інструментів цифрового маркетингу є одним зі шляхів впровадження концепції маркетингу вражень, який ставить на меті створення глибокого емоційного зв’язку між брендом та споживачем. Застосування таких інструментів дозволяє забезпечити споживачам не просто покупку товару, а цілий комплекс позитивних емоцій та вражень, що, в свою чергу, підвищує лояльність до бренда та сприяє його поширенню. У роботі зроблено фінансове обґрунтування доцільності витрат на цифровий маркетинг на основі аналізу фінансової звітності підприємства та формування системи фінансових коефіцієнтів для прийняття управлінських рішень.

Keywords: онлайн просування продукту, кластерний аналіз, інноваційні інструменти цифрового маркетингу, цільова аудиторія, аналіз витрат, управління.

How to Cite: Tataryntseva, Y., Manoylenko, O. & Shmatko, N. (2024). Financial Justification for the Use of Innovative Digital Marketing Tools. Marketing and Management of Innovations, 15(3), 127–140. https://doi.org/10.21272/mmi.2024.3-10

Abstract Views

PDF Downloads

References

  1. Aktas, A., & Akur, N. (2022). Making obsolescence obsolete: Execution of digital transformation in a high-tech manufacturing SME. Journal of Business Research, 152, 336–348. [Google Scholar] [CrossRef]
  2. Akter, M., & Sultana, N. (2020). Digital marketing communication and consumer buying decision process in pandemic standpoint (COVID-19): An empirical study of Bangladeshi customers in branded cosmetics perspective. Open Journal of Business and Management, 8(06), 26-96. [Google Scholar] [CrossRef]
  3. Aljabari, M., Althuwaini, S., Bouguerra, A., Sharabati, A. A.-A., Allahham, M., & Allan, M. (2024). The impact of digital marketing strategies on innovation: The mediating role of AI: A critical study of SMEs in the KSA market. International Journal of Data and Network Science, 8(4), 2029-2036. [CrossRef]
  4. AL-share, F. A., AL-zoubi, N. A., Al-zoubi, A. F., & Alzu’bi, A. A. (2023). The impact of e-marketing relationship management at achieving competitive advantage: A prospective study on a sample of banks employees in Jordan. Journal of Namibian Studies: History Politics Culture, 34, 1303-1325. [Google Scholar] [CrossRef]
  5. Ashraf, M., Ahmad, J., Sharif, W., Raza, A. A., Shabbir, M. S., Abbas, M., & Thurasamy, R. (2020). The role of continuous trust in usage of online product recommendations. Online Information Review, 44(4), 745-766. [Google Scholar] [CrossRef]
  6. Aslam, W., Arif, I., Atiq, Z., & Hussain, F. (2021). Connecting Mobile Application Features with Perceived Benefits in Determining Postadoption Behaviour. FIIB Business Review, 10(4), 454–465. [Google Scholar] [CrossRef]
  7. Avramidis, E., Strogilos, V., Aroni, K., & Kantaraki, C. T. (2017). Using sociometric techniques to assess the social impacts of inclusion: Some methodological considerations. Educational Research Review, 20, 68-80. [Google Scholar] [CrossRef]
  8. Babukh, I. (2017). Commercialization of Market Innovations as Exclusive Task of Innovative Marketing. Marketing and Management of Innovations, 3, 15–22. [Google Scholar] [CrossRef]
  9. Bhaiswar, R., Meenakshi, N., & Chawla, D. (2021). Evolution of Electronic Word of Mouth: A Systematic Literature Review Using Bibliometric Analysis of 20 Years (2000–2020). FIIB Business Review, 10(3), 215–231. [Google Scholar] [CrossRef]
  10. Borsellino, V., Pecoraro, N., & Schimmenti, E. (2023). Promoting dairy products through the web: The case of Pecorino Siciliano PDO during the COVID-19 pandemic. International Journal of Dairy Technology, 76(2), 393–407. [Google Scholar] [CrossRef]
  11. Cao, G., & Weerawardena, J. (2023). Strategic use of social media in marketing and financial performance: The B2B SME context. Industrial Marketing Management, 111, 41–54. [Google Scholar] [CrossRef]
  12. Capelli, S., & Thomas, F. (2021). To look tasty, let us show the ingredients! Effects of ingredient images on implicit tasty–healthy associations for packaged products. Journal of Retailing and Consumer Services, 61. [Google Scholar] [CrossRef]
  13. Chen, X., & Liu, Y. (2023). Private labels strategy, retail profitability, and bargaining power in the fluid milk market. Journal of Agricultural and Food Industrial Organization, 21(2), 171-182. [Google Scholar] [CrossRef]
  14. Dey, B. L., Yen, D., & Samuel, L. (2019). Digital consumer culture and digital acculturation. International Journal of Information Management, 51, 102-157. [Google Scholar] [CrossRef]
  15. Dwivedi, A., & Pawsey, N. (2023). Examining the drivers of marketing innovation in SMEs. Journal of Business Research155, 113409.[Google Scholar] [CrossRef]
  16. Fanning, S. (2021). We will not stop until the world dreams in cheese: Redefining the Wisconsin cheese brand. Journal of Brand Strategy, 10(1), 26–35. [Google Scholar] [CrossRef]
  17. Financial statements of Molzavod No. 1 LLC for 2023.
  18. Fonseca, S. E. O., Gomes, D. S., Dantas, L. O. C., & Henriques, P. (2024). NBCAL violation of products that compete with breastfeeding on the social network Instagram. Ciencia e Saude Coletiva, 29(4). [Google Scholar] [CrossRef]
  19. Haleem, A., Javaid, M., Qadri, M. A., Singh, R. P., & Suman, R. (2022). Artificial intelligence (AI) applications for marketing: A literature-based study. International Journal of Intelligent Networks. [Google Scholar] [CrossRef]
  20. Hurina, O., Karpenko, V., Vdovichena, O., Lipych, L., & Herylo, V. (2023). B2B marketing strategies: Value creation, key customer acquisition and preservation. Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice, 5(52), 543-561. [Google Scholar] [CrossRef]
  21. Ida, R., Saud, M., & Mashud, M. (2020). An empirical analysis of social media usage, political learning and participation among youth: A comparative study of Indonesia and Pakistan. Quality & Quantity. 54, 1285-1297. [Google Scholar] [CrossRef]
  22. Islam, T., Miron, A., Nandy, M., Choudrie, J., Liu, X., & Li, Y. (2024). Transforming digital marketing with generative AI. Computers, 13(7). [Google Scholar] [CrossRef]
  23. Jiang, L., & Yukio, K. (2024). How VLOG Promotion Content Influences Consumer Attitudes. Marketing and Management of Innovations, 15(1), 241-251. [Google Scholar] [CrossRef]
  24. Jocevski, M., Arvidsson, N., Miragliotta, G., Ghezzi, A., & Mangiaracina, R. (2019). Transitions towards omni-channel retailing strategies: A business model perspective. International Journal of Retail & Distribution Management, 47(2), 78-93. [Google Scholar] [CrossRef]
  25. Karetsos, S., Zafeirakopoulos, N., Papadopoulou, E., & Costopoulou, C. (2023). Social media adoption by the Greek dairy industry. In Influences of Social Media on Consumer Decision-Making Processes in the Food and Grocery Industry, 213-241. IGI Global. [Google Scholar][CrossRef]
  26. Kobets, D., Terentieva, N., Shkvyria, N., Lysytsia, N., & Siemak, I. (2024). Digitalization and its impact on the development of contemporary marketing strategies. Economic Affairs, 69(2), 1021-1040. [CrossRef]
  27. Kopalle, P. K., Gangwar, M., Kaplan, A., Ramachandran, D., Reinartz, W., & Rindfleisch, A. (2022). Examining artificial intelligence (AI) technologies in marketing via a global lens: Current trends and future research opportunities. International Journal of Research in Marketing, 39(2), 522-540. [Google Scholar] [CrossRef]
  28. Koryugin, A., & Matveev, M. (2024). Marketing management of agrarian business: challenges of digitization. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences, 328(2), 32–38. [Google Scholar] [CrossRef]
  29. Kulish, T., Sokil, Y., Legeza, D., Sokil, O., Budnikevich, I., & Diyora, B. (2024). Digitalization of consumers’ behavior model in the dairy market. Data-Centric Business and Applications, 195, 187-205. [Google Scholar] [CrossRef]
  30. Kumar, A., Bapat, G., Kumar, A., Hota, S. L., Abishek, G. D., & Vaz, S. (2024). Unlocking brand excellence: Harnessing AI tools for enhanced customer engagement and innovation. Engineering Proceedings, 59(1), 204-210 [Google Scholar] [CrossRef]
  31. Kuzyk, O., Kabanova, O., Chyrva, H., Vlasenko, D., & Komarnytska, H. (2023). Trends and perspectives on the impact of digital technologies on the efficacy of marketing communication. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 6(53), 471-486.[Google Scholar] [CrossRef]
  32. Lee, Z. W., Chan, T. K., Chong, A. Y. L., & Thadani, D. R. (2019). Customer engagement through omnichannel retailing: The effects of channel integration quality. Industrial Marketing Management, 77, 90-101. [Google Scholar] [CrossRef]
  33. Martínez-Domínguez, M., & Mora-Rivera, J. (2020). Internet adoption and usage patterns in rural Mexico. Technology in Society. [Google Scholar] [CrossRef]
  34. Martynenko, M., Losheniuk, O., Demchenko, H., & Osypenko, N. (2023). Developing and implementing digital marketing strategies of the future: Toward improving product quality and competitiveness. Futurity Economics & Law, 3(1), 63-84. [Google Scholar] [CrossRef]
  35. Mishra, A., & Shukla, A. (2023). Gyan Fresh: Digital Transformation of Dairy Business with Resilience and Technology Innovation. FIIB Business Review, 12(1), 20–30. [Google Scholar] [CrossRef]
  36. Naglova, Z., Kotyza, P., Slaboch, J., Halova, P., Czech, K., Wielechowski, M., & Cherevyk, D. (2022). The impact of crisis situations on the operation of dairy farms and milk processors in Poland. Agriculture, 12(11), 1741.
  37. Nastisin, L., Fedorko, R., Gavurova, B., & Bacik, R. (2024). Examination of Content Types and Social Media Engagement Indicators on Facebook: Case Analysis of a 5-Star Hotels of Visegrad Group Countries. Marketing and Management of Innovations, 15(1), 112–119. [Google Scholar] [CrossRef]
  38. Oklander, M., & Oklander, T. (2017). Segmentation and Communication in Digital Marketing. Marketing and Management of Innovations, 3, 69–78. [Google Scholar] [CrossRef]
  39. Oklander, M., Yashkina, O., Zlatova, I., Cicekli, I., & Letunovska, N. (2024). Digital Marketing in the Survival and Growth Strategies of Small and Medium-Sized Businesses During the War in Ukraine. Marketing and Management of Innovations15(1), 15–28. [Google Scholar] [CrossRef]
  40. Paliwal, M., & Chatradhi, N. (2023). AI in market research: Transformative customer insights – A systematic review. In Exploring the intersection of AI and human resources management (pp. 231-255). IGI Global. [Google Scholar] [CrossRef]
  41. Pan, W. R., Xie, T., Wang, Z. W., & Ma, L. S. (2022). Digital economy: An innovation driver for total factor productivity. Journal of Business Research, 139, 303-311. [Google Scholar] [CrossRef]
  42. Parkhomenko, N., Starchon, P., Vilchekova, L., & Olsavskyi, F. (2024). Digitization of marketing as an innovative tool for consumer evaluation [Tsyfrovizatsiia marketynhu yak innovatsiinyi instrument otsinky spozhyvachiv]. Marketing and Innovation Management, 15(1), 120–130. [Google Scholar] [CrossRef]
  43. Patel, N., & Trivedi, S. (2020). Leveraging predictive modelling, machine learning personalization, NLP customer support, and AI chatbots to increase customer loyalty. Empirical Quests for Management Essences, 3(3), 1-24. [Google Scholar] [CrossRef]
  44. Peng, T., & Chen, X. (2022). The effect of intrinsic attributes of IoT product on brand image and customer loyalty. Journal of Digital Convergence, 20(5), 61-68. [Google Scholar] [CrossRef]
  45. Pine, J. B., & Gilmore, J. H. (1999). The Experience Economy. Boston: Harvard Business School Press. [Google Scholar]
  46. Polishchuk, I., Dovhan, Y., Hromova, O., Dovhan, L., & Hnydiuk, I. (2022). Tools for marketing management of the innovation and investment activity. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 2(43), 228-237. [Google Scholar] [CrossRef]
  47. Rane, N. (2023). Enhancing customer loyalty through artificial intelligence (AI), internet of things (IoT), and big data technologies: Improving customer satisfaction, engagement, relationship, and experience. SSRN Electronic Journal. [Google Scholar] [CrossRef]
  48. Report of the All-Ukrainian Advertising Coalition. The volume of the advertising and communication market of Ukraine in 2023 and the forecast of market volumes in 2024. [Link]
  49. Rosid, A., Judijanto, L., Stiadi, M., Rostini, R., & Mohamad, M. T. (2023). Contemporary marketing management strategies: Navigating complexity and challenges in the dynamic industry era. International Journal of Economic Literature, 1(3), 271-284. [Google Scholar] [CrossRef]
  50. Sanakuiev, M., Mуkhalchenko, H., Semenda, O., & Vdovichena, O. (2023). Information marketing: The essence, characteristics, and trends of development. Futurity Economics & Law, 3(1), 16-27. [Google Scholar] [CrossRef]
  51. Sanchez-Gutierrez, J., Cabanelas, P., Lampón, J. F., & Gonzalez-Alvarado, T. E. (2019). The impact on competitiveness of customer value creation through relationship capabilities and marketing innovation. Journal of Business & Industrial Marketing, 34(3), 618-627. [Google Scholar] [CrossRef]
  52. Shahid, S., & Qureshi, J. A. (2022). Consumer empowerment in the digital media marketing age: A comparative literature review and trends across selected countries. 3C Empresa. Investigación y pensamiento crítico, 11(1), 149-177. [Google Scholar] [CrossRef]
  53. Sheng, J., Amankwah-Amoah, J., & Wang, X. (2019). Technology in the 21st century: New challenges and opportunities. Technological Forecasting and Social Change, 143, 321-335. [Google Scholar] [CrossRef]
  54. Soares, N., Braga, R., David, J., Siqueira, K., Nogueira, Th., Campos, E., Moares, E., & Capriles, P. (2021). REDIC: Recommendation of Digital Influencers of Brazilian Artisanal Cheese: REDIC: Recomendação de Influenciadores Digitais do Queijo Artesanal Brasileiro. SBSI 2021: XVII Brazilian Symposium on Information Systems. [Google Scholar] [CrossRef]
  55. Sun, L., He, H., Yue, C., & Lin, W. (2023). Unleashing competitive edge in the digital era: Exploring information interaction capabilities of emerging smart manufacturing enterprises. Journal of the Knowledge Economy, 1-45. [Google Scholar] [CrossRef]
  56. Tataryntseva, Y. (2024). Managing digital marketing in the experience economy: theory and practice: monograph. Kharkiv: NTU “KhPI”. [Google Scholar]
  57. Tataryntseva, Y., Pushkar, O., Druhova, O., Osypova, S., & Mordovtsev, O. (2022). Economic Evaluation of Digital Marketing Management At The Enterprise. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(13), 116. [Google Scholar] [CrossRef]
  58. Wellman, M. L., Stoldt, R., Tully, M., & Ekdale, B. (2020). Ethics of authenticity: Social media influencers and the production of sponsored content. Journal of Media Ethics, 35(2), 68-82. [Google Scholar] [CrossRef]
  59. Wilkie, H. D. C., Dolan, R., Harrigan, P., & Gray, H. (2022). Influencer marketing effectiveness: The mechanisms that matter. European Journal of Marketing, 56(12), 3485-3515. [Google Scholar] [CrossRef]
  60. Zhao, J., Freeman, B., Guo, R. H., & Li, M. (2021). Uncovering milk formula advertisements on the Chinese social media platform Weibo. Journal of Medical internet Research. [CrossRef]

View articles in other formats

License

Coyright

Copyright (c) 2024 The Author(s).

Published by Sumy State University

Issue