Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

R30-01179, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Гетерогенність та емоційне сприйняття маркування туристичних послуг щодо їх розміщення

Янка Бересецка1 , , Олександра Дурова 1,*,   , Дениса Яносова 1,  , Яна Гронцова Вічянова 2, , Тамаш Дараз 1, 
  1. Університет Святих Кирила і Мефодія в Трнаві, Словаччина
  2. Університет Матея Бела в Банській Бистриці, Словаччина

     * Corresponding author

Received: 02 June 2024

Revised: 28 November 2024

Accepted: 20 December 2024

Abstract

Маркування послуг розміщення в туризмі має значний вплив на поведінку споживачів та процес прийняття рішень. Багато споживачів розглядають маркування як суб’єктивну гарантію якості наданих послуг і готові платити преміальну ціну, орієнтуючись на рівень якості, зазначений на цих маркуваннях. Основною метою цієї статті є висвітлення критичної важливості, емоційного сприйняття та потенційних наслідків маркування туристичних послуг розміщення в контексті Словацької Республіки та країн Вишеградської четвірки (V4). У дослідженні було використано поєднання вторинних даних та польових досліджень із застосуванням кількісних і якісних методологій. Аналіз даних включав як основні статистичні методи, так і більш складні, такі як аналіз траєкторії погляду, аналіз емоційної валентності та аналіз емоційного збудження. Ці методи, що належать до галузі біометричного вимірювання емоцій споживачів і нейронауки, є ключовими для отримання комплексного розуміння даних. Результати дослідження свідчать про те, що маркування послуг розміщення суттєво впливає на поведінку споживачів і має важливе значення для прийняття рішень щодо товарів, пов’язаних із туризмом. Постачальники туристичних послуг у різних країнах постійно шукають ефективні способи маркування послуг розміщення, які були б не лише уніфікованими та запам’ятовуваними, але й сприймалися як надійні індикатори якості послуг. Отримані в цьому дослідженні результати, досягнуті завдяки застосуванню відносно маловикористовуваних методів, значно розширюють розуміння важливості та значущості маркування послуг розміщення. Вони надають цінну інформацію про емоційні реакції, викликані різними типами позначень, визначають внутрішню привабливість різних елементів маркування та висвітлюють індикатори емоційного збудження. Крім того, дослідження підкреслює важливість стратегічного розміщення маркування у сервісному середовищі, використовуючи аналіз траєкторії погляду та створення теплових карт для демонстрації того, як помітно розміщене маркування може впливати на сприйняття та залученість споживачів. Це розуміння надає практичні рекомендації для розробки більш ефективних маркувань послуг розміщення в туризмі та маркетингових стратегій.

Keywords: біометричне вимірювання; емоційні реакції; маркування; розміщення; нейронаука; туристична індустрія

How to Cite: Beresecka, J., Durovova, A., Janosova, D., Hroncova Vicianova J. & Darasz, T., (2024). Heterogeneity and Emotional Perceptions of the Labelling of Accommodation Services in Tourism. Marketing and Management of Innovations, 15(4), 56–71. https://doi.org/10.21272/mmi.2024.4-05

Abstract Views

PDF Downloads

References

  1. Alsharif, A. H., Md Salleh, N. Z., Baharun, R., & Rami Hashem E, A. (2021). Neuromarketing research in the last five years: A bibliometric analysis. Cogent Business & Management8(1), Article 1978620. [Google Scholar] [CrossRef]
  2. Beresecka, J. (2018). A rural tourist of the future. Studia Turistica, 9(2), 6–17. [ResearchGate]
  3. Beresecka, J., Hronec, M., Hronec, S., & Hroncova-Vicianova, J. (2022). The impact of top management education on the socially responsible management of local government in the context of investment development. Entrepreneurship and Sustainability Issues10(2), 608–622. [Google Scholar] [CrossRef]
  4. Boudreaux, C. J., Nikolaev, B. N., & Klein, P. (2019). Sociocognitive traits and entrepreneurship: The moderating role of economic institutions. Journal of Business Venturing34(1), 178–196. [Google Scholar] [CrossRef]
  5. Brumberger, E. (2022). Ways of looking: an eye-tracking study of visual literacy expertise. Journal of Visual Literacy41(1), 65–89. [Google Scholar] [CrossRef]
  6. Brumberger, E. (2023). Generational differences in viewing behaviors: an eye-tracking study. Visual Communication22(1), 128–151. [Google Scholar] [CrossRef]
  7. Bullough, A., Renko, M., & Myatt, T. (2014). Danger zone entrepreneurs: The importance of resilience and self–efficacy for entrepreneurial intentions. Entrepreneurship theory and practice38(3), 473–499. [Google Scholar] [CrossRef]
  8. Camelo-Ordaz, C., Dianez-Gonzalez, J. P., Franco-Leal, N., & Ruiz-Navarro, J. (2020). Recognition of entrepreneurial opportunity using a sociocognitive approach. International Small Business Journal38(8), 718–745. [Google Scholar] [CrossRef]
  9. Cardella, G. M., Hernandez-Sanchez, B. R., Monteiro, A. A., & Sanchez-García, J. C. (2021). Social entrepreneurship research: Intellectual structures and future perspectives. Sustainability13(14), Article 7532. [Google Scholar] [CrossRef]
  10. Carr, J. C., & Sequeira, J. M. (2007). Prior family business exposure as intergenerational influence and entrepreneurial intent: A theory of planned behavior approach. Journal of business research60(10), 1090–1098. [Google Scholar] [CrossRef]
  11. Chon, K. S., & Sparrowe, R. T. (2003). Hospitalidade: Conceitos e Aplicações. São Paulo: Pioneira Thomson Learning. [Google Scholar]
  12. Darazs, (2021). Scientific Progress and Its Contribution to Marketing Research. Marketing Identity9(1), 106–114. [Google Scholar]
  13. Decree No. 277 of 2008. [Link]
  14. Della Volpi, Y., & Paulino, S. R. (2018). The sustainability of services: Considerations on the materiality of accommodation services from the concept of life cycle thinking. Journal of Cleaner Production192, 327–334. [Google Scholar] [CrossRef]
  15. Dutta, S., Mishra, B. K., Mitra, A., & Chakraborty, A. (2022). An analysis of emotion recognition based on GSR signal. ECS Transactions107(1), Article 12535. [Google Scholar] [CrossRef]
  16. Fugate, D. L. (2007). Neuromarketing: A layman’s look at neuroscience and its potential application to marketing practice. Journal of Consumer Marketing, 24(7), 385–394. [Google Scholar] [CrossRef]
  17. Hotrec (2021). The Hotelstars Union reaches the next level. [Link]
  18. Hrgovic, A. M. V., Brito, E., & Petaković, E. (2021). Tourist accommodation in households-perception of service quality. Tourism in Southern and Eastern Europe, 6, 789–801. [Google Scholar] [CrossRef]
  19. ISO 22483 2020 Tourism and related services Hotels Service requirements (2020). Eurolab. [Link]
  20. Karlíček, M., & Král, P. (2011). Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing. [Google Scholar]
  21. Kenning, P., & Plassmann, H. (2005). Neuroeconomics: An overview from an economic perspective. Brain Research Bulletin, 67(5), 343–354. [Google Scholar]
  22. Kim, S., Li, F., Lebanon, G., & Essa, I. (2013). Beyond sentiment: The manifold of human emotions. In Artificial Intelligence and Statistics(pp. 360-369). PMLR. [Google Scholar]
  23. Kołodziej, M., Tarnowski, P., Majkowski, A., & Rak, R. J. (2019). Electrodermal activity measurements for detection of emotional arousal. Bulletin of the Polish Academy of Sciences. Technical Sciences67(4), 813–826. [Google Scholar] [CrossRef]
  24. Kusa, A., Greskova, P., & Danchova, Z. (2014). Neuromarketing – A phenomenon of the new era in marketing or ‘data mining’ of consumer personality? In J. Levická & K. Viestová (Eds.), Aktuálne otázky terminológie marketingu (pp. 58–76). Jazykovedný ústav Ľudovíta Štúra.
  25. Lawton, G., & Wilson, C. (2010). Mind-reading marketers: how neuromarketing stormed the world. New Scientist207(2772), 32–35. [Google Scholar] [CrossRef]
  26. Li, H., Che, D., Yuan, X., & Li, Y. (2018). Research on book shopping website interface based on the eye tracker. International Journal of Information Technology and Management17(3), 197–216. [Google Scholar] [CrossRef]
  27. Lyulyov, O., Pimonenko, T., Infante-Moro, A., & Kwilinski, A. (2023). Perception of Artificial Intelligence: GSR Analysis and Face Detection. Virtual Economics7(2), 7–30. [Google Scholar]
  28. Matusíkova, D., & Sambronska, K. (2023). Perception of Innovative Technologies and Smart Systems as a Way of Sustainable Urban Tourism. International Journal of Hospitality and Tourism Systems16(4), 58. [Google Scholar]
  29. Matusíkova, D., Vargova, T. D., Lukac, M., & Scholtz, E. (2023). Perception of the necessity of digital innovations application as an element of health protection and sustainable hospitality sector future. Geo Journal of Tourism and Geosites47(2), 397–406. [Google Scholar][CrossRef]
  30. Mikalef, P., Sharma, K., Pappas, I. O., & Giannakos, M. N. (2017). Online reviews or marketer information? An eye-tracking study on social commerce consumers. In Digital Nations–Smart Cities, Innovation, and Sustainability: 16th IFIP WG 6.11 Conference on e-Business, e-Services, and e-Society, I3E 2017, Delhi, India, November 21–23, 2017, Proceedings 16(pp. 388-399). Springer International Publishing. [Google Scholar] [CrossRef]
  31. Nischal, R. P., & Behrmann, M. (2023). Developmental emergence of holistic processing in word recognition. Developmental Science26(4), Article e13372. [Google Scholar] [CrossRef]
  32. OECD (2022). OECD Tourism Trends and Policies. Paris: OECD Publishing. [Link]
  33. Ozimek, I., & Kozłowska, J. (2020). Impact of hotel classification in Poland on the quality of services rendered. Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia19(3), 65–74. [Google Scholar]
  34. Ozkan, M., & Solmaz, B. (2015). The changing face of the employees–generation Z and their perceptions of work (A study applied to university students). Procedia Economics and Finance26, 476–483. [Google Scholar] [CrossRef]
  35. Puchovsky, F. & Kohoutova, L. (2015). Neuromarketing Tools and Their Practical Applications. In P. Horňák & E. Vopálenská (Eds.), Marketing Communication and Media 14 (pp. 160–192). Book&Book.
  36. Rasmussen, A. S., & Berntsen, D. (2009). Emotional valence and the functions of autobiographical memories: A review of the functions of autobiographical memory in everyday life. Memory & Cognition, 37, 477–492. [Google Scholar] [CrossRef]
  37. Rauch, A., & Frese, M. (2007). Born to be an entrepreneur? Revisiting the personality approach to entrepreneurship. Handbook of Entrepreneurial Dynamics: The Process of Business Creation, 41(4), 24–34.
  38. Renvoise, P., & Morin, C. (2007). Neuromarketing: Understanding the buy buttons in your customer’s brain. Thomas Nelson Inc. [Google Scholar]
  39. Sasikova, M. (2013). Neuromarketing and its ethical aspects in Slovakia and abroad. In S. Ferenčíková et al. (Eds.), Management challenges in the 21st century: managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research (pp. 376-386). School of Management in Trencín.
  40. Schwarz, E. J., Wdowiak, M. A., Almer‐Jarz, D. A., & Breitenecker, R. J. (2009). The effects of attitudes and perceived environment conditions on students’ entrepreneurial intent: An Austrian perspective. Education+ Training51(4), 272–291. [Google Scholar] [CrossRef]
  41. Senkova, A. (2020). Categorisation and classification of accommodation facilities in Slovakia – past, present and future. Mlada Veda, 8(1), 37–46.
  42. Soriano, D. R. (2002). Customers’ expectations factors in restaurants: The situation in Spain. International Journal of Quality & Reliability Management, 19(8/9), 1055–1067. [Google Scholar] [CrossRef]
  43. Sufi, T., & Shojaie, N. (2018). A hotel classification framework for quality service. Quality services and experiences in hospitality and tourism, 9, 229-244. [Google Scholar] [CrossRef]
  44. Taggart, R. W. et al. (2016). Determining emotions using facial expression analysis software. [link]
  45. Urban, B., & Wood, E. (2015). The importance of opportunity recognition behaviour and motivators of employees when engaged in corporate entrepreneurship. Journal of Business Economics and Management, 16(5), 980–994. [CrossRef]
  46. Vecchiato, G. et al. (2011). On the use of EEG or MEG brain imaging tools in neuromarketing research. Computational Intelligence and Neuroscience, 1.
  47. Verheul, I., Thurik, R., Grilo, I., & Van der Zwan, P. (2012). Explaining preferences and actual involvement in self-employment: Gender and the entrepreneurial personality. Journal of economic psychology33(2), 325–341. [Google Scholar] [CrossRef]
  48. Wiklund, J., Nikolaev, B., Shir, N., Foo, M. D., & Bradley, S. (2019). Entrepreneurship and well-being: Past, present, and future. Journal of business venturing34(4), 579–588. [Google Scholar] [CrossRef]

View articles in other formats

License

Coyright

Copyright (c) 2024 The Author(s).

Published by Sumy State University

Issue