|
Том 12 Випуск 2, 2021 опубліковано 26 Червня, 2021 Кадір Їлдирим, Метін Сайгилі, Толга Ялчинтекін Детермінанти поведінки споживачів на ринку косметичних товарів та засобів особистої гігієни Сторінки: 11-24 Володимир Вірченко, Юрій Петруня, Валерій Осецький, Михайло Макаренко, Валентина Шелудько Сторінки: 25-39 Радован Бачик, Беата Гавурова, Ярослава Гбурова Сторінки: 40-48 Маріуш Урбанський Обізнаність працівників як складова глобальної конкурентної стратегії компанії Сторінки: 49-64 Пітер Галло, Беата Балогова, Богуслава Міхалкова Міжкультурний менеджмент як елемент інноваційного управління Сторінки: 65-73 Зеновій-Михайло Задорожний, Ірина Омецінська, Володимир Муравський Детермінанти інноваційного розвитку фірми: підвищення траспарентності фінансової звітності Сторінки: 74-86 Цотне Жгенті, Вахтанг Чкареулі Розвиток онлайн-бізнесу: формування довіри у цифровому середовищі Сторінки: 87-93 Люба Томчикова, Нелла Свєтозаровова, Яна Кокулова Проблеми та перспективи талант-менеджменту під час глобальної пандемії COVID–19 Сторінки: 94-103 Теофана Димитрова, Траян Йосифов Інноваційна діяльність біотехнологічних компаній Болгарії: напрями активізації Сторінки: 104-114 Андреа Томаскова, Роман Смієтанський, Мирослав Галузька Вплив особистості на бренд-неймінг сімейного бізнесу Сторінки: 115-132 Вероніка Кабінова, Рената Федорчикова, Нікола Юрова Інноваційні методи оцінювання ефективності бізнесу: компаративний аналіз Сторінки: 133-145 Інна Чабелкова, Мануела Тваронавічіене, Вадим Стріелковскі Інновації для сталого економічного розвитку: вплив нерівності доходів Сторінки: 146-154 Лариса Гриценко, Ірина Боярко, Олександра Тверезовська, Ян Польцин, Радослав Мішкєвіч Ризик-менеджмент інноваційних проектів державно-приватного партнерства Сторінки: 155-165 Єва Костіков, Петра Йілкова, Павла Котаткова Странська Логістичні центри онлайн-торгівлі: пошук оптимального розташування Сторінки: 166-178 Фейсал Абдулхаді Альмутаїрі Сторінки: 179-190 Зденко Мецкер, Ярослав Белас, Джон Амоа Сторінки: 191-203 Аліна Височина, Володимир Семенов, Костянтин Кириченко Маркетинг і менеджмент інновацій в публічному управлінні як ключові детермінанти довіри Сторінки: 204-212 Світлана Янчук, Ольга Гарафонова, Юлія Панімаш, Даріуш Павліщі Маркетинг, менеджмент і фінансове забезпечення доступного житла Сторінки: 213-230 Наталія Сідельник, Вікторія Маргасова, Вячеслав Дужий Маркетинг та менеджмент страхування: вплив інноваційного розвитку Сторінки: 231-242 Рахманов Фархад Панах оглi, Мурсалов Муслім Мурсал оглі, Анна Росохата Поведінка споживачів у цифрову еру: вплив COVID-19 Сторінки: 243-251 Санджеєв Даван, Афрозе Назнін Сторінки: 252-260 Хайян Інь, Чжипінг Хуо, Наталія Клєцова, Цункень Лі, Йоншен Чжан Сторінки: 261-277 Орангзаб, Мухаммед Саджад, Мухаммад Умайр Зульфікар, Мухаммед Ірфан Чані, Білал Тарік, Рай Імтіаз Хуссейн
Промоція бренда університету: кейс для Пакистану Сторінки: 278-292 Аріф Г. Гусейнов Екологічні інновації: вплив на соціально-економічний розвиток держави Сторінки: 293-302 Сандра Шнайдер Сторінки: 303-313 |
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua