Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

R30-01179, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Том 11 Випуск 4, 2020

опубліковано 30 Грудня, 2020

Тетяна Васильєва, Ольга Кузьменко, Мусєва Наіля Рашид, Сергій Войтович, Марія Каща, Гліб Лєонов

Інновації в державному управлінні системою охорони здоров’я: прогнозування наслідків COVID-19 на соціальний, інвестиційний та підприємницький розвиток в країні

Сторінки: 11-25

Інна Тютюник, Андрій Золковер , Владислав Маслов, Самедова Мехрібан Тофік гизи, Наталія Винниченко , Євгенія Бешлєу, Олена Коваленко

Індекси інноваційної діяльності як складові макроекономічної стабільності: дослідження впливу тіньових інвестиційних потоків

Сторінки: 26-40

Аліна Височина, Олена Криклій, Марія Мінченко, Аюгун Акбар Алієва, Катерина Демчук

Інноваційний розвиток національної економіки: вплив тінізації економіки

Сторінки: 41-49

Світлана Колосок, Тетяна Пімоненко, Альона Євдокимова, Гаджиев Назим Озбей огли, Максим Палієнко, Леся Прасол,

Ефективність енергетичної політики: вплив зелених інновацій

Сторінки: 50-60

Олександр Ключніков, Мехмет Сівелек, Володимир Крайчик, Іржі Полач

Ставлення споживачів до впровадження місцевої валюти

Сторінки: 76-89

Гаяне Товмасян, Самвел Аветісян, Крістін Татосян, Луся Міридзян, Інга Галустян, Аргіне Рушанян,

Аналіз попиту на агротуристичні послуги серед туристів: на прикладі Вірменії

Сторінки: 90-101

Халед Абдул Кадір Аль-Омарі, Надер Мохамед Ель-Гурна, Зіяд Салех Аломарі, Рокая Альбдаріін, Ахмед Аль-Она

Інновації в управлінні знаннями: емпіричне дослідження на прикладі комерційних та ісламських банків Йорданії

Сторінки: 102-119

Сайед Асад Хуссейн, Мірза Амін Ул Хак , Ясір Алі Соомро

Фактори впливу на екологічносвідому поведінку споживачів: зелена реклама як модератор

Сторінки: 144-153

Радован Бачик, Беата Гавурова, Річард Федорко, Марія Олеарова

Використання цифрових технологій під час онлайн-шоппінгу: демографічні фактори

Сторінки: 154-167

Зейналов Закір Гаджі

Інновації в лізингу та лізинг інновацій: мета-аналіз

Сторінки: 202-218

Анжела Кузнєцова, Ольга Кліщук, Андрій Лісняк, Атік Керімов, Азер Бабаєв

Інноваційний механізм прогнозування монетарної політики: уніфікація макроекономічних проблем в SVAR моделі

Сторінки: 219-230

Хосе Рамон Саура , Джонатан Гомес Пунсон

Основні типи «Фейкерів» у соціальних мережах

Сторінки: 231-236

Олена Чорна, Еріка Суйова

Ризики втрати довіри: інновації в управлінні компаніями

Сторінки: 237-244

Милан Філья, Міхаїл Левицкий, Ладислав Мура, Милан Марош, Марцела Коренкова

Інновації в бізнес-управлінні: мотиваційні фактори та бар’єри

Сторінки: 266-278