Зміст |
Автори:
Чіраз Роуссі, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6363-2262 Університет в Джидда (Саудівська Аравія)
Сторінки: 87-105
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2020.3-07
Отримано:
Прийнято:
Опубліковано:
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті висвітлено особливості впровадження інформаційних систем для задоволення потреб компанії. Автор зазначив, що, як правило, впровадження інформаційногозабезпеченню не є пріооритеним напрямом діяльності компаній. При цьому, інформаційні ресурси повинні збагачувати не лише компанію, але і розповсюджуватись серед споживачів, постачальників, стейкхолдедів та акціонерів. У роботі узагальнено механізм використання інструментарію управлінського програмного забезпечення, яке автоматизує усі функції компанії, а також інтегрує їх для забезпечення процесу виробництва та управління компанією. Головною метою є визначення потенційного впливу управлінської діяльності компанії на якість та рівень задоволення потреб користувачів. Об’єктом дослідження обрано 214 компаній, діяльність, яких пов’язана із інформаційними системами та комунікацією. У роботі автор прийшов до висновку, що корпоративне середовище постійно зазнавало економічних, соціальних та технологічних змін і мутацій. Таким чином, компанії приділяли особливе значення розвитку інформаційних технологій та комунікацій з метою підвищення конкурентних переваг. Еміпричні результати свідчать, що про позитивний статичтично значущий вплив ефективності функціогування інформаційних систем в управлінській діяльності компаній на її прибуутковість та рівень задоволення її споживачів. Так, інформаційне забезпечення сприяє ефективнішому управлінню ресурсами компанії, удосконаленню процесу прийняття рішень та плануванню, а також покращенню результатів діяльності окремих підрозділів компанії. У статті встановлено, що основною перевагою інформаційної системи планування ресурсів підприємства є формування єдиної бази даних, а також програмного забезпечення для її аналізу. Результати дослідження можуть бути корисними компаніям, які намагаються досягнути стратегічних переваг за допомогою інформаційної сиситеми для комунікації зі споживачами.
Ключові слова: Рівень задоволеності користувачів та інформаційні системи: кейс для країн, що розвиваються.
Класифікація JEL: D12, J24, M13.
Цитувати як: Rouissi, C. . (2020). User satisfaction and information system: case for an emerging country Marketing and Management of Innovations, 3, 87-105. https://doi.org/10.21272/mmi.2020.3-07
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Akrout, F. (2010). Les méthodes des équations structurelles. Sfax: Coopi. [Google Scholar]
- Bailey, J. E., & Pearson, S. W. (1983). Development of a tool for measuring and analyzing computer user satisfaction. Management science, 29(5), 530-545. [Google Scholar] [CrossRef]
- Bollecker, M. (2007). La recherche sur les controleurs de gestion: état de l’art et perspectives. Comptabilité-Controle-Audit, 13(1), 87-106. [Google Scholar] [CrossRef]
- Bouquin, H. (1994). Les fondements du controle de gestion. Presses universitaires de France. [Google Scholar]
- Bagozzi, R. P., & Yi, Y. (1988). On the evaluation of structural equation models. Journal of the academy of marketing science, 16(1), 74-94. [Google Scholar] [CrossRef]
- Bagozzi, R. P., & Yi, Y. (2012). Specification, evaluation, and interpretation of structural equation models. Journal of the academy of marketing science, 40(1), 8-34. [Google Scholar] [CrossRef]
- Baglin, G. (2005). Management industriel et logistique : conception et pilotage de la supply chain. Paris : Economica.
- BESSIRE, D. (2002). Recherches «critiques» en controle de gestion: une typologie. In Congrès de l’Association Française de Comptabilité.(AFC). [Google Scholar]
- DeLone, W. H., & McLean, E .R. (1992). Information Systems Success: The Quest for the Dependent Variable. Information Systems Research, 3, 60-95. [CrossRef]
- Carmines, E. G. (1981). Analyzing models with unobserved variables. Social measurement: Current issues, 80. [Google Scholar]
- Petter, S., DeLone, W., & McLean, E. R. (2013). Information systems success: The quest for the independent variables. Journal of management information systems, 29(4), 7-62. [Google Scholar] [CrossRef]
- Bendoly, E., Donohue, K., & Schultz, K. L. (2006). Behavior in operations management: Assessing recent findings and revisiting old assumptions. Journal of operations management, 24(6), 737-752. [Google Scholar] [CrossRef]
- Clemens, E. K., & McFarlan, F. W. (1986). Telecom: hook up or lose out. Harvard Business Review, 64(4), 91-97. [Google Scholar]
- Fornell, C., & Larcker, D. F. (1981). Evaluating structural equation models with unobservable variables and measurement error. Journal of marketing research, 18(1), 39-50. [Google Scholar][CrossRef]
- Fourati, F. (2010). Veille stratégique: L’évaluation de l’utilisation des agents intelligents (Doctoral dissertation, Paris 9). [Google Scholar]
- Granlund, M., & Malmi, T. (2002). Moderate impact of ERPS on management accounting: a lag or permanent outcome?. Management accounting research, 13(3), 299-321. [Google Scholar][CrossRef]
- Davis, F. D. (1989). Perceived usefulness, perceived ease of use, and user acceptance of information technology. MIS quarterly, 319-340. [Google Scholar] [CrossRef]
- Guiot, D. (2002). Méthodes d’équations structurelles: recherche et applications en gestion. Recherche et Applications en Marketing, 17(3), 109. [Google Scholar] [CrossRef]
- Jones, R. J., & Hu, F. D. (2006). Diet selection of steers grazing Stylosanthes hamata cv. Veranograss pastures in north Queensland and its potential influence on botanical composition. Tropical Grasslands, 40(2), 65. [Google Scholar]
- Kaplan, S. (1995). The restorative benefits of nature: Toward an integrative framework. Journal of environmental psychology, 15(3), 169-182. [Google Scholar] [CrossRef]
- Marsh, H. W., & Hocevar, D. (1985). Application of confirmatory factor analysis to the study of self-concept: First-and higher order factor models and their invariance across groups. Psychological bulletin, 97(3), 562. [Google Scholar] [CrossRef]
- Malone, T. W., & Crowston, K. (1987). J. Yates, RI Benjamin. 1987. Electronic markets and electronic hierarchies. Comm. ACM, 30(6), 484-497. [CrossRef]
- Oriot, F. (2004). L’influence des systèmes relationnels d’acteurs sur les pratiques de controle de gestion. Comptabilité Controle Audit. [Google Scholar]
- Davis, G. B., & Olson, M. H. (1985). Management Information Systems: Conceptual Foundations, Structure, and Development. New York: McGraw-Hill. [Google Scholar]
- Reix, R. (2004). Systèmes d’information et management des organisations, collection. Gestion, Vuibert, Paris.
- Richards, B. (1983). Unidimensional Scaling by John P. Mclver and Edward G. Carmines. Sage Publications. Performance & Instruction Journal, 22(9), 52-52. [CrossRef]
- Russell, K. A., Siegel, G. H. & Kulesza, C. S. (1999).Counting More, Counting Less: Transformations in the Management Accounting Profession, Strategic Finance, 81(3).
- Roussel, P., Durrieu, F., & Campoy, E. (2002). Méthodes d’équations structurelles: recherche et applications en gestion. Economica. [Google Scholar]
- Scapens, R. W., & Jazayeri, M. (2003). ERP systems and management accounting change: opportunities or impacts? A research note. European accounting review, 12(1), 201-233. [Google Scholar] [CrossRef]
- Seddon, P., & Kiew, M. Y. (1996). A partial test and development of DeLone and McLean’s model of IS success. Australasian Journal of Information Systems, 4(1). [Google Scholar] [CrossRef]
|