|
Том 10 Випуск 4, 2019 опубліковано 30 Грудня, 2019 М. М. Салфей, М. Наушад Місце інтелектуального капіталу в банківському секторі Саудівської Аравії Сторінки: 11-21 Петер Галло, Бєата Балагова, Люба Томчікова, Джозеф Немеч Сторінки: 22-30 Ярослав Янишин, Галина Брик, Юрій Кашуба Проблеми і перспективи інтернет-страхування в Україні Сторінки: 31-38 Віда Давідавічієне, Ієва Мейдут-Каваліаускієне, Регімантас Паліуліс Дослідження впливу соціальних медіа на поведінку споживачів покоління Y Сторінки: 39-49 Яна Пітекова,
Марія Враблікова Бенчмаркінг словацьких регіонів: впровадження Start-UP та розвиток креативного потенціалу Сторінки: 50-68 Отех Огбонна Уке, Обасі Реймонд Озоелам, Езе Чіазокам Юстіна, Оніемачі Окечукву Дуке Ндука Товарний брендинг: вплив молоді на еко-сертифікацію продукції в Штаті Абіа, Нігерія Сторінки: 69-81 М. Г. Лазарева Матриця позиціонування як інструмент захищеності конкурентної позиції продуктового портфелю Сторінки: 82-97 Т. М. Борисова, Г. Л. Монастирський, А. Зелінська, М. Барчак Сторінки: 98-109 Рахмун Мбарек, Яссер Баєшен Відтік та лояльність споживачів у галузі телекомунікацій Сторінки: 110-117 Любомир Кмеко, Іржі Мезуланік, Олена Каскакова, Мехмет Цивелек Фактори впливу на попит культурних івентів в туризмі: кейс Чеської Республіки Сторінки: 118-128 C. Андрос, Л. Мельник, Н. Бутенко, Г. Зайкіна, В. Тихенко Сторінки: 129-139 Бадер А. Альобі , Мохаммед Алі Юсеф Ямін Вплив інноваційних інформаційно-комунікативних технологій на ефективність роботи працівників Сторінки: 140-159 Халед Аднан Овейс, Одай Фалах Алгасвіне Передумови впровадження електронного банкінга в Саудівській Аравії: теорія дифузії інновацій Сторінки: 160-171 О. Квілінський, К. Пайонк, О. Галаченко, С. Васильчак, Я. Пушак, П. Кужьор
Сторінки: 172-181 З.-М. В. Задорожний, В. В. Ясишена Проблеми обліку і звітності нематеріальних активів Сторінки: 182-193 Мілош Хітка, Габріела Пайтінкова-Бартакова , Сільвія Лорінкова, Хуберт Палус, Андрій Пінак, Мартіна Ліпольдова,
Мартіна Крахулкова
Сторінки: 194-215 Тетяна Дейнека,
Ольга Шкурупій, Ксенія Вергал, Наталія Базавлук Глобальний статус країн: визначення та інтерпретація Сторінки: 216-228 Є. В. Мішенін, І. Є. Ярова ,
Г. А. Мішеніна Сторінки: 229-240 Марія Ковакова, Катаріна Валаскова, Павол Дурана, Яна Клієстікова Інноваційні підходи в управлінні банкрутством: приклад країн Вишеградської четвірки Сторінки: 241-251 X. Дкхілі, Л. Б. Дхіаб Сторінки: 252-268 Петро Ваврош Продуктивність сфери послуг: теоретичні та методичні аспекти зниження корупції Сторінки: 269-279 Ярослав Коречко, Радован Бацик, Івета Вознакова Державне управління в ЄС: гармонізація податків на прибуток Сторінки: 280-291 Є. О. Баранченко, Г. I. Аксьом, О. І. Жилінська , С. Г. Фірсова, Д. В. Дацькова Інбаунд маркетинг: прикладні аспекти просування товарів і послуг в e-commerce Сторінки: 308-320 Хасан Тутар, Омер Карадемір, Севілай Гулер, Салих Тутар Управління інноваціями в освіті: рівень задоволеності студентів та їх працевлаштування Сторінки: 321-335 О. Любкіна, Т. Мурована, А. Магомедова, Е. Сискос, Л. Акімова Фінансові інструменти стимулювання інноваційної діяльності підприємств та їх удосконалення Сторінки: 336-352 Петра Крейці, Ярміла Себестова Інноваційна грамотність: гендерні, вікові та освітні фактори Сторінки: 353-363 В. Левченко, А. Бойко, Т. Савченко, В. Боженко, Ю. Гуменна, Р. Пілін
Державне регулювання економічної безпеки шляхом застосування інноваційних підходів до її оцінювання Сторінки: 364-372 Юрій Гаруст, Вадим Мельник, Максим Палієнко, Леся Прасол Економічна безпека країни: маркетингові, інституційні та політичні детермінанти Сторінки: 373-382 |
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua