Зміст |
Автори:
Сіміонеску М, Румунська академія (м Бухарест, Румунія) Стрієлковські В., Кембриджський Університет (м Кембридж, Великобританія)
Сторінки: 25-31
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.1-02
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Стаття стосується дослідження лояльності до бренда у сфері маркетингу моди. Маркетинг моди сьогодні є інноваційною та швидко зростаючою сферою з прибутками у кілька мільярдів доларів щороку. Автори аналізують особливості вибору брендів, використовуючи емпіричний аналіз щодо відношення та лояльності до них з боку групи молоді Румунії у віці 18-30 років. Вибірка включала 200 чоловік, які взяли участь в опитуванні. Результати дослідження показали, що основними факторами, що визначають вибір певного бренда є додаткова інформація про бренд, його цінність та соціальний статус людини. Виявилося, що освіта негативно впливає на лояльність до бренда, а вищі доходи особи підвищують імовірність того, що людина придбає брендований товар.
Ключові слова: лояльність до бренда, споживчі переваги, маркетинг моди, аналіз основних компонент, опитування споживачів.
Класифікація JEL: D12, M31, Z10.
Цитувати як: Simionescu M. & Strielkowski, W. (2017). Brand loyalty and fashion marketing: a case study of Romanian youth Marketing and Management of Innovations, 1, 25-31. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.1-02
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Al-Hyari, K., Alnsour, M., Al-Weshah, G., & Haffar, M. (2012). Religious beliefs and consumer behaviour: from loyalty to boycotts. Journal of Islamic Marketing, 3(2), 155-174 [in English].
- Abrhám, J., Bilan, Y., Krauchenia, A., & Strielkowski, W. (2015). Planning horizon in labour supply of Belarusian small entrepreneurs. Economic Research-Ekonomska Istraživanja, 28(1), 773-787 [in English].
- Ocampo, L.A., & Estanislao-Clark, E. (2014). Developing a framework for sustainable manufacturing strategies selection. DLSU Business & Economics Review, 23(2), 115-131 [in English].
- Dick, A.S., & Basu, K. (1994). Customer loyalty: Toward an integrated conceptual framework. Journal of The Academy of Marketing Science, 22(2), 99-113 [in English].
- Salegna, G.J, & Fazel, F. (2011). An examination of the relationships and interactions among product, brand, personal and service provider loyalty. Journal of Consumer Satisfaction, Dissatisfaction and Complaining Behavior, 24, 42-55 [in English].
- Piankova, O. (2014). Food and Beverage Brand Development: Global Trends and Directions for Ukraine, Economics & Sociology, 7(2), 149-159 [in English].
- Čábelková, I., Pogorilyak, B., Strielkowski, W., & Stříteský, V. (2015). Customer Store Loyalty Determinants: A Case of the Czech Republic, DLSU Business & Economics Review, 25(1), 28-44 [in English].
- Kola-Bezka M., Czupich M., & Ignasiak-Szulc A. (2016). Smart cities in Central and Eastern Europe: viable future or unfulfilled dream? Journal of International Studies, 9(1), 76-87 [in English].
- Čábelková, I., Strielkowski, W., & Mirvald, M. (2015). Business influence on the mass media: a case study of 21 countries. Transformation in Business & Economics, 14(1), 65-75 [in English].
- Solgaard, H.S., & Hansen, T. (2003). A hierarchical Bayes model of choice between supermarket formats, Journal of Retailing and Consumer Services, 10(3), 169-180 [in English].
- Bucklin, L.P.; Ramaswamy, V.; & Majumdar, S.K. (1996). Analyzing channel structures of business markets via the structure-output paradigm, International Journal of Research in Marketing, 13(1), 73-87 [in English].
- Blackwell, R.D., Miniard, P.W., & Engel, J.F. (2001). Consumer behaviour. 9th edition. Forth Worth: Harcourt [in English].
- Hansen, T. (2001). Quality in the marketplace: A theoretical and empirical investigation. European Management Journal, 19(2), 203-211 [in English].
- Gounaris, S., & Stathakopoulos, V. (2004). Antecedents and consequences of brand loyalty: An empirical study, Journal of Brand Management, 11(4), 283-306 [in English].
- Kinley, T.R., Josiam, B.M., & Lockett, F. (2010). Shopping behavior and the involvement construct. Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal, 14(4), 562-575 [in English].
- Guillot-Soulez, C., & Soulez, S. (2014). On the heterogeneity of Generation Y job preferences. Employee Relations, 36(4), 319-332 [in English].
- Strielkowski, W., & Čábelková, I. (2015). Religion, Culture, and Tax Evasion: Evidence from the Czech Republic. Religions, 6(2), 657-669 [in English].
- Strielkowski, W., Tumanyan, Y., & Kalyugina, S. (2016). Labour Market Inclusion of International Protection Applicants and Beneficiaries. Economics & Sociology, 9(2), 293-302 [in English].
- O’Cass, A., Jin Lee, W., & Siahtiri, V. (2013). Can Islam and status consumption live together in the house of fashion clothing? Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal 17(4), 440-459 [in English].
- Chiabai, A., Platt, S., & Strielkowski, W. (2014). Eliciting users’ preferences for cultural heritage and tourism-related e-services: a tale of three European cities. Tourism Economics, 20(2), 263-277 [in English].
- Pentecost, R., & Andrews, L. (2010). Fashion retailing and the bottom line: The effects of generational cohorts, gender, fashion fanship, attitudes and impulse buying on fashion expenditure. Journal of Retailing and Consumer Services, 17(1), 43-52 [in English].
|