Зміст |
Автори:
Лєонов Сергій Вячеславович, Сумський державний університет (м Суми, Україна) Антонов Максим Сергійович, Сумський державний університет (м Суми, Україна)
Сторінки: 32-41
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.1-03
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Поглиблення диспропорцій у бюджетному фінансуванні інноваційного розвитку економіки та здорожчання вартості запозичень на ринках капіталу обумовлюють важливість ефективного маркетингу держави на цих ринках. Імплементація комплексу маркетингу (4Р) держави на ринку запозичень та формування інституційної основи розробки та реалізації її маркетингової стратегії на ринку запозичень на основі агентської моделі американського типу визначено пріоритетами у просуванні позиції України як надійного позичальника та розвитку внутрішнього ринку боргових державних зобов’язань як основи фінансування інновацій в межах «золотого» фіскального правила.
Ключові слова: маркетинг держави, інноваційний розвиток, «золоте правило», імідж держави, маркетингова стратегія.
Класифікація JEL: D4, D21, L1, M19.
Цитувати як: Leonov S. & Antonov, M. (2017). Public marketing on lending market as a basis of innovative development of Ukraine’s economy Marketing and Management of Innovations, 1, 32-41. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.1-03
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Alekhyn, B.Y. (2007) Hosudarstvennui dolh [Government debt]. Moscow [on Russian]
- Byudzhetnyi kodeks Ukrayiny [Budget Code of Ukraine]. (2010). zakon0.rada.gov.ua. Retrieved from http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/245 -17 [in Ukrainian].
- Zvit pro khid I rezultaty vykonannia prohramy diialnosti Kabinetu ministriv Ukrayiny u 2015 r. [Report on the progress and results of the program of the Cabinet of Ministers of Ukraine in 2015]. rada.gov.ua. Retrieved from rada.gov.ua/uploads/documents/35980.rtf [in Ukrainian].
- Zvit uriadu Ukrayiny za II kvartal 2016 [Report of the Government of Ukraine for the second quarter of 2016]. www.kmu.gov.ua. Retrieved from http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=249165390&cat_id=244274130 [in Ukrainian].
- Innovatsiina Ukrayina 2020: natsionalna dopovid [Innovative Ukraine 2020: national report]. (2015). Kyiv, NAS of Ukraine [in Ukrainian].
- Kucher, H. (2011). Rozvytok rynku vnutrishnikh derzhavnykh borhovykh zoboviazan Ukrayiny [Ukrainian domestic debt market development]. Visnyk KNTEU – Bulletin of the KNTEU, 2, 47-58 [in Ukrainian].
- Makar, O.P. (2012). Svitovyi dosvid upravlinnia derzhavnym borhom i perspekty yoho zastosuvannia v Ukrayini [World evidence of public debt management and its perspectives]. Ekonomika ta derzhava – Economy and State, 10, 54-57 [in Ukrainian].
- Naukova ta innovatsiina diialnist Ukrayiny: statystychnyi zbirnyk [Scientific and innovative activity in Ukraine: statistics]. (2016). Kyiv [in Ukrainian].
- Osoblyvosti ta priorytety borhovoyi polityky Ukrayiny [Features and priorities of debt policy]. (2004). Kyiv [in Ukrainian].
- Pro zatverdzhennia Stratehiyi staloho rozvytku «Ukrayina 2020» [On approval of the Sustainability strategy «Ukraine- 2020»]: Ukaz Prezydenta Ukrayiny 12.01.2015. zakon2.rada.gov.ua. Retrieved from http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/5/2015 [in Ukrainian].
- Rohach, F. (2012). Riski i otsenki hosudarstvennoho dolha Ukrainu [Risk in assessment of Ukrainian government debt]. Ekonomist – Economist, 3, 74-76 [in Russian].
- Yuriy, S. (2007). Upravlinnia zrostanniam na osnovi borhu I Ukrayina [Growth management on debt basis and Ukraine]. Zhurnal yevropeiskoyi ekonomiky – Journal of the European economy, 1, 6-27 [in Ukrainian].
- Butler, P., & Collins, N. (1995). Marketing public sector services: Concepts and characteristics. Journal of Marketing Management, 11(1-3), 83-96 [in English].
- Kotler, P., & Murray, M. (1975). Third sector management – The role of Marketing. Public Administration Review 35 (5), 467-472 [in English].
- Developing the Domestic Government Debtmarket. From Diagnostics to Reform Implementation. (2007). The International Bank for Reconstruction and Development / The World Bank [in English].
- Fiscal Monitor: Now Is the Time Fiscal Policies for Sustainable Growth (2015). IMF. www.imf.org. Retrieved from http://www.imf.org/external/pubs/ft/fm/2015/01/fmindex.htm [in English].
- Gross domestic expenditure on RD by sector of performance and source of funds. stats.oecd.org. Retrieved from https://stats.oecd.org/Index.aspx?DataSetCode=GERD_FUNDS [in English].
- Kaplan, А.М., & Haenlein, M. (2009). The increasing importance of public marketing: Explanations, applications and limits of marketing with inpublic administration / Andreas. European Management Journal, 27, 197-212 [in English].
- Managing Public Debt. From Diagnostics to Reform Implementation. (2007). The International Bank for Reconstruction and Development / TheWorldBank [in English].
- S&P Capital IQ Global Sovereign Debt. A Market Driven Perspective: 4 quarter 2014 [in English].
|