Зміст |
Автори:
Артюхіна Марина Володимирівна, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» (м Слов’янськ, Україна) Попова Ганна Василівна, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» (м Слов’янськ, Україна)
Сторінки: 52-61
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.1-05
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто сутність поняття «соціальний потенціал організації». Під соціальним потенціалом організації розуміється синергетична сукупність мотивів і настанов економічних суб’єктів у її внутрішньому та зовнішньому середовищах, вплив яких позначається на ефективності досягнення цілей організації та збільшенні її економічного потенціалу. Розглянуто такі властивості соціального потенціалу, як інгерентність та інтегративність. Обґрунтовано необхідність використання
SMM-маркетингу для створення стабільних соціальних структур навколо організацій. Розглянуто структуру соціальних мереж та управління ними інструментами SMM-маркетингу.
Ключові слова: соціальний потенціал організації, соціальна мережа, соціальна структура, SMM-маркетинг, управління.
Класифікація JEL: M14, M31, P32.
Цитувати як: Artiukhina M. & Popova, A. (2017). Social potential of the organization: the essence and management of SMM-marketing tools Marketing and Management of Innovations, 1, 52-61. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.1-05
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Hreison, Dz. K., & Odell, K.O. (1991). Amerikanskyi menedzhment na porohe XXI veka [American management at the threshold of XXI century]. Moscow: Ekonomika [in Russian].
- Grishnova, O.A. (2001). Liudskyi kapital: formuvannia v systemi osvity i profesiinoi pidgotovky [Human capital: formation in education and training]. Kiev: Znannia [in Ukrainian].
- Piarnits, Yu. (1987). Sotsialnyi resurs i sotsialnyi potential khoziaistvennoi organizatsii [Social resources and social potential of economic organization]. Tallin [in Russian].
- Astredinov, Yu.N. (1987). Sistema samoupravlenia trudovogo kollektiva kak vazhneishyi printsip i metod formirovania sotsialnogo potentiala [Governance System of the staff as the most important principle and method of formation of social capital]. Social resources, methods of its enhancement and rational use: Respublikanskaia nauchno-prakticheskaia konferentsia. (pp. 21-24). Tallin [in Russian].
- Griniova, V.M., & Kozireva O.V. (2006). Sotsialno-ekonomichni problemy innovatsyinogo rozvitku pidpriemstv [Socio-economic problems of innovative development of enterprises]. Kharkiv: INZHEK [in Ukrainian].
- Zaruba, V.Ya. (2007). Upravlinnia sotsialnim potentialom pidpriemstva [Managing social potential of enterprises]. The problems of economic cybernetics: proceedings of the Conference Title – XII Vseukraintskaya naukovo-metodichma konferentsia (3-5 zhovtnya 2007 roku). (pp. 182-183). Lviv [in Ukrainian].
- Kolenda, N. (2013). Sotsialnyi potential: rivni formuvannia ta realizatsii [Social potential: the level of development and implementation]. Naukovyi klub Sophus – Science Club Sophus. Retrieved from http://sophus.at.ua/publ/2013_12_19_20_ kampodilsk/sekcija_1_2013_12_19_20/socialnij_potencial_rivni_formuvannja_ta_realizaciji/43-1-0-790 [in Ukrainian].
- Nestik, T. (2004). Trud, kapital, energia. Kulturnyi, sotsialnyi i simvolicheskiyi kapitali [Labor, capital, energy. Cultural, social and symbolic capital]. Almanah «Vostok» – Almana «East», Vol.2(14), 1-7. Retrieved from http://www.situation.ru/app/j_art_325.htm [in Russian].
- Bourdieu, P. (1986). The forms of capital [The forms of capital]. Handbook of theory and research for sociology of Education. Ed. By J. Richardson – Handbook of theory and research for sociology of Education. Ed. By J. Richardson, 21 [in English].
- Coleman, J.S. (1988). Social capital in the creation of human capital [Social capital in the creation of human capital]. American Journal of Sociology – American Journal of Sociology, Vol. 94, 95-120 [in English].
- Paldam, M. (2000). Social Capital: One or Many? Definition and Measurement [Social Capital: One or Many? Definition and Measurement]. Journal of Economic Surveys – Journal of Economic Surveys, Vol. 14, 5, 629-654 [in English].
- Portes, A. (1995). Economic Sociology and the Sociology of Immigration: A Conceptual Overview [Economic Sociology and the Sociology of Immigration: A Conceptual Overview]. New York: Russell Sage Foundation [in English].
- Portes, A., & Landolt, P. (1996). The Downside of Social Capital [The Downside of Social Capital]. The American Prospect – The American Prospect, Vol. 26, 18-21 [in English].
- Grishchenko, O.F., & Niesheva, A.D. Sosialnyi media marketing yak instrument prosuvania produktu pidpriemstva [Social media marketing as a tool to promote a product company]. Marketynh i Menedzhment Innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 4(2), 86-98 [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M. (2011). Suchasni tendentsii zastosuvannia Internet-tekhnolohii u marketynhu [Modern lines of application of Interet technologies in marketing]. Marketynh i Menedzhment Innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 4(2), 64-74 [in Ukrainian].
- Onishenko, O.S., Goroviyi, V.M., & Popik, V.I. (2013). Sotsialni merezhi yak chinnik rozvitku gramadianskogo suspilstva [Social media as a factor in the development of civil society]. Kiev: NAN Ukraini [in Ukrainian].
- Kostiuk, M.K. (2016). Neobhidnist vikoristannia sotsialnikh merezh yak elementa integrovanikh marketingovikh komunikatsyi dlia prosuvannia vishchikh navchalnikh zakladiv [Need to use social media as part of integrated marketing communications to promote higher education]. Traektoria nauki. Electronic scientific jornal – Traektoria nauki. Electronic scientific jornal, Vol. 4(9), 2.146-2.160. Retrieved from http://journals.uran.ua/pathofscience/article/view/72979 [in Ukrainian].
- Sorochan, D.B. (2014). Vikoristannia vishchim navchalnim zakladom instrumentariiu SMM dlia prosuvannia vlasnogo brendu [Using a higher education institution SMM tools to promote their own brand]. Naukovyi visnik Hersonskogo derzhavnogo universitetu – Scientific Bulletin of Kherson State University, 5, 3, 57-60 [in Ukrainian].
- Artiukhina, M.V. (2011) Sotsialnyi potential vishchogo navchalnogo zakladu: sutnist ta otsinka [Social potential of higher education: the nature and evaluation]. Naukovyi visnik Poltavskogo nationalnogo universitetu im. Kondratiuka. Ekonomika i region – Scientific Bulletin of Poltava National Technical University. Yuri Kondratyuk. Economy and region, 3(30), 158-167 [in Ukrainian].
- Ponomarenko, O.I., & Ponomarenko, V.O. (1995). Sistemni metodi v ekonomitsi, menedzhmenti ta biznesi [System methods in economics, management and business]. Kiev: Libid [in Ukrainian].
- Habermas, J. (1999). Theorie des Kommunikativen Handelns [Theorie des Kommunikativen Handelns]. New York: Russell Sage Foundation [in English].
- Yurzhenko, L.V. (2005). Sotsialna struktura suspilstva [The social structure of society]. Kiev: Akademia pratsi i sotsialnikh vidnosin [in Ukrainian].
- Volkov, Yu.G., Nechipurenko, V.N., & Samigin, S.I. Sotsiologia: istoria i sovremennost [Sociology: Past and Present]. Rostov-na-Donu: Feniks [in Russian].
|