Зміст |
Автори:
Безгін Костянтин Сергійович, Донецький національний університет (м Вінниця, Україна) Кульга Олександр Олександрович, Донецький національний університет (м Вінниця, Україна)
Сторінки: 94-114
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.1-09
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Проведено аналіз інноваційної діяльності на макрорівні, а також здійснено оцінювання якості управління процесами створення інноваційної цінності на підприємствах машинобудівної і металургійної галузей, внаслідок чого виявлено основні тенденції розвитку аксіогенезу за основними функціональними сферами, що дозволило систематизувати та зіставити з трансдисциплінарними тенденціями трансформації інноваційних процесів на міжнародному рівні, а також сформулювати основні напрямки їх розвитку.
Ключові слова: аксіогенез, інновація, якість, колаборація, менеджмент, цінність.
Класифікація JEL: D46, L20, М11, О32.
Цитувати як: Bezgin K. & Kulga, A. (2017). Diagnostics trends of management processes of the innovative value for enterprises Marketing and Management of Innovations, 1, 94-114. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.1-09
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Akatov, N.B. (2012). Upravlenie perehodom k samorazvivaychimsy innovatsionnim orhanizatsiiam: teoriia i praktika [Managing the transition to self-developing innovative organizations: theory and practice]. Perm: PNIPU [in Russian].
- Bodriiar, J. (2006). Obschestvo potrebleniia. Eho mify i realnost [Consumer society. His myths and structures]. Moscow: Respublika [in Russian].
- Bragin, I.V. & Korolkov, V.F. (2003). Put QFD: proektirovaniie i proizvodstvo produktsii ishodia iz ozhidanii potrebitelei [Way QFD: design and manufacture of products based on customer expectations]. Yaroslavl: ID «Tsentr kachestva» [in Russian].
- Haiselhard, H. (2004). Obuchaischeesi predpriiatie v XXI veke [Learning Enterprise in the XXI century]. Kaluga: Duhovnoe nasledie [in Russian].
- Hlichev, A.V. (2009). Kachestvo, effektivnost, nravstvenost [Quality, efficiency, morality]. Moscow: Premium inzhiniring [in Russian].
- Deming, E. (2007). Vyhod iz krizisa: novai paradihma upravleniia lydmi, sistemami, protsessami [Overcoming the crisis: A new paradigm of managing people, systems and processes]. Moscow: Alpina Biznes Buks [in Russian].
- Dzhordzh, S. (2002). Vseobscheie upravleniie kachestvom (TQM) [Total Quality Management (TQM)]. St. Petersburg: Viktoriia plius [in Russian].
- Druker, P. (1998). Effektivnoie upravleniie. Ekonomicheskiie zadachi i optimalnyie resheniia [Effective management. Economic problems and optimal decisions]. Moscow: FAIR-PRESS [in Russian].
- Druker, P. (2001). Zadachi menedzhmenta ХХI veka [Management Objectives of the XXI century]. Moscow: Viliiams [in Russian].
- Kotler, Ph., & Trias de Bes, F. (2010). Lateralnyi marketinh: tehnolohiia poiska revoliutsionnykh idei veka [Lateral marketing: search technology revolutionary ideas]. Moscow: Alpina Pablisherz [in Russian].
- Lepskii, V. (2010). Lateralnyi marketinh: tehnolohiia poiska revoliutsionnykh idei veka [Reflective-active environment of innovation development]. Moscow: Kohito-Tsentr [in Russian].
- Lidbiter, Ch. (2009). My – dumaiem: Massovyie innovatsii, ne massovoie proizvodstvo [We think: Mass innovation, not mass production]. Moscow: Akvamarinovaia kniha [in Russian].
- Meskon, M., Albert, M., & Xedouri, F. (1992). Osnovy menedzhmenta [Management]. Moscow: Delo [in Russian].
- Nordstrem, K., & Ridderstrale, J. (2008). Biznes v stile fank: kapital pliashet pod dudku talanta [Funky Business: Capital dancing to the tune of talent]. St. Petersburg: Stokholmskaia shkola ekonomiki [in Russian].
- Polani, M. (1985). Lichnostnoe znanie [Personal knowledge]. Moscow: Progress [in Russian].
- Richnyi tehnichnyi zvit z informatsijnoi diialnosti u sferi promyslovyh zrazkiv [Annual technical report with information activities in the field of industrial designs]. sips.gov.ua. Retrieved from http ://sips.gov.ua/ua/plans_reports.html [in Ukrainian].
- Statystychnyi biulleten. Vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tehnolohii na pidpryiemstvakh Ukrainy [Statistical Bulletin. The use information and communication technologies at enterprises of Ukraine]. Kyiv: Derzhkomstat, 2013 [in Ukrainian].
- Statystychnyi bjulleten. Nauka, tehnolohii ta innovatsii [Statistical Bulletin. Science, technology and innovation]. Kyiv: Derzhkomstat, 2016 [in Ukrainian].
- Toffler, Je. (2004). Tretia volna [Third Wave]. Moscow: ACT [in Russian].
- Tuominen, K. (2008). Kachestvo upravleniia izmeneniiami [The quality of the change management]. Moscow: RIA «Standarty i kachestvo» [in Russian].
- Harrington, D. (2008). Sovershenstvo upravleniia izmeneniiami [Change Management Excellence]. Moscow: RIA «Standarty i kachestvo» [in Russian].
- Hau, Dzh. (2012). Kraudsorsing: Kollektivnyi razum kak instrument razvitiia biznesa [Crowdsourcing: Collective Intelligence as a business development tool]. Moscow: Alpina Pablisherz [in Russian].
- Hekl, V. (2015). Novaia zhizn starykh veshchei [New life of old things]. Moscow: Mann, Ivanov i Ferber [in Russian].
- Hill, N. (2004). Izmerenie udovletvorennosti potrebitelia po standartu ISO 9000:2000 [Measuring customer satisfaction by ISO 9000: 2000]. Moscow: Izdatelskii dom «Tehnolohii» [in Russian].
- Chesbro, G. (2007). Otkrytyie innovatsii. Sozdanie pribylnykh tehnolohii [Open Innovation. Creating Profiting from Technology]. Moscow: Pokolenie [in Russian].
- Jansen, F. (2002). Еpokha innovatsii [The era of innovation]. Moscow: INFRA-M [in Russian].
- Bhalla, G. (2011). Collaboration and Co-creation: New Platforms for Marketing and Innovation. New York: Springer [in English].
- Dervojeda, K., Verzijl, D., & Nagtegaal, F. (2015). Design for Innovation: Co-creation design as a new way of value creation. Business Innovation Observatory Contract, 190, 18 [in English].
- Enkel, Е., Gassmann, O., & Chesbrough, H. (2009). Open R&D and open innovation: exploring the phenomenon. R&D Management, 4, 311-316 [in English].
- Lakhani, К.R. (2007). The Value of Openness in Scientific Problem Solving. Boston: Harvard Business School Press [in English].
- McCann, D., & Wittmann, A. (2015). E-waste Prevention, Take-back System Design and Policy Approaches. Bonn: United Nations University [in English].
- Page, S.E. (2007). The Difference: How the Power of Diversity Creates Better Groups, Firms, Schools, and Societies. Princeton: Princeton University Press [in English].
- Pater, М. (2011). Co-creation’s 5 guiding principles. http://www.thunderfactory.com. Retrieved from http://www.thunderfactory.com/pdfs/Cocreation 0princples 2011-09.pdf [in English].
- Prahalad, С.К., & Ramaswamy, V. (2004). Co-creation experiences: The next practice in value creation. Journal of interactive marketing, 3, 5-14 [in English].
- Ramaswamy, V., & Ozcan, K. (2014). The Co-Creation Paradigm. Stanford: Stanford University Press [in English].
- Dutta, S., Lanvin, B., & Wunsch-Vincent, S. (2014). The Global Innovation Index 2014: The Human Factor in Innovation. Geneva: WIPO [in English].
- The top 20 reasons startups fail. (n.d.). www.cbinsights.com. Retrieved from https://www.cbinsights.com/research-reports/The-20-Reasons-Startups-Fail.pdf [in English].
|