Зміст |
Автори:
Ілляшенко Сергій Миколайович, Сумський державний університет (м Суми, Україна) | Вища школа економіко-гуманітарна (м Бєльсько-Бяла, Польща) Шипуліна Юлія Сергіївна, Сумський державний університет (м Суми, Україна) Ілляшенко Наталія Сергіївна, Сумський державний університет (м Суми, Україна) Комарницька Ганна Омелянівна, Львівський національний університет імені Івана Франка (м Львів, Україна)
Сторінки: 231-241
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2017.1-21
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Розроблено теоретико-методологічні засади цілеспрямованого взаємоузгодженого і взаємопов’язаного управління процесами продукування (отримання) і використання знань в організації як інструменту реалізації її потенціалу інноваційного розвитку, посилення конкурентних переваг, забезпечення стійкого розвитку в перманентно мінливих умовах інформаційної (постіндустріальної) економіки на основі оперативного приведення у відповідність до цих змін її потенціалу. Систематизовано джерела (інструменти), способи отримання і напрями використання різних видів наукових, професійних, техніко-технологічних знань. Отримані результати формують засади організаційно-економічного механізму управління знаннями в організації.
Ключові слова: менеджмент знань, маркетинг знань, потенціал інноваційного розвитку, продукування знань, використання знань.
Класифікація JEL: M14, O33, M20.
Цитувати як: Illiashenko, S., Shipulina,, Yu., Illiashenko N. & Komarnicka, G. (2017). Knowledge management in the system of organization’s innovative development Marketing and Management of Innovations, 1, 231-241. https://doi.org/10.21272/mmi.2017.1-21
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Vovk, Ya.Yu. (2013). Protses upravlinnia znanniamy pidpryiemstva ta yoho osoblyvosti [The process of knowledge management company and its features]. Naukovyi visnyk NLTU Ukrayiny – Scientific Bulletin of Ukrainian National Forestry University, 23(17), 343-352 [in Ukrainian].
- Vostriakov, O.V., & Hrebeshkova, O.M. Upravlinnia znanniamy v stratehichnomu protsesi pidpryiemstva [Knowledge management in the strategic process of the enterprise]. (n.d.). economica.org.ua. Retrieved from http://economica.org.ua/2009/upravlinnya-znannyami1/ [in Ukrainian].
- Haponenko, A.L. & Orlova, T.M. (2008). Upravlenie znaniiami. Kak prevratyt znaniia v kapital [Knowledge management. How to turn knowledge into capital ]. Moscow: Еksmo [in Russian].
- Holdobyn, N.D. (2009). Marketynh znanyi i innovatsionnyi pedahohicheskyi protsess [Innovative marketing knowledge and pedagogical process]. Yaroslavskii pedahohycheskii vestnik – Yaroslavl Pedagogical Bulletin, 4, 130-134 [in Russian].
- Dzhanetto, K., & Uyler, Е. (2005). Upravlenie znaniiami. Rukovodstvo po razrabotke i vnedreniiu korporativnoi stratehii upravleniia znaniiami [Knowledge management. Guide the development and implementation of corporate strategy, knowledge management]. (E. M. Pesterevа, Trans). Moscow: Dobraia kniha [in Russian].
- Illiashenko, S.M. (2012). Metodolohichni zasady formuvannia kompleksnoho mekhanizmu upravlinnia potentsialom innovatsiinoho rozvytku [Methodological foundations of the formation of complex management mechanism of innovative potential development]. Mekhanizm upravlinnia potentsialom innovatsiinoho rozvytku promyslovykh pidpryiemstv – The management mechanism of innovative potential development of industrial enterprises. Yu.S. Shypulina (Ed.). Sumy: TOV «TD «Papirus» [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M., & Shypulina, Yu.S. (2014). Faktornyy analiz stanu innovatsiynoyi kultury pidpryiemstva [Factor analysis of the enterprise’s innovative culture]. Ekonomichnyi chasopys XXI – Economic Annals XXI, 3-4, 31-34 [in Ukrainian].
- Koulopoulos, T.M., & Frappaolo, K. (2008). Upravlenie znaniiami [Knowledge management]. Moscow: Еksmo [in Russian].
- Matviiv, M.Ya. (2007). Marketynh znan: metodolohichnyi ta orhanizatsiinyi aspekty [Marketing knowledge: methodological and organizational aspects]. Ternopil : Ekonomichna dumka [in Ukrainian].
- Mylner, B.Z. (2003). Kontseptsii upravleniia znaniiami v sovremennykh orhanyzatsiiakh [The concept of knowledge management in modern organization]. Rossiiskii zhurnal menedzhmenta – Russian Management Journal, 1, 57-76 [in Russian].
- Moiseienko, I.P. Systemy upravlinnia znanniamy v umovakh postindustrialnoi ekonomiky [The knowledge management system in the post-industrial economy]. (n.d.). ena.lp.edu.ua. Retrieved from http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/9010/1/28.pdf. [in Ukrainian].
- Miasoedova, T.H., & Shevchenko, R.O. (2007). Upravlenie znaniiami kak funktsiia deiatelnosty orhanizatsii [Knowledge management as a function of the organization]. Menedzhment v Rossii i za rubezhom – Management in Russia and abroad, 5 Retrieved from http://www.mevriz.ru/articles/2007/5/4595.html [in Russian].
- Pozhuyev, V.I. (2009). Intelektualnyi kapital yak stratehichnyi potentsial orhanizatsiii [Intellectual capital as a strategic capacity of the organization]. Humanitarnyi visnyk ZDIA – Humanities bullrtin of Zaporizhzhe State Engineering Academy, 37, 4-15 [in Ukrainian].
- Serbynovskyi, B.Yu. (2011). Marketinh ekonomiki znanii i marketinh znanii. Chast 1. [Marketing the economy of knowledge and marketing knowledge. Part 1]. Nauchnyi zhurnal KubHAU – Scientific Journal of KubSAU, 74 (10). Retrieved from http://ej.kubagro.ru/2011/10/pdf/36.pdf. [in Russian].
- Suslov, D.S. (2012). Upravlenie znaniiami v orhanizatsii: osnovnye modeli [Knowledge management at organization: main models]. Kreativnaia ekonomika – Creative economy, 10, 89-97 [in Russian].
- Tomakh, V.V. (2014). Sutnist protsesu upravlinnia znanniamy pidpryyemstv v promyslovosti [The essence of the process of knowledge management of enterprises in the industry]. Ekonomika ta upravlinnia natsionalnym hospodarstvom – Economics and management of national economy, 2, 161-166 [in Ukrainian].
- Cherkasova, I.V. Systema upravlinnia znanniamy yak osnova innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstva [The knowledge management system as the basis of innovative development of the enterprise]. (n.d.). library.kpi.kharkov.ua. Retrieved from http://library.kpi.kharkov.ua/Vestnik/2010_5/statti/Cherkasova.pdf. [in Ukrainian].
- Shypulina, Yu.S. (2006). Potentsial innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstva [Potential of innovative development of the enterprise]. Marketynh i menedzhment innovatsiinoho rozvytku – Marketing and management of innovative development. S.M. Illiashenko (Ed.). Sumy: VTD «Universytetska knyha» [in Ukrainian].
- Yakshin, A.S. (2010). Stratehiia i taktika marketinha znanii na rynke obrazovatelnyh usluh [Strategy and tactics of marketing knowledge in the market of educational services]. Ekonomicheskaia nauka i obrazovanie. Ekonomicheskie nauki – Economic science and education. Economic science, 5(66), 297-301 [in Russian].
- Bishop, B.(1996). Strategic Marketing for the Digital Age. Harper Business. [in English]
- Blanc, B.L., & Bouillon, J.L. (2012) Organizational devices for knowledge management: Proposal for a crossover perspective between knowledge sciences and communication sciences. VINE, 42 (3/4), 382–395. Retrieved from http://www.emeraldinsight.com/doi/full/10.1108/03055721211267503 [in English]
- Borjigen, C. (2015). Mass collaborative knowledge management: Towards the next generation of knowledge management studies Program : electronic library and information systems, 49 (3), 325–342. Retrieved from http://www.emeraldinsight.com/doi/full/10.1108/PROG-02-2015-0023 [in English]
- Davenport, T. (1998). Working Knowledge – How Organizations Manage What They Know. Harvard Business School Press [in English].
- Illyashenko, S.M., & Shypulina, Y.S. (2013). A role and task marketing of knowledge on the modern stage of economic development. Informacje i marketing w działalności organizacji. Redakcja naukowa: Honorata Howaniec, Irena Szewczyk, Wieslaw Waszkielewicz. Bielsku-Białej: Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanidtycznej. [in English]
- Illiashenko, S.M., Shypulina, Y.S. & Illiashenko, N.S. (2015). Knowledge management as a basis for innovative development of the company. Actual Problems of Economics, 6 (168),173-181 [in English]
- Jennex, M.E. (2014). A proposed method for assessing knowledge loss risk with departing personnel. VINE : The journal of information and knowledge management systems. 44 (2), 185-209. Retrieved from http://www.emeraldinsight.com/doi/full/10.1108/VINE-07-2012-0028 [in English]
- Khedhaouria, A., & Jamal, A. (2015). Sourcing knowledge for innovation: knowledge reuse and creation in project teams. Journal of Knowledge Management, 19 (5), 932-948. Retrieved from http://dx.doi.org/10.1108/JKM-01-2015-0039 [in English]
- Landry, R., & Amara, N. (2012). Elucidation and enhancement of knowledge and technology transfer business models . VINE. 42 (1), 94-116. Retrieved from http://dx.doi.org/10.1108/03055721211207789 [in English]
- Magyar-Stifter, V. (2016). The path of building emotionally intelligent organization. Marketing & Management of Innovations, 4, 218-225 [in English]
- Matschke, C., Moskaliuk, J., & Cress, U. (2012). Knowledge exchange using Web 2.0 technologies in NGOs. Journal of Knowledge Management, 16 (1), 159-176. Retrieved from http://dx.doi.org/10.1108/13673271211199007 [in English]
- Peter, M. (2014). An evaluation of knowledge management tools: Part 1 – managing knowledge resources. Journal of Knowledge Management, 18 (6), 1075-1100. Retrieved from http://dx.doi.org/10.1108/JKM-11-2013-0449 [in English]
- Simar, A. (2006). Knowledge markets: More than Providers and Users. IPSI BgD Internet Research Society Transactions [in English]
- Thomas, A. (1996). Stewart. Intellectual Capital – The New Wealth of Organizations. McGraw-Hill [in English]
|