Зміст |
Автори:
Іванова Валентина Василівна, д-р екон. наук, професор, професор кафедри економіки підприємства, Полтавський університет економіки і торгівлі (м. Полтава, Україна)
Сторінки: 41-48
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.4-04
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті обґрунтовано основні методологічні компоненти процесу управління ціноутворенням на туристичних підприємствах, зокрема визначено мету, завдання та етапи механізму його реалізації. Запропоновано функцію ціни туристичного продукту, що дозволить максимально враховувати її залежність від широкого діапазону чинників. Запропоновано теоретико-множинну модель ціни туристичного продукту, що демонструє склад та природу виникнення її елементів.
Ключові слова: управління ціноутворенням, ціна, туристичний продукт, туристичне підприємство, методологія, модель ціни, функція ціни.
Класифікація JEL: D40, M21.
Цитувати як: Ivanova, V. (2015). The methodology of pricing management at tourism enterprises Marketing and Management of Innovations, 4, 41-48. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.4-04
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Bredihina, M.V. (n.d.). Osobennosti tsenoobrazovaniia v turizme [Features of pricing in tourism]. edit.muh.ru. Retrieved from https//www.edit.muh.ru/content/mag/trudy/02_2009/09.pdf [in Russian].
- Ivanova, O.M. (2013). Rol informatsiinykh potokiv u diialnosti turystychnykh pidpryiemstv [The role of information flow in tourism enterprises]. Aktualni problemi ekonomiki – Actual problems of economy, 8 (146), 130-133 [in Ukrainian].
- Zhukov, A.A. (2006). Innovatsionnyie aspekty upravlencheskoi deiatelnosti na predpriiatiiakh sfery turizma [Innovative aspects of the management of the enterprises of tourism]. St. Peterburg: D.A.R.K [in Russian].
- Litvinenko, Ya.V. (2005). Shliakhy udoskonalennia tsinoutvorennia na turystychni posluhy na Ukraini [Ways of improving pricing for travel services in Ukraine]. Visnyk Kyivskoho slavistychnoho universitetu – Bulletin of Kyiv Slavonic University, 21, 57-66 [in Ukrainian].
- Tkachenko, T.I. (2006). Stalyi rozvytok turyzmu: teoriia, metodolohiia, realii biznesu [Sustainable tourism development: theory, methodology, business realities]. Кyiv: KNTEU [in Ukrainian].
- Shkola, I.M. (2005). Menedzhment turystychnoi industrii [Management of tourism industry]. Chernivtsi: Knyhy-ХХI [in Ukrainian].
- Khomenko, M.M. (2012). Menedzhment sfery turyzmu rehionu [Management of tourism in the region]. Visnyk Kremenchutskoho natsionalnoho universytetu imeni Mykhaila Ostrohradskoho – Bulletin Kremenchuk National University named after Mikhail Ostrogradskii, 5, 150-156 [in Ukrainian].
- Beech, J., & Chаdwick, S. (2005). The business of tourism management. London: Pearson Education [in English].
- Bennett, J.A., & Strydom, J.W. (2001). Introduction to Travel and Tourism Marketing. Kenwyn: Juta & Company Ltd [in English].
- Masiero, J.L. (n.d.). Nicolau Price sensitivity to tourism activities: looking for determinant factors. doc.rero.ch. Retrieved from https://doc.rero.ch/record/21544/files/wp1101.pdf [in English].
|