|
Том 6 Випуск 4, 2015 опубліковано 30 Грудня, 2015 Перерва Петро Григорович, Глізнуца Марина Юріївна Бенчмаркінг як метод оцінювання інтелектуального потенціалу регіонів Сторінки: 11-19 Котенко Наталія Вікторівна, Сердюк Світлана Григорівна, Салтикова Ганна Василівна Маркетингові інструменти управління фінансуванням та просуванням послуг неурядових організацій Сторінки: 20-33 Божкова Вікторія Вікторівна, Чикалова Анна Сергіївна Стікери як ефективний засіб реклами Сторінки: 34-40 Іванова Валентина Василівна Методологія управління ціноутворенням на туристичних підприємствах Сторінки: 41-48 Тєлєтов Олександр Сергійович, Тєлєтова Світлана Григорівна Особливості мовленнєвого впливу в рекламних текстах Сторінки: 49-58 Борисова Тетяна Михайлівна Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктів Сторінки: 59-67 Іванова Олена Миколаївна Комплексний підхід до організації зовнішніх інформаційних потоків туристичних підприємств Сторінки: 68-75 Мельник Юлія Миколаївна, Корінченко Дмитро Віталійович Сторінки: 76-86 Герасименко Олена Валеріївна, Маркетингова концепція споживчої цінності готельної послуги Сторінки: 87-94 Савчук Анастасія Миколаївна Дослідження джерел інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі Сторінки: 95-104 Мішенін Євген Васильович , Коблянська Інна Ігорівна Сторінки: 105-116 Попова Ольга Юріївна, Коверга Сергій В’ячеславович, Борисенко Олена Євгенівна, Кузнєцов Владислав Юрійович Сторінки: 117-126 Наджафі А., Алаві Н., Шамі М. Очікування споживачів в ексклюзивній промисловості Ірану Сторінки: 127-153 Січкаренко Кирило Олексійович Розроблення нових речовин та матеріалів у світі та в Україні Сторінки: 154-162 Кологривов Ярослав Ігорович Сторінки: 163-174 Бжозовска Анна, Бубель Дагмара, Калініченко Антоніна Комунікаційний менеджмент в аспекті харчової промисловості Сторінки: 175-186 П’ятницька Галина Тезіївна Класифікація кластерів у системі інформаційного забезпечення стратегії кластеризації Сторінки: 187-208 Голишева Євгенія Олексіївна, Грищенко Олена Федорівна Організаційно-економічний механізм управління споживчим капіталом підприємства Сторінки: 209-223 Махачек Віт, Стрієлковські Вадим, Шишкін Анатолій, Білан Юрій Чинники інноваційності та конкурентоспроможності в Європейському Союзі Сторінки: 224-232 Мельник Леонід Григорович Сторінки: 233-244 Прокопенко Ольга Володимирівна, Школа Вікторія Юріївна, Домашенко Марина Дмитрівна, Прокопенко Марина Олександрівна Концептуальні засади формування мотиваційної складової міжнародної екологічної політики Сторінки: 245-259 Дима Олександр Олексійович Роль посередницьких підприємств у реалізації принципів сталого розвитку Сторінки: 260-275 |
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua