Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто проблеми процесу управління інформаційними потоками туристичних підприємств. Запропоновано використовувати комплексний підхід для організації зовнішніх інформаційних потоків, що ґрунтується, зокрема, на комплексі інформаційних сигналів для туристичного ринку. Запропоновано та доведено, що туристичним підприємствам необхідно використовувати весь комплекс інформаційних сигналів, адже це дає можливість швидко і надовго привернути до них увагу споживачів, активніше формувати їх постійний контингент, забезпечить високу результативність діяльності.
Ключові слова: інформаційний потік, туристичне підприємство, управління інформаційними потоками, інформаційний сигнал, теорія ігор, теорія ринкових сигналів.
Класифікація JEL: C70, D83, L21, M21.
Цитувати як: Ivanova, E. (2015). Complex approach to the organization of external information flows of tourism enterprises Marketing and Management of Innovations, 4, 68-75. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.4-07
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Artemenko, Yu.F. (n.d.). Modeliuvannia rynkovykh syhnaliv vyrobnychoho pidpryiemstva [Modeling of market signals of production company]. archive.nbuv.gov.ua. Retrieved from http://archive.nbuv.gov.ua [in Ukrainian].
- Akerloff, Dzh. (n.d.). Rynok «limonov»: neopredelennost kachestva i rynochnyi mehanizm [Market of «lemons»: uncertainty of quality and market mechanism]. igiti.hse.ru. Retrieved from http://igiti.hse.ru/data/413/313/1234/5_1_4Akerl.pdf [in Russian].
- Bazilinska, O.Ya. (2009). Mikroekonomika [Microeconomics]. Кyiv: TsUL [in Ukrainian].
- Durovich, A.P. (2009). Orhanizatsiia turizma [Organization of tourism]. St. Peterburg: Piter [in Russian].
- Matveev I.A. (n.d.). Informatsionnyie signaly: suschnost i vidy [Informational signals: the essence and types]. uecs.ru. Retrieved from http://uecs.ru [in Russian].
- Maslov A.O. (2012). Teoriia informatsiinykh syhnaliv M. Spensa v konteksti teorii informatsiinoi ekonomiki [Theory of informational signals by M. Spence in the context of the theory of information economy]. Aktualni problemi ekonomiki – Actual problems of economy, 4, 21-32 [in Ukrainian].
- Odintsova M.I. (2007). Institutsionalnaya ekonomika [Institutional economics]. Moscow: VShE [in Russian].
- Porter M. (2005). Konkurentnaia stratehiia: metodika analiza otraslei i konkurentov [Competitive strategy: amethodology for industries and competitors analyzing] Moscow: Alpina Biznes Buks [in Russian].
- Stigler Dzh. (2000). Ekonomicheskaia teoriia informatsii [Economic theory of information]. Vehi ekonomicheskoi mysli. Teoriia firmy – Milestones of economic thought. The theory of the firm, Vol. 2. St. Petersburg: Ekonomicheskaia shkola [in Russian].
- Spence M. (1973). Job Market Signaling. The Quarterly Journal of Economics, Vol. 87, 3, 355-374 [in English].