Зміст |
Автори:
Мельник Юлія Миколаївна, канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та УІД, Сумський державний університет (м. Суми, Україна) Корінченко Дмитро Віталійович, студент факультету економіки та менеджменту, Сумський державний університет (м. Суми, Україна)
Сторінки: 76-86
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.4-08
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті проаналізовано особливості сучасних інтернет-технологій як засобу маркетингових комунікацій, визначено види інтернет-комунікацій. Авторами досліджено використання інструментів інтернет-комунікацій на прикладі підприємств В2В та В2С секторів, визначено їх особливості та проведено економічне оцінювання ефективності їх застосування.
Ключові слова: слова: інтернет-технології, маркетингові інтернет-комунікації, маркетингові комунікації, інтернет-реклама, контекстна реклама, сайт, медійна реклама, соціальний медіа маркетинг, В2В, В2С.
Класифікація JEL: M30, M31, M37, M39.
Цитувати як: Melnyk Yu. & Korinсhenko, D. (2015). Analysis of practical use of modern internet technology as a mean of marketing communications in the field of B2B and B2C Marketing and Management of Innovations, 4, 76-86. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.4-08
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Bozhkova, V.V. (2011). Mekhanizm stratehichnoho planuvannia marketynhovykh komunikatsii innovatsiinoi produktsii promyslovykh pidpryiemstv [The mechanism of strategic planning the marketing communications of innovative products in industrial enterprises]. Aktualni problemy ekonomiky – Actual Problems of Economics, 6, 48-53 [in Ukrainian].
- Vebvizor [Vebvizor]. (n.d.). uk.wikipedia.org. Retrieved from https://uk.wikipedia.org/ wiki/%D0%92%D0%B5%D0%B1%D0%B2%D1%96%D0%B7%D0%BE%D1%80 [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M. (2011). Suchasni tendentsii zastosuvannia Internet-tekhnolohii marketynhu [Modern trends in the application of Internet marketing techniques]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 4 (Vols. 2), 64-74 [in Ukrainian].
- Zatsna, L. (2013). Innovatsiini mozhlyvosti zastosuvannia komunikatsii v internet-marketynhu [Innovative applications of communications in the Internet-marketing]. Halytskyi ekonomichnyi visnyk – Galician Еconomic Bulletin, 4, 2014-221 [in Ukrainian].
- Kehler, T., Doulynh, P., Teilor, B., & Testerman, D. (2003). Reklama i marketynh v Internete [Advertising and marketing in the Internet]. Moscow: Alpina Pablisher [in Russian].
- Lytovchenko, I.L. (2009). Metodolohichni aspekty Internet-marketynhu [Methodological aspects of Internet marketing]. Kyiv: Naukova dumka [in Ukrainian].
- Oklander, M.A., Lytovchenko, I.L., & Botushan, M.I. (2011). Marketynhovi komunikatsii promyslovykh pidpryiemstv v umovakh informatsiinoi ekonomiky [Marketing communication of industrial enterprises in the information economy]. Odesa: Astroprynt [in Ukrainian].
- Ofitsiinyi sait kompanii BASK [BASK official website]. bask.ru. Retrieved from http://www.bask.ru/ [in Russian].
- Ofitsiinyi sait kompanii EFSOL [EFSOL official website]. efsol.ru. Retrieved from http://efsol.ru/ [in Ukrainian].
- Shypulina, Yu.S., & Illiashenko, S.M. (2011). Zastosuvannia WEB-tekhnolohii dlia formuvannia imidzhu VNZ i yikh pidrozdiliv ta prosuvannia na rynku osvitnikh posluh [The useing of WEB-technologies for the image of the universities and their departments and promotion the educational services on the market]. S.M. Illiashenko (Eds.). Problemy i perspektyvy rynkovo-oriientovanoho upravlinnia innovatsiinym rozvytkom – Problems and prospects of market-oriented innovative development management. (pp. 184-193). Sumy: TOV «TD «Papirus» [in Ukrainian].
- Fleischner, M.H. (2011). SEO made Simple. Strategies for Dominating the World’s Largest Search Engine. CreateSpace [in English].
- Owen, R., & Humphrey, P. The structure of online marketing communication channels. aabri.com. Retrieved from http://www.aabri.com/manuscripts/09135.pdf [in English].
|