Зміст |
Автори:
Герасименко Олена Валеріївна,, аспірант кафедри готельно-ресторанного бізнесу, Київський національний торговельно-економічний університет (м. Київ, Україна)
Сторінки: 87-94
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2015.4-09
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Розкрито актуальність дослідження проблеми формування споживчої цінності готельної послуги. Систематизовано генезу наукових теорій споживчої цінності товарів та послуг. Наведено маркетинговий інструментарій і запропоновано процедуру формування споживчої цінності готельної послуги. Подано складові споживчої цінності готельної послуги та запропоновано відповідні маркетингові заходи для їх імплементації в діяльності підприємства. Розкрито сутність поняття маркетингова концепція споживчої цінності готельної послуги.
Ключові слова: споживча цінність, споживча цінність готельної послуги, споживач, маркетингова концепція споживчої цінності, структура споживчої цінності готельної послуги.
Класифікація JEL: D11, М31.
Цитувати як: Gerasimenko, O. (2015). The marketing concept of customer value of hospitality service Marketing and Management of Innovations, 4, 87-94. https://doi.org/10.21272/mmi.2015.4-09
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Bartenev, S.A., & Marks, K. (n.d.). Istoriia ekonomicheskikh uchenii v voprosakh i otvetakh. Teoria pribavochnoi stoimosti [History of Economic Thought in questions and answers. The theory of surplus value]. Book Cabinets website «second-hand bookshop shelf». Retrieved from http://society.polbu.ru/bartenev_econhistory/ch48_i.html:http://society.polbu.ru/bartenev_econhistory/ch48_i.html [in Russian].
- Blekuall, R., Minikard, P., & Endgel, J. (2007). Povedeniye potrbiteley [Consumer behavior]. Saint Petersburg [in Russian].
- Boiko, M.H. (2010). Tsinnisno oriientovane upravlinna v turizmi [Value-oriented management in tourism]. Kyiv: KNTEU [in Ukrainian].
- Sheth, J., Newman, B.I., & Gross, B.L. (1991). Why We Buy What We Buy: A Theory of Consumption Values. Journal of Business Research, Vol. 22 [in English].
- Druker, P. (2007). Zadachi menedzhmenta v ХХІ veke [Tasks of management in the XXI century]. Moscow: Publishing Home «Williams» [in Russian].
- Kalda, K.O. (2009). Upravlinnia tsinnistiu aviatransportnoi posluhy [Managing value of air services]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].
- Kotler, Ph. (2006). 300 kluchevikh voprosov marketinha: otvechaet F. Kotler [300 key marketing issues: responsible Philip Kotler]. Moscow: Olimp-Business [in Russian].
- Melnichuk, V.N. (2013). Teoreticheskiie aspekty opredeleniia sushchnosti mekhanizma formirovaniia potrebitelskoi tsennosti tovara [Theoretical aspects of the definition of the essence of the mechanism of formation of the consumer value of the goods] Vestnik Moskovskogo gosudarstvennogo oblasnogo universiteta, seriya Ekonomika – Bulletin of the Moscow State Regional University, series Economy, 2, 20-27 [in Russian].
- Momot, A.I. (2005). Menedzhment kachestva i elementy sistemy kachestva [Quality management and quality system elements]. Donetsk: Nord-Press [in Russian].
- Artomova, T.I. (2008). Lohіko-іstorichnyi protses formuvannia vartostі i tsіni [Logical and historical process of formation of value and prices]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].
- Repina, A.V. (2012). Semantika i sootnosheniie poniatii tsennosti i stoimosti v kontekste marketinhovykh issledovanii [Semantics and the relationship between the concepts of value and cost in the context of marketing research]. Problemi sovremennoi ekonomiki – Problems of Modern Economics, 3, 43. Retrieved from http://www.meconomy.ru/art.php?nArtId=4204 [in Russian].
- Bazilevich, V.D. (2005). Istoriia ekonomichnykh uchen [History of economic thought]. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].
- Shulgina, L.M., & Guliaiko, V.M. (2015). Mehanizm formuvannia spozhichoi tsinnosti produktsii polografichnikh pidpriemstv [Mechanism of customer value products printing enterprises]. Kiyv: KPI [in Ukrainian].
- Bagiev, G.L. (2001). Marketinh [Marcketing]. Moscow: Economics [in Russian].
- Porter, M. (2002). Konkurentsiia [Competition]. Moscow: Viliams [in Russian].
|