Зміст |
Автори:
Потрашкова Людмила Володимирівна, канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних систем і технологій Харківського національного економічного університету
Сторінки: 266-273
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-25
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті автором розроблено структуру системи аналітичних математичних моделей оцінки маркетингового потенціалу підприємства в розрізі його управлінських рівнів – оперативного, тактичного й стратегічного. Відповідно до запропонованої системи моделей кожний рівень маркетингового потенціалу (оперативний, тактичний та стратегічний) описується через множину можливих у майбутньому обсягів виручки від продажу продукції підприємства при різних варіантах параметрів зовнішнього середовища та різних варіантах параметрів відповідного рівня управління маркетинговими ресурсами підприємства (зокрема параметрів інвестиційно-інноваційної програми підприємства).
Ключові слова: оцінка маркетингового потенціалу підприємства, оперативне управління, тактичне управління, стратегічне управління, математичне моделювання, прогнозування попиту, взаємовідносини підприємства із покупцями, інвестиційно-інноваційна програма підприємства.
Класифікація JEL: C01, M30, M31.
Цитувати як: Potrashkova, L. (2013). Corporate marketing potential assessment model in the context of operational, tactical and strategic levels. Marketing and Management of Innovations, 4, 266-273. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.4-25
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Vallerstain, I. (2001). Analiz mirovykh sistem i situatsiia v sovremennom mire [Analysis of global systems and the situation in the modern world]. B.Yu. Kaharlitskii [Ed.]. Saint Petersburg [in Russian].
- Papava, V. (2001). Nekroekonomika i postkommunisticheskaia transformatsiia ekonomiki [Necroeconomy and post-communist transformation of the economy] [in Russian].
- Failed States Index 2010. (n.d.). www.fundforpeace.org. Retrieved from http://www.fundforpeace.org/global/library/cr-10-99-fs-failedstatesindex2010-1103g.pdf [in English].
- Rodionova, A.P. (2009). Otsenka i realizatsiia marketinhovoho potentsiala razvitiia mashinostroitelnikh predpriiatii rehiona [Estimation and implementation of marketing potential of machine-building enterprises of the region]. Rehionolohiia – Regional Studies, 3, 23-29 [in Russian].
- Faizulaeva, K.A. (2011). Otsinka marketynhovoho potentsialu na analitychnomu etapi protsesu marketynhovoho audytu na pidpryiemstvi [Estimation of marketing potential at the analytical stage of marketing audit of an enterprise]. Visnyk Ekonomiky Transportu i Promyslovosti –Bulletin of Transport and Industry Economics, 33, 289-292 [in Ukrainian].
- Polinicencu, C., & Mateescu, I., & Burta, C. (2008). Original method for the evaluation of the sales potential of over the counter (OTC) drugs on Romanian pharmaceutical market. Farmacia, LVI, 5, 547-555 [in English].
- Popov, Ye.V. (1999) Potentsial marketinha predpriiatiia [Potential of marketing of an enterprise]. Marketing v Rossii i za Rubezhom – Journal of Marketing in Russia and Abroad, 5, 31-41 [in Russian].
- Kostenko, O.P., & Adieeva, T.O. (2011). Model otsiniuvannia marketynhovoho potentsialu promyslovogo pidpryiemstva [Model of estimation of marketing potential of an industrial enterprise]. Derzhava ta Rehiony. Seriia: Ekonomika ta pidpryiemnytstvo – State and Regions. Series: Economics and Business, 3, 87-91 [in Ukrainian].
- Hryniova, V.M., & Kozyrieva, O.V. (2006). Sotsialno-ekonomichni problemy innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstv [Socio-economic problems of innovative development of enterprises]. Kharkiv: VD «INZHEK» [in Ukrainian].
- Rozhkov, A.A., & Besfamilnaia, S.V. (2002). Orhanizatsiia monitorinha sistemy vosproizvodstva rabochih mest, sozdannykh po prohrammam mestnoho razvitiia v uhliepromyshlennyh rehionakh [Organization of monitoring of the system of reproduction of the workplaces created on the programs of local development in coal-industrial regions]. Uhol – Coal Magazine, 3, 12-16 [in Russian].
- Rudenskii, R.A., & Rudenskaia, V.V. (2011). Usloviia primeneniia modeli otsenki marketinhovoho potentsiala predpriiatiia s ispolzovaniem tsepei Markova [Application conditions for model of evaluation the marketing potential of the enterprise using the Markov chains]. Skladni Systemy i Protsesy – Complex Systems and Processes, 1, 50-55 [in Russian].
- Lambin, J.-J., & Peeters, R. (1977). La gestion marketing des entreprises. Paris: Presses universitaires de france (Coll. «Systèmes-Décisions») [in French].
- Potrashkova, L.V. (2012). Otsinka potentsialu pidpryiemstva iz vrahuvanniam stohastychnoho kharakteru diialnosti pidpryiemstva [Evaluation of the potential of an enterprise, taking into account stochastic nature of the enterprise’s activity]. Modeli Upravlinnia v Rynkovii Ekonomitsi – Models of Management in Market Economy, 15, 111-123 [in Ukrainian].
|