Зміст |
Автори:
Дехгхані М., магістр з маркетингового менеджменту, Східно-Середземноморський Університет (Фамагуста, Кіпр) Джхоубтарасх Абарде Х., магістрант з управління туризмом, асистент Східно-Середземноморського Університету (Фамагуста, Кіпр) Ноурані С. , магістр з банківської справи та фінансів, Східно-Середземноморський Університет (Фамагуста, Кіпр)
Сторінки: 69-75
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.3-07
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У роботі досліджується взаємозв’язок між впливом інформаційних каскадів на поведінку споживачів та іміджем бренда. Інформаційні каскади виникають у соціальних медіа в результаті того, що користувачі копіюють дії і рішення, прийняті іншими раніше. Інформаційні каскади в соціальних медіа сприяють тому, що між користувачами встановлюються тісні контакти і вони здатні впливати один на одного. Ефектами від впливу інформаційних каскадів на споживачів у період формування іміджу бренда є підвищення або зниження цінності бренда в очах споживачів, а також підвищення або зниження рівня довіри споживачів до бренда. Метою цієї роботи є дослідження особливостей поведінки тих споживачів, для яких імідж бренда відіграє важливу роль. Такі споживачі приймають рішення, ґрунтуючись на ідеях інших, що поширюються, у тому числі, і через соціальні медіа. У ході дослідження було проведено опитування, на основі якого були виявлені основні мотиви здійснення покупок і особливості впливу іміджу брендів через соціальних медіа.
Ключові слова: інформаційні каскади, імідж бренда, соціальні медіа, намір зробити покупку.
Цитувати як: Dehghani, M., ChoubtarashAbarde H. & Nourani, S. (2013). The impact of information cascade on consumer’s decision making in the frame of brand image within social media. Marketing and Management of Innovations, 3, 69-75. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.3-07
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Rowley, J. (2001). Knowledge Management In Pursuit Of Learning: The Learning with Knowledge Cycle. Journal of Information Science, 27(4), 227-237.
- ”Statistics”, Press room, Facebook Website. Accessed January 10, 2011. Retrieved from http://www.facebook.com/press/info.php? Statistics.
- comScore Media Metrix. (2006). Total Number of Unique Visitors to Selected Social Networking Sites, as of March 2006. (accessed May 26, 2009). Available at http://www.emergence marketing.com/2006/05/05/social-networking-sites-drawtremendous-traffic/].
- Waker, H. (2006). The virtual organisation: a new organizational form? International Journal of Networking and Virtual Organisations, Vol. 3, No. 1, 25-41.
- Chell, E., & Baines, S. (2000). Networking entrepreneurship and microbusiness behavior.
- Nail, Jim. (2005). What’s the Buzz on Word-of-Mouth Marketing? Social Computing and Consumer Control Put Momentum into Viral Marketing. Accessed May 11, 2009.
- Batra, R., &Ahtola, O.T. (1990). Measuring the hedonic and utilitarian sources of consumer attitudes. Marketing Letters (2:2), 159-170.
- Anderson, L., & Holt, C. (1997). Information cascades in the laboratory. American Economic Review, 87, 847-62.
- Aaker, D.A. (1991). Managing brand equity: Capitalizing on the value of a brand name. New York: Free Press.
- Yolanda, Y.Y.C., & Ngai, E.W.T. (2011). Conceptualizing Electronic Word-Of-Mouth Activity: An Input Process-Output Perspective. Marketing Intelligence & Planning, 29 (5), 29-5.
- Singh, J., & Pandya, S. (1991). Exploring The Effect of Consumers’ Dissatisfaction Level on Complaint Behaviors. the European Journal of Marketing, 25 (90), 7-21.
- Steffes, E.M., & Burgee, L.E. (2009). Social Ties and Online Word Of Mouth. Internet Research, 19(1), 42-59.
- Martilla, J.A. (1971). Word-of-Mouth Communication in the Industrial Adoption Process. JMR. Journal of Marketing Research, 8(2), 173-179.
- Chell, E., & Baines, S. (2000). Networking entrepreneurship and microbusiness behavior.
- Lee, J., & Kim, J.K. (2011). The impact of online brand community type on consumer’s community engagement behaviors: Consumer-created vs marketer created online brand community in SNW. Cyberpsychology, Behavior & Social networking, 14 (1), 59-63.
- Katona, Z., Zubcsek, P.P., & Sarvary, M. (2011). Network Effects and Personal Influences. The Diffusion of an Online Social Network Journal of Marketing Research Vol. XLVIII (June 2011), 425-443.
- Kaplan, A.M., & Haenlein, M. (2010). Users of the world, unite! The challenges and opportunities of social media. Business Horizons, Vol. 53 No. 1, 59-68.
- Cobb-Walgren, C.J., Ruble, C.A., & Donthu, N. (1995). Brand equity, brand preference, andpurchase intent. Journal of Advertising, 24, 25-40.
- Meenaghan, T. (1995). The role of advertising in brand image development. Journal of Product & Brand Management, 4, 23-34.
- Bhat, S., & Reddy, S.K. (1998). Symbolic and functional positioning of brands. Journal of Consumer Marketing, 15, 32-44.
- Whan Park, C., Jaworski, B.J., & MacInnis, D.J. (1986). Strategic brand concept-image management. Journal of Marketing, 50, 135-145.
- Bikhchandani, S., Hirshleifer, D., & Welch, I. (1998). Learning from the behavior of others: conformity, fads, and informational cascades. Journal of Economic Perspectives, 12(3), 151-70.
- Dellarocas, C. (2003). The Digitization of Word of Mouth: Promise and Challenges of Online Feedback Mechanisms. Management Science, 49 (10), 1407-1424.
- Martilla, J.A. (1971). Word-of-Mouth Communication in the Industrial Adoption Process. JMR, Journal of Marketing Research, 8(2), 173-179.
- Blackwell, R.D., Miniard, P.W., & Engel, J.F. (2005). Consumer behavior (10th ed.). Mason, OH: Thomson Learning.
- Von Wangenheim, F. & Bayo’n, T. (2004). The Effect of Word-Of-Mouth on Service Switching. European Journal of Marketing, 38 (9/10), 1173-85.
|