|
Том 4 Випуск 3, 2013 опубліковано 30 Вересяня, 2013 Біловодська Олена Анатоліївна, Латунова Дар’я Андріївна Оцінка логістичного аутсорсингу інноваційно активного підприємства Сторінки: 13-23 Чухрай Наталія Іванівна, Млинко Ірина Богданівна Оцінювання результативності та ефективності маркетингу промислового підприємства у ланцюгу поставок Сторінки: 24-34 Загорна Тетяна Олегівна Модель векторної взаємодії факторів конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі Сторінки: 35-44 Свірідова Олена Валеріївна Принципи управління взаємодією продуцента та реципієнтів ринкової привабливості Сторінки: 45-52 Чайка Інна Петрівна Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу Сторінки: 53-60 Дехгхані М., Джхоубтарасх Абарде Х., Ноурані С. Сторінки: 69-75 П’ятницька Галина Тезіївна Інноваційний розвиток організацій: невід’ємні складові та чинники впливу Сторінки: 76-91 Шипуліна Юлія Сергіївна Організаційно-економічні передумови формування інноваційно-сприятливого середовища на підприємстві Сторінки: 100-113 Щолокова Тетяна Вадимівна Сторінки: 114-128 Овчаренко Максим Іванович Сторінки: 129-136 Цапук Олена Юріївна Система критеріїв та показників оцінювання ефективності впровадження інноваційних розробок Сторінки: 137-145 Яворська Катерина Юріївна Процедура оцінювання збалансованості портфеля бізнесів промислових підприємств Сторінки: 146-153 Мартякова Олена Володимірівна, Снігова Сніжана Миколаївна, Мудра Ольга Валеріївна Регулювання взаємодії ринків освітніх послуг та праці на основі механізму управління їх якістю Сторінки: 154-168 Мельник Тетяна Миколаївна, Головачова Ольга Сергіївна Оцінка державної підтримки аграрного сектору України Сторінки: 169-184 Прокопенко Ольга Володимирівна, Школа Вікторія Юріївна, Омельяненко Віталій Анатолійович Сторінки: 185-199 Тєлєтов Олександр Сергійович, Хижняк Марина Олексіївна Маркетингові підходи до надання туристичних послуг в умовах України Сторінки: 200-212 Фролов Сергій Михайлович, Махнуша Світлана Михайлівна, Олійник Віктор Михайлович Сторінки: 213-227 Криворучко Ольга Сергіївна Маркетингова діагностика торговельних підприємств споживчої кооперації Сторінки: 228-235 Мельник Оксана Володимирівна Формування нематеріальних активів та їх вплив на ринкову вартість промислових підприємств Сторінки: 236-250 Найдюк Віталій Сергійович Сутність та передумови інноваційного розвитку підприємств Сторінки: 251-263 Рижик Ірина Олександрівна Перспективи розвитку молочних кооперативів маркетингової орієнтації в Україні Сторінки: 264-271 Харічков Сергій Костянтинович, Аверіхіна Тетяна Володимирівна Сторінки: 272-279 Пашенцева Ганна Володимирівна Вплив маркетингу місць відпочинку на забезпечення екологічної безпеки рекреаційних територій Криму Сторінки: 280-288 |
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua