Розширена анотація українською мовою
У статті запропоновано методичні підходи до оптимізації вибору системи управлінських дій щодо розвитку корпоративної культури промислових підприємств з позиції їх економічної ефективності. Досліджено питання формування матеріальних та нематеріальних втрат в процесі управління розвитком корпоративної культури. Автором також запропоновано механізм оцінки ефективності процесу управління розвитком корпоративної культури.
Ключові слова: корпоративна культура, управління розвитком, матеріальні та нематеріальні стимули, економічна ефективність, недоотримані вигоди.
Цитувати як: Ovcharenko, M. (2013). Methodological approach to the optimization of management system selection in the sphere of industrial enterprises` corporate culture from position of its effectiveness. Marketing and Management of Innovations, 3, 129-136. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.3-12
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Alihanov A.A. Struktura izderzhek na formirovanie organizacionnoy kultury / A.A. Alihanov // Vestnik Akademii. – 2011. – no 1. – S. 106-110.
- Bala O.I. Principi korporativnoyi kulturi pidpriiemstva: sutnist ta vidi / O.I. Bala, O.V. Mukan, R.D. Bala // Visnik Nacionalnogo universitetu <>. – 2010. – no 682. – S. 11-15.
- Bashuk T.O. Docilnist formuvannya korporativnoyi kulturi na pidpriiemstvi / T.O. Bashuk, A.M. Zholudieva // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2011. – no 2. – S. 179-184.
- Kameron K. Diagnostika i izmenenie organizacionnoy kultury / K. Kameron, R. Kuinn; per. s angl., pod red. I.V. Andreevoy. – SPb. : Piter, 2001. – 320 s.
- Kolesnik S. Osobennosti formirovaniya korporativnoy kultury krupnogo promyshlennogo predpriyatiya / S. Kolesnik // Menedzher po personalu. – 2008. – no 4. – S. 23-27.
- Haiet G.L. Korporativna kultura : navch. posib. / G.L. Haiet, O.L. Ieskov, S.V. Kovalevskiy, O.A. Medvedieva, V.I. Kuliychuk, E.V. Yashina / za red. G.L. Haieta. – K.: Centr navchalnoyi literaturi, 2003. – 403 s
- Levkin N.V. Metodologiya kolichestvennogo izmereniya organizacionnoy kultury: sovremennye podhody / N.V. Levkin // Problemy sovremennoy ekonomiki. – 2007. – no 2. – S. 101-108.
- Mogutnova N.N. Korporativnaya kultura: ponyatie, podhody / N.N. Mogutnova // Sociologicheskie issledovaniya. – 2005. – no 4. – S. 130-136.
- Ovcharenko M.I. Metodichne zabezpechennya ocinki stanu korporativnoyi kulturi promislovih pidpriiemstv / M.I. Ovcharenko, S.V. Chervyakova // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2013. – no 2. – S. 130-141.
- Solomanidina T.O. Organizacionnaya kultura kompanii / T.O. Solomandina // Upravlenie personalom. – 2003. – no 3. – S. 85-92.