Зміст |
Автори:
Цапук Олена Юріївна, аспірант кафедри промислового маркетингу НТУ України «Київський політехнічний інститут»
Сторінки: 137-145
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.3-13
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуті основні напрями ефективності реалізації інноваційного процесу в сучасних умовах розвитку наукоємних ринків. Проаналізовано проблеми оцінювання стану впровадження інноваційних розробок у контексті діяльності промислових підприємств. Запропоновано систему критеріїв і показників у розрізі ефектів впровадження, яка дозволяє оцінити ефективність упровадження інноваційних розробок та дає можливість виділити стратегічні альтернативи і шляхи вдосконалення процесу впровадження інноваційних розробок на промисловому ринку.
Ключові слова: критерії, показники, ефективність, інноваційна розробка, ефект, механізм упровадження.
Цитувати як: Tsapuk, E. (2013). The system of criteria and indicators for evaluating effectiveness of innovative developments implementation. Marketing and Management of Innovations, 3, 137-145. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.3-13
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Boronin O.S. Mnogokriterialnaya ocenka ekonomicheskoy effektivnosti innovacionnyh proektov / O.S. Boronin, S.N. Yashin // Ekonomicheskie nauki. – 2010. – no11. – S. 253-256.
- Greyson Dzh. Amerikanskiy menedzhment na poroge XXI veka / Dzh. Greyson, K. O’Dell. – M. : Ekonomika, 1991. – 320 s.
- Derzhavniy komitet statistiki: format predstavlennya statistichnih danih [Elektronniy resurs]: publikaciyi / statistika nauki ta innovaciyi. – Elektron. dani (2 fayli). – 2012. – Rezhim dostupu : http://www.ukrstat.gov.ua/.
- Druker P. Yak zabezpechiti uspih v biznesi: novatorstvo i pidpriiemnictvo / P. Druker. – K. : Ukrayina, 1994. – 319 s.
- Zavlin P.N. Innovacionnoe predprinimatelstvo: organizaciya, statistika, problemy / P.N. Zavlin // Innovacii. – 1996. – no 3. – S. 8-13.
- Illyashenko N.S. Organizaciyno-ekonomichni zasadi innovaciynogo marketingu promislovih pidpriiemstv : monografiya / N.S. Illyashenko. – Sumi : SumDU, 2011. – 192 c.
- Illyashenko S.M. Marketing. Menedzhment. Innovaciyi : monografiya / za red. d-ra ekon. nauk, profesora S.M. Illyashenka. – Sumi : TOV <>, 2010. – 621 s.
- Kazancev A.K. Osnovy innovacionnogo menedzhmenta: teoriya i praktika / A.K. Kazancev, L.E. Mindeli. – M. : Izd-vo <>, 2008. – 518 s.
- Landik V.I. Upravlinnya innovaciynim potencialom pidpriiemstva v umovah perehidnoyi ekonomiki / V.I. Landik // Ekonomist : naukoviy zhurnal. – Kiyiv, 2001. – no 12 (gruden). – S. 52-57.
- Santo B. Innovaciya kak sredstvo ekonomicheskogo razvitiya : uchebnik / B. Santo. – M. : Progress, 2005. – 376 s.
- Smolyak S.A. Ocenka effektivnosti investicionnyh proektov v usloviyah nechetkoy veroyatnostnoy neopredelennosti / S.A. Smolyak // Ekonomika i matematicheskie metody. – 2001. Tom 37. – no 1. – S. 3-17.
- Fathutdinov R.A. Konkurentosposobnost organizacii v usloviyah krizisa: ekonomika, marketing, menedzhment : monografiya / R.A. Fathutdinov. ? M. : Marketing; <>, 2002. ? 892 s.
- Carev V.V. Ocenka ekonomicheskoy effektivnosti investiciy / V.V. Carev. – SPb. : Piter <>, 2004. – 464 s.
- Chuhray N. Formuvannya innovaciynogo potencialu pidpriiemstva: marketingove i logistichne zabezpechennya : monografiya. – Lviv : Vid-vo NU <>, 2002. – 315 s.
- Shumpeter I. Teoriya ekonomicheskogo razvitiya: Issledovaniya predprinimatelskoy pribyli, kapitala, kredita i cikla konyunktury / I. Shumpeter. – M. : Progress, 1982. – 455 s.
- Yurev V.M. Instrumentariy upravleniya investicionno-innovacionnymi processami v hozyaystvuyushchih sistemah / V.M. Yurev, A.S. Vostrikova. – Tambov : TGU im. G.R. Derzhavina,. 2009. – 257 s.
- GDP (current US$) 2012. Site of the World Bank [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://data.worldbank.org/indicator/NY.GDP.MKTP.CD.
|