Зміст |
Автори:
Пашенцева Ганна Володимирівна, аспірант кафедри економічної теорії, регіональної політики та управління Національної академії природоохоронного і курортного будівництва (м. Сімферополь)
Сторінки: 280-288
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.3-25
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Здійснено теоретичне обґрунтування підходу вирішення проблеми охорони навколишнього середовища рекреаційних територій, що спрямоване на вирішення важливої науково-прикладної проблеми забезпечення екологічної безпеки економічного розвитку регіону за рахунок упровадження маркетингу місць відпочинку, що дозволяє перерозподілити потік рекреантів на основі об’єктивного співвідношення «ціна – якість» туристичної послуги і знизити антропогенне навантаження на ці території.
Ключові слова: рекреаційна територія, екологічна безпека, маркетинг місць відпочинку.
Цитувати як: Pashentseva, H. (2013). The impact of recreation marketing on the ecological safety of recreational areas of Crimea. Marketing and Management of Innovations, 3, 280-288. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.3-25
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Vetrova N.M. Obespechenie ekologicheskoy bezopasnosti rekreacionnogo regiona : monografiya / N.M. Vetrova, S.I. Fedorkin. – Simferopol : IT <>, 2012. – 293 s.
- Gnatenko N.R. Organizaciya marketingu mist : monografiya / N.R. Gnatenko. – Dnipropetrovsk : Dnipro, 2011. – 197 s.
- Izmaylova A.L. Marketing mist vidpochinku : monografiya / A.L. Izmaylova. – Harkiv : Sloboda, 2010. – 202 s.
- Korobov K.L. Teoretiko-metodichni pidhodi rozvitku teritorialnogo marketingu : monografiya / K.L. Korobov. – Zaporizhzhya : Naukova dumka, 2012. – 179 s.
- Koncepciya Derzhavnoyi cilovoyi ekologichnoyi programi rozvitku Krimu (Ekologichno bezpechniy Krim) na 2011-2015 rr. – rozporyadzhennya KM Ukrayini no 2296 – r vid 22.12.2010 r.
- Paas A.S. Zemelni vidnoshennya v Ukrayini: problemi i perspektivi : monografiya / A.S. Paas. – Odesa : Svitlo, 2011. – 199 s.
- Statistichniy shchorichnik Avtonomnoyi Respubliki Krim. – Simferopol : Golovne upravlinnya statistiki v AR Krim, 2012. – 587 s.
- Tereshchenko G.O. Rinok neruhomosti Krimu : monografiya / G.O. Tereshchenko. – Simferopol : Nadiya, 2012. – 289 s.
- Tracevskiy I.P. Marketingovoe cenoobrazovanie : ucheb. posobie / I.T. Tracevskiy, I.N. Grekova. – M. : Yurist, 2009. – 160 s.
- Cabko P.T. Marketing: principi i tehnologiya marketingu u vilniy rinkoviy sistemi : monografiya / P.T. Cabko. – Harkiv : Nauka, 2010. – 289 s.
|