Зміст |
Автори:
Ілляшенко Сергій Миколайович, д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри маркетингу та УІД Сумського державного університету
Сторінки: 13-23
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-01
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті обґрунтовано необхідність удосконалення на засадах маркетингу системи управління продукуванням і комерціалізацією знань. Запропонована узагальнена систематизація видів знань. Визначено роль маркетингу знань на макрорівні і рівні окремої організації, а також основні галузі і сфери діяльності, у яких доцільне застосування маркетингу знань. Окреслено коло основних завдань маркетингу знань стосовно специфіки галузей і видів діяльності, деталізовано особливості застосування загальних, а також специфічних інструментів і методів для їх розв’язання. Практична реалізація отриманих результатів дозволяє удосконалити управління маркетингом знань на стратегічному й оперативному рівнях.
Ключові слова: управління знаннями, структура знань, маркетинг знань, продукування знань, просування і комерціалізація знань, управління маркетингом знань.
Цитувати як: Illiashenko, S. (2013). Application of marketing methods and instruments in knowledge management. Marketing and Management of Innovations, 2, 13-23. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-01
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Avstraliyskiy vimir ukrayinskih vishiv [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://gazeta.zn.ua/EDUCATION/avstraliyskiy_vimir_ukrayinskih_vishiv2.html.
- Vash dom, v budushchem, mozhet byt napechatan na ZD-printere [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://mirnt.ru/gear_electronic/3d-print-building.
- Goldobin N.D. Marketing znaniy i innovacionnyy pedagogicheskiy process / N.D. Goldobin // Yaroslavskiy pedagogicheskiy vestnik. – 2009. – no 4. – S. 130-134.
- Domashniy ZD-printer [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.homecnc.ru /index.php/raznoe/14-3d-print.
- Znanie [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://ru.wikipedia. org/ wiki/%C7% ED%E0%ED%E8%E5.
- Illyashenko S.M. Konceptualni zasadi marketingovogo prognozuvannya strategichnih napryamiv naukovo-tehnologichnogo innovaciynogo rozvitku Ukrayini na osnovi ekspertnih ocinok / S.M. Illyashenko // Visnik nacionalnogo universitetu <>. Problemi ekonomiki ta upravlinnya. – 2010. – no 668. – S. 68-74.
- Illyashenko S.M. Strategichne upravlinnya innovaciynoyu diyalnistyu na pidpriiemstvi na zasadah marketingu innovaciy / S.M. Illyashenko // Aktualni problemi ekonomiki. – 2010. – no 12. – S. 111-119.
- Illyashenko S.M. Suchasni tendenciyi zastosuvannya Internet-tehnologiy u marketingu / S.M. Illyashenko // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2011. – T. 2, no 4. – S. 64-74.
- Striha M. Cya vlada potrebuie lyudey, yaki yiyi obslugovuyut, a ne vchenih // Ukrayinska pravda [Elektronniy resurs] / M. Striha. – Rezhim dostupu: http://life.pravda.com.ua/person/ 2012/07/25/107633/.
- Marketing: bakalavrskiy kurs : pidruchnik / za zag. red. d.e.n., prof. S.M. Illyashenka. – Sumi : VTD <>, 2009. – 1134 s.
- Matviyiv M.Ya. Marketing znan: metodologichniy ta organizaciyniy aspekti : monografiya / M.Ya. Matviyiv. – Ternopil : Ekonomichna dumka, 2007. – 448 s.
- Melnik L.G. Ekonomika i informaciya: ekonomika informacii i informaciya v ekonomike : enciklopedicheskiy slovar / L.G. Melnik. – Sumy : ITD <>, 2005. – 384 s.
- Polozov A.A. Innovacionnoe sovershenstvovanie podscheta reytinga v obrazovanii: ot universiteta do studenta / A.A. Polozov // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2012. – no 4. – S. 236-246.
- Serbinovskiy B.Yu. Marketing ekonomiki znaniy i marketing znaniy. Chast 1. [Elektronniy resurs] / B.Yu. Serbinovskiy // Nauchnyy zhurnal KubGAU. – 2011. – no 74 (10). – Rezhim dostupu: http://ej.kubagro.ru/2011/10/pdf/36.pdf.
- Ukrayinska sistema vishchoyi osviti otrimala 25-tu poziciyu u svitovomu reytingu. [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://osvita.ua/vnz/news/29487/.
- Chto takoe znaniya? [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://ei5.ru/?p=1128.
- Shipulina Yu.S. Innovaciyna kultura organizaciyi: sutnist, struktura, pidhodi do ocinki / Yu.S. Shipulina // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2010. – no 2. – S. 132-138.
- Yakshin A.S. Strategiya i taktika marketinga znaniy na rynke obrazovatelnyh uslug / A.S. Yakshin // Ekonomicheskaya nauka i obrazovanie. Ekonomicheskie nauki. – 2010. – no 5 (66). – S. 297-301.
- Simar A. Knowledge markets: More than Providers and Users / A. Simar // IPSI BgD Internet Research Society Transactions. – 2006.
- Bishop B. Strategic Marketing for the Digital Age / B. Bishop. – Harper Business, 1996. – 250 p.
- Tapscott D. Wikinomics – How Mass Collaboration Changes Everything / D. Tapscott. – Penguin Group, 2006. – 324 p.
- Knowledge market [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http: http://en.wikipedia.org/ wiki/Knowledge_market.
- Thomas A. Stewart. Intellectual Capital – The New Wealth of Organizations / A. Thomas. – McGraw-Hill, 1996. – 342 p.
- Davenport T. Working Knowledge – How Organizations Manage What They Know / T. Davenport. – Harvard Business School Press, 1998. – 199 p.
- Webometrics-2013: ukrayinski universiteti prodovzhuyut zrostannya [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://osvita.ua/vnz/news/34219/?fb_action_ids=463537267035524&fb_ action_types=og.likes&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=288381481237582.
|