|
Том 4 Випуск 2, 2013 опубліковано 30 Червня, 2013 Ілляшенко Сергій Миколайович Застосування методів та інструментів маркетингу в управлінні знаннями Сторінки: 13-23 Ілляшенко Наталія Сергіївна, Ронь Ярослав Олексійович Сторінки: 24-39 Божкова Вікторія Вікторівна, Рябченко Ірина Михайлівна Дослідження факторів маркетингового ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах Сторінки: 40-48 Тєлєтов Олександр Сергійович, Титаренко Юлія Василівна, Шевченко Олена Юріївна Загальна концепція та інструменти політичного маркетингу Сторінки: 49-63 Дубодєлова Алла Вікторівна, Юринець Оксана Василівна Особливості та технологія внутрішнього бенчмаркінгу на підприємстві Сторінки: 64-73 Лилик Ірина Вікторівна Сторінки: 74-84 Борзаковська Людмила Василівна Концепція холістичного маркетингу: сутність та теоретичне підґрунтя Сторінки: 85-94 Кудирко Ольга Василівна Сторінки: 95-105 Кармінський Олександр Маркович, Жданова Оксана Рубеновна Сучасні тенденції банківських інновацій Сторінки: 106-118 Полозов Андрій Анатолійович, Скорих Світлана Олександрівна Індивідуальна система збалансованих показників на основі інноваційної моделі структури особистості Сторінки: 119-129 Овчаренко Максим Іванович, Червякова Світлана Володимирівна Методичне забезпечення оцінки стану корпоративної культури підприємства Сторінки: 130-141 Резніченко Андрій Вікторович Формування стратегії технологічної модернізації регіональних промислових комплексів України Сторінки: 142-149 Прокопенко Ольга Володимирівна, Омельяненко Віталій Анатолійович Лізинг як інструмент інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств Сторінки: 150-158 Домашенко Марина Дмитрівна Сторінки: 159-167 Коломицева Анна Олегівна, Головань Людмила Олександрівна Оцінка конкурентної динаміки в умовах впливу інновацій Сторінки: 168-174 Семенюк Світлана Богданівна Інноваційні передумови формування системи освіти в умовах економіки знань Сторінки: 175-182 Шомоші Вереш Маріан Модель організаційного розвитку компанії та розвитку її організаційних можливостей Сторінки: 198-208 Мішенін Євген Васильович, Мішеніна Наталія Вікторівна, Ярова Інесса Євгенівна Розвиток маркетингу екосистемної продукції та послуг у лісоресурсній сфері Сторінки: 209-219 Фролов Сергій Михайлович, Білопільська Олександра Олександрівна Оціночний профіль системи управління відходами в Україні на основі фазової моделі розвитку Сторінки: 220-229 Біловодська Олена Анатоліївна, Карпіщенко Марина Юріївна Науково-методичний підхід до вибору стратегії просування на ринок екологічних інновацій Сторінки: 230-241 Потапенко Вячеслав Георгійович, Шевчук Ірина Володимирівна Оптимізація системи екологічного моніторингу як стратегічного компонента економічної безпеки України Сторінки: 242-250 Кучмійов Андрій Володимирович Механізм управління екологічною безпекою економічних систем на засадах маркетингу Сторінки: 251-259 |
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua