Зміст |
Автори:
Ілляшенко Наталія Сергіївна, канд. екон. наук, доцент кафедри маркетингу та УІД Сумського державного університету Ронь Ярослав Олексійович, магістрант факультету економіки та менеджменту Сумського державного університету, директор КУСОР «Сумський обласний центр відпочинку, оздоровлення, туризму та військово-патріотичного виховання»
Сторінки: 24-39
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-02
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті визначено найбільш перспективні для вітчизняних (кризових чи посткризових) умов види інноваційної діяльності, зокрема, створення і впровадження спрощуючих інновацій. Автори розглядають їх як вид інновацій, що передбачають створення нової споживчої якості за рахунок відсіювання зайвих функцій та властивостей, тим самим зменшуючи вартість новинки, при цьому зберігаючи унікальність шляхом правильного позиціонування та розставляючи правильні акценти в бік новизни. Розроблено методичний підхід до обґрунтування доцільності створення спрощуючих інновацій, який базується на засадах функціонально-вартісного аналізу. Визначена послідовність процедур створення і впровадження спрощуючих інновацій. Відповідно до розробленого підходу виконане обґрунтування низки інноваційних організаційних змін у діяльності Комунальної установи Сумської обласної ради «Сумський обласний центр відпочинку, оздоровлення, туризму та військово-патріотичного виховання», упровадження яких дало новий поштовх його розвитку в умовах обмеженого фінансування, що пов’язано з наслідками економічної кризи.
Ключові слова: класифікація інновацій, спрощуючі інновації, обґрунтування створення спрощуючих інновацій, функціонально-вартісний аналіз інновацій, організаційні інновації, інноваційна форма відпочинку дітей та молоді.
Цитувати як: Illiashenko N. & Ron, Ya. (2013). Theoretical and methodological basis for creation of simplifying innovation (on the example of campgrounds of MISRC «Sumy Regional Centre of Recreation, Recovery, Tourism and Military-Patriotic Education»). Marketing and Management of Innovations, 2, 24-39. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-02
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Bilovodska O.A. Vibir tovarovirobnikom marketingovogo kanalu yak zasib zabezpechennya yogo innovaciynogo rozvitku / O. A. Bilovodska / Ekonomichna bezpeka nacionalnoyi ekonomiki: investiciyno-innovaciyniy aspekt : monografiya / I.M. Grishchenko, M.P. Denisenko, A.P. Grechan, V.V. Loyko ta in.; za zag. red. chl.-kor. NAPN Ukrayini, d.e.n., prof. I.M. Grishchenka, d.e.n., prof. M.P. Denisenko, d.e.n., prof. A.P. Grechan, k.e.n., doc. V.V. Loyko. – Doneck : RVV. DVNZ <>, 2012. – S. 294-309.
- Bilovodska O.A. Rozroblennya metodichnogo pidhodu shchodo viboru marketingovogo innovaciynogo rishennya z mnozhini isnuyuchih alternativ / O.A. Bilovodska, O.F. Grishchenko // Rozvitok suchasnoyi logistiko-oriientovanoyi ekonomiki : zbirnik naukovih prac Doneckogo derzhavnogo universitetu upravlinnya. – Doneck : DonDUU, 2012. – T. HIII. – S. 348-357.
- Galicya I.O. Transformaciya harakteru menedzhmentu u konteksti aktivizaciyi innovaciyno-investiciynih procesiv / I.O. Galicya // Mehanizm regulyuvannya ekonomiki. – 2011. – no 1. – S. 67-72.
- Golichenko O.G. Tipichnye modeli innovacionnogo povedeniya predpriyatiy / O.G. Golichenko, Yu. Balycheva // Innovacii. – 2012. – no 2. – S. 19-28.
- Daynovskiy Yu.A. Tipovi napryami organizaciyno-ekonomichnih, upravlinskih i marketingovih transformaciy pid chas proektuvannya innovaciynih zmin // Yu.A. Daynovskiy, L.K. Glinenko // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2010. – no 2. – S. 13-21.
- Ekonomika y organizaciya innovaciynoyi diyalnosti : pidruchnik / [O.I. Volkov, M.P. Denisenko, A.P. Grechan ta in.]; pid red. prof. O.I. Volkova, prof. M.P. Denisenka. –
- 3-tie vid. – K. : Centr uchbovoyi literaturi, 2007. – 662 s.
- Zayceva A.S. Novye akcenty v razvitii innovacionnoy deyatelnosti: innovacii, iniciiruemye polzovatelyami / A.S. Zayceva, O.R. Shuvalova // Forsayt. – 2011. – T. 5. – no 2. – S. 16-32.
- Innovaciyi v Ukrayini: Ievropeyskiy dosvid ta rekomendaciyi dlya Ukrayini. – Tom 3. Innovaciyi v Ukrayini: propoziciyi do politichnih zahodiv. – K. : Feniks, 2011. – 76 s.
- Innovaciyi i marketing – rushiyni sili ekonomichnogo rozvitku : monografiya / za red. d.e.n., prof. S.M. Illyashenka. – Sumi : TOV <>, 2012. – 536 s.
- Innovacionnyy menedzhment : uchebnik dlya vuzov / S.D. Ilenkova, L.M. Gohberg, S.Yu. Yagudin i dr. ; pod red. S.D. Ilenkovoy. – M. : Banki i birzhi; YuNITI, 1997. – 327 s.
- Komarnickiy I.M. Oblik vitrat na innovaciyi: vitchiznyaniy ta zarubizhniy dosvid / I.M. Komarnickiy, R.L. Ceben // Visnik Hmelnickogo nacionalnogo universitetu. – 2011. – no 6, T. 4. – S. 234-237.
- Krasnokutska N.V. Innovaciyniy menedzhment : navch. posibnik / N.V. Krasnokutska. – K. : KNEU, 2003. – 504 s.
- Kuznecova T.E. Innovacii i ekonomika / T.E. Kuznecova, V.A. Rud // Forsayt. – 2011. – T. 5, no 2. – S. 34-47.
- Kuznecova T.E. Faktory effektivnosti i motivy innovacionnoy deyatelnosti rossiyskih promyshlennyh predpriyatiy / T.E. Kuznecova, V.A. Rud // Forsayt. – 2011. – T. 5, no 2. – S. 34-47.
- Marketing. Menedzhment. Innovaciyi : monografiya / za red. d.e.n., prof. S.M. Illyashenka. – Sumi : TOV <>, 2010. – 621 s.
- Medynskiy V.G. Innovacionnyy menedzhment : uchebnik / V.G. Medynskiy. – M. : Infra-M, 2002. – 295 s.
- Mehanizm strategichnogo upravlinnya innovaciynim rozvitkom : monografiya / Za zag. red. O.A. Bilovodskoyi. – Sumi : VTD <>, 2010. – 432 s.
- Mehanizm upravlinnya potencialom innovaciynogo rozvitku promislovih pidpriiemstv : monografiya / za zag. red. k.e.n., docenta Yu.S. Shipulinoyi. – Sumi : TOV <
- >, 2012. – 458 s.
- Morozov Yu.P. Innovacionnyy menedzhment : uchebnoe posobie / Yu.P. Morozov. – M. : YuNITI-DANA, 2000. – 248 s.
- Nagorniy Ie.I. Rozroblennya metodichnogo aparatu do priynyattya obg’runtovanogo rishennya pro gotovnist innovaciynoyi produkciyi do vihodu na rinok / Ie.I. Nagorniy // Naukoviy visnik Uzhgorodskogo universitetu. Seriya <>. Vipusk 35 (Chastina 1). – 2012. – S.167-172.
- Nagorniy Ie.I. Udoskonalennya metodiki poshuku optimalnoyi modeli novoyi produkciyi / Ie.I. Nagorniy // Visnik Nacionalnogo tehnichnogo universitetu <>. Zbirnik naukovih prac. Tematichniy vipusk: Tehnichniy progres i efektivnist virobnictva. – Harkiv : NTU <>. – 2012. – no13. – S. 64-70.
- Pererva P.G. Naukovo-innovaciyniy potencial Ukrayini ta suchasni problemi yogo vikoristannya / P.G. Pererva, O.V. Zhegus // Visnik Nacionalnogo tehnichnogo universitetu <>. Tematichniy vipusk <>. – 2011. – Vipusk 26. – S. 174-180.
- Prigozhin A.I. Novovvedeniya: stimuly i prepyatstviya / A.I. Prigozhin. – Politizdat, 1989. – 270 s.
- Problemi i perspektivi rinkovo-oriientovanogo upravlinnya innovaciynim rozvitkom : monografiya / za red. d.e.n., profesora S.M. Illyashenka. – Sumi : TOV <>, 2011. – 644 s.
- Bowonder B. Venture Capital and Innovation: The Indian Experience / B. Bowonder, S. Mani // Paper presented at the International Conference on the theme jointly organized by UNU/INTECH and EU-DG Research. 7-8 November 2002. – Brussels. Belgium, 2002.
- Orr G. Unleashing innovation in China [Elektronniy resurs] / G. Orr // Online Business journal of McKinsey & Company <>, January 2012. – Rezhim dostupu: http://www.mckinseyquarterly.com/Strategy/Innovation/Unleashing_innovation_in_China_2725.
- Orr G. A CEO’s guide to innovation in China [Elektronniy resurs] / G. Orr, E. Roth // Online Business journal of McKinsey & Company <>, February 2012. – Rezhim dostupu: http://www.mckinseyquarterly.com/A_CEOs_guide_to_innovation_ in_China_2919.
- Salge T.O. Benefiting from Public Sector Innovation: The Moderating Role of Customer and Learning Orientation / T.O. Salge // Public Administration Review. – 2012. – Vol. 72, Issue 4. – P. 550-560.
- Sennes R. Innovation in Brazil: Public Policies and business Strategies [Elektronniy resurs] / R. Sennes. – Rezhim dostupu: http://www.wilsoncenter.org/sites/default/files/Innovation%20Public%20 Private%20Strategies%20English.pdf.
- Shapira Ph. The Innovation System and Innovation Policy in the United States [Elektronniy resurs] / Ph. Shapira, J. Youtie. – Rezhim dostupu: http://works.bepress.com/pshapira/19.
- Stenberg L. Government Research and Innovation Policies in Japan [Elektronniy resurs] / L. Stenberg. – Rezhim dostupu: http://www.innovation.lv/ino2/publications/japan.pdf.
- World Economic Forum (2011), The Global Competitiveness Report 2010-2011 [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www3.weforum.org/docs/WEF_GlobalCompetitivenessReport _2010-11.pdf.
- World Economic Forum (2012), The Global Competitiveness Report 2011-2012 [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www3.weforum.org/docs/WEF_GCR_Report_2011-12.pdf.
- World Economic Forum (2013), The Global Competitiveness Report 2012-2013 [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://reports.weforum.org/global-competitiveness-report-2012-2013/.
|