Зміст |
Автори:
Овчаренко Максим Іванович, аспірант кафедри маркетингу та УІД Сумського державного університету Червякова Світлана Володимирівна, асистент кафедри теоретичної та прикладної економіки ДВНЗ «Українська академія банківської справи Національного банку України» (м. Суми)
Сторінки: 130-141
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-11
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті узагальнено існуючі теоретичні підходи щодо оцінки корпоративної культури підприємства і визначено переваги та недоліки існуючих методик оцінювання. Авторами запропоновано науково-методичний підхід до оцінки стану корпоративної культури на основі побудови інтегрального показника, який враховує складові, що характеризують інтелектуальний, духовний та соціальний стан на підприємстві. Цей підхід дозволяє визначити вплив кожної зі складових на загальний рівень ефективності.
Ключові слова: корпоративна культура, інтегральний показник оцінки корпоративної культури, кваліметричний підхід, метод аналізу ієрархій.
Цитувати як: Ovcharenko M. & Chervyakova, S. (2013). Methodical support of assessment of enterprise corporate culture. Marketing and Management of Innovations, 2, 130-141. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-11
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Bala O.I. Principi korporativnoyi kulturi pidpriiemstva: sutnist ta vidi / O.I. Bala, O.V. Mukan, R.D. Bala // Visnik Nacionalnogo universitetu <>. – 2010. – no 682. – S. 11-15.
- Bashuk T.O. Docilnist formuvannya korporativnoyi kulturi na pidpriiemstvi / T.O. Bashuk, A.M. Zholudieva // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2011. – no 2. – S. 179-184.
- Kameron K. Diagnostika i izmenenie organizacionnoy kultury / K. Kameron, R. Kuinn; per. s angl.; pod red. I.V. Andreevoy. – SPb. : Piter, 2001. – 320 s.
- Korporativna kultura : navchalniy posibnik / [G.L. Haiet, O.L. Ieskov, S.V. Kovalevskiy ta in.] ; za red. G.L. Haieta. – K. : Centr navchalnoyi literaturi, 2003. – 403 s.
- Mogutnova N.N. Korporativnaya kultura: ponyatie, podhody / N.N. Mogutnova // Sociologicheskie issledovaniya. – 2005. – no 4. – S. 130-136.
- Naumov A.I. Hofstidovo izmerenie Rossii (vliyanie nacionalnoy kultury na upravlenie biznesom) / A.I. Naumov. // Menedzhment. – 1996. – no 3. – S. 71-95.
- Ovcharenko M.I. Korporativna kultura organizaciyi yak ekonomichna kategoriya: yiyi sutnist i zmist / M.I. Ovcharenko // Zbirnik naukovih prac <>. – 2011. – no 52/2. – S. 250-259.
- Slabko Ya.Ya. Socialne doslidzhennya rivnya organizaciynoyi kulturi promislovih pidpriiemstv Pridniprovskogo regionu / Ya.Ya. Slabko // Socialni tehnologiyi: aktualni problemi teoriyi ta praktiki. mizhvuzivskiy zbirnik naukovih prac. – 2010. – no 44. – S. 256-262.
- Solomanidina T.O. Organizacionnaya kultura kompanii / T.O. Solomanidina. – M. : OOO <>>>, 2003.
- Saati T. Prinyatie resheniy. Metod analiza ierarhiy / T. Saati. – M. : Radio i Svyaz, 1993.
- Tihomirova O.G. Organizacionnaya kultura: formirovanie, razvitie i ocenka / O.G. Tihomirova. – Izdatelstvo : Sankt-Peterburg, 2008. – S. 148.
- Shmoylova R.A. Teoriya statistiki : uchebnik / R.A. Shmoylova. – M. : Finansy i statistika, 1996. – 464 s.
- Cooke R.A. Using the Organizational Culture Inventory to understand the operating cultures of organizations / R.A. Cooke, J.L. Szumal ; Ashkanasy N.M., Wilderom C.P.M., Peterson M. F. (Eds.) // Handbook of organizational culture and climate. – Thousand Oaks, CA: Sage, 2000.
- Glaser S.R. Measuring and interpreting organizational culture / S.R. Glaser, S. Zamanou, K. Hacker // Management Communication Quarterly. – 1987. – no 1(2). – P. 173-198.
- O’Reilly C.A. People and organizational culture: A profile comparison approach to person-organization fit / C.A. O’Reilly, J.A. Chatman, D.F. Caldwell // Academy of Management Journal. – 1991. – no 34(3). – P. 487-516.
- Shein E. Organizational Psychology / E. Shein. – 3-rd edition. – London : Prentice-Hall, 2003.
- An instrument to measure organizational culture / W. Z. Van der Post, T. J. De Coning et al. // South African Journal of Business Management. – 1997. – no 28(4). – P. 147-168.
|